Motor Alarm...??

Roc -a- Fella

Die hard MF'er
8 sep 2005
543
4
Krimpenerwaard
Heb sinds 3 weken een motor (Honda Cbr) gekocht *D , en tegen diefstal verzekerd nou zit er standaard een Startonderbreker onder.. Nou kreeg ik een brief van me Verzekering dat ik een Alarm moet plaatsen op me Motor anders is tie niet tegen diefstal verzekerd '( ..

Iemand een Tip wat voor Alarm ik moet kopen en Waaro, zelf ik kom uit Omg R'Dam..

Hoor 't wel.. *D

Gr Stephan
 
Andere verzekeraar zoeken, alarm kost toch wel iets van 500 pleuro....succes
 
ben ook van plan motor gaan kopen en meteen goed laten verzekeren. Net te weinig geld voor All-Risk maar ik wil wel casco nemen tegen diefstal. Ben je dan niet verplicht om een alarm te hebben?
 
ben ook van plan motor gaan kopen en meteen goed laten verzekeren. Net te weinig geld voor All-Risk maar ik wil wel casco nemen tegen diefstal. Ben je dan niet verplicht om een alarm te hebben?
Nee hoor, gewoon naar de KNMV gaan *O*
 
ik betaal nu 84 euro per jaar Beperkt Casco= diefstal, dat kan een alarmpje er wel bij voor een keer.. maar ik wist niet dat alarm 500 euro koste..
 
Alarm is niet alleen anti diefstal maar voorkomt ook dat iedereen die met zijn handen in plaats van met zijn ogen kijkt, wordt afgeschrikt.

Is ook prettig.

Daarnaast heb ik de ervaring dat de verzekering die geen alarmplicht heeft (aanzienlijk) duurder uitvalt dan mijn huidige verzekering (MAG).
Dan heb je het alarm zo weer terugverdiend.

ELF76
 
Nog tips waar je goedkoop goeie alarm kan laten installeren? Ik wil beslist alarm hebben op mijn toekomstige motor. Dit vanwege mijn woonplaats=Rotterdam Centrum. En ja toevallig parkeren heel veel Poolse autos in mijn straat(gratis parkeren) 8-)
 
Nou ja, bij de ANWB ook geen alarm-plicht,
maar (in elk geval voor bepaalde typen motoren) wel erg voordelig.

Let er wel op dat het een goedgekeurd alarm moet zijn,
dingebouwd door een erkent inbouwstation, anders geldt het nog niet.

http://www.scm.nl/

En dan kost het inderdaad wel wat.
Maar, dan weet je ook bijna zeker dat het alarm netjes ingebouwd wordt...
hoewel... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan