Motor ander kleurtje , welke????

Rookie80

MF'er
23 feb 2005
77
0
Almere
Hallo,

Tijdens mijn vakantie dit jaar is mijn tank erg beschadigd geraakt door mijn jas.
Nu zit ik te denken om hem helemaal (lees stuurkuipje , tank , kontje en achterspatbord) te laten spuiten door iemand van dit forum.
Ik zou graag een ander kleurtje willen (misschien wel 2)maar weet niet wat voor kleur te kiezen , wat ik wel weet is dat er op de tank (zijkant) en boven op het kontje een vette sticker moet komen (hellaas geen geld voor airbrush).
Ik dacht misschien hebben jullie een idee/voorbeeld.

ik zal wat plaatjes van mijn motor posten voor het idee (de wielen blijven deze kleur).

full


full


full


Gr. Rookie80

PS. Iemand misschien handig met photoshop...
 
Soorry voor de topic verstoring... :+
@ Cozy: Ik vroeg me af of je mijn fiets ook zou kunnen shoppen, dat zou echt super zijn! Kan u wel een foto mailen? Uw emailadres is onzichtbaar, mijn emailadres staat iig in profiel! Tis geen moeilijke photoshop denk ik, mijn motor is nu zwart en twijfel om hem wit te laten spuiten en de velgen en het frame zwart te laten poedercoaten.
Misschien kunt u mij mailtje sturen? Hartstikke bedankt!
Back ontopic :P
 
warom kies je zelf geen kleurtje ipv het hier te vragen ?
Hallo Fighterfan,

Ik kom er nog niet uit welke kleur ik zou kiezen , dus ik dacht laat ik eens kijken wat andere mensen voor ideeën hebben (dacht dat dat niet verboden was).
Maar waarschijnlijk wil/kun jij hier geen toevoeging aan geven.

Rookie80
:? :? :?
 
Hallo Fighterfan,

Ik kom er nog niet uit welke kleur ik zou kiezen , dus ik dacht laat ik eens kijken wat andere mensen voor ideeën hebben (dacht dat dat niet verboden was).
Maar waarschijnlijk wil/kun jij hier geen toevoeging aan geven.

Rookie80
:? :? :?
dat is zeker niet verboden om dat te vragen maar ik wist niet dat je hier niet zelf uit kwam en dat je darom vroeg aan andere wat voor een kleur hij moest worden.ik d8 van warom verzin je dat zelf niet maar nu is dat me duidelijk.

fighterfan :W
 
Hoi Fighterfan,

Zoals je het opschreef kwam het anders over als dat je eigenlijk bedoelde (klonk een beetje :( :( :( )

Even goeie vrienden.

Vind het zelf vrij moeilijk moet ik zeggen om een kleur te vinden. (vind namelijk meerdere kleuren mooi als het op de goeie manier gespoten is.)

Gr. Rookie80 :W
 
Hoi Fighterfan,

Zoals je het opschreef kwam het anders over als dat je eigenlijk bedoelde (klonk een beetje :( :( :( )

Even goeie vrienden.

Vind het zelf vrij moeilijk moet ik zeggen om een kleur te vinden. (vind namelijk meerdere kleuren mooi als het op de goeie manier gespoten is.)

Gr. Rookie80 :W
het was niet zo bedoeld in ieder geval, was gewoon omdat ik het me af vroeg snap je


eneu.. geel is altijd goed
 
Soorry voor de topic verstoring... :+
@ Cozy: Ik vroeg me af of je mijn fiets ook zou kunnen shoppen, dat zou echt super zijn! Kan u wel een foto mailen? Uw emailadres is onzichtbaar, mijn emailadres staat iig in profiel! Tis geen moeilijke photoshop denk ik, mijn motor is nu zwart en twijfel om hem wit te laten spuiten en de velgen en het frame zwart te laten poedercoaten.
Misschien kunt u mij mailtje sturen? Hartstikke bedankt!
Back ontopic :P
Tuurlijk. Maar je kunt je foto ook in het fotoshop 10 topic zetten daar zitten nog veel meer fotohoppers. Ik zal je ook wel even mijn mail adres mailen.
 
He cozy dat ziet er goed uit..
En nog bedankt voor het opruimen van de tuin.
Zou je ook eens een voorbeeld kunnen geven van een metallic zwart als basis en andere kleur die daarbij past.

Gr. Rookie80
Valt niet mee met deze kleine foto. Tip, zet wat grotere foto's in het "Fotoshop 10" topic dan kan er lustig op los worden geshoped.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan