motor apeldoorn(de honda toko) is dit wat????

x11 basman x11

MF veteraan
28 apr 2003
1.026
0
Almere
zijn hier mensen die hun of haar motorfiets voor onderhoud bij motor apeldoorn langsbrengen???
ik ben er 1 keer geweest om effe te kijken en het zag er keurig uit....heel netjes.
maar schijn wil nog wel eens bedriegen dus zijn hier mensen die mij iets meer kunnen vertellen omtrent hun sleutelkwaliteiten en aftercare???

mijn dank neigt nu al naar hondsdolheid :)
 
zijn hier mensen die hun of haar motorfiets voor onderhoud bij motor apeldoorn langsbrengen???
ik ben er 1 keer geweest om effe te kijken en het zag er keurig uit....heel netjes.
maar schijn wil nog wel eens bedriegen dus zijn hier mensen die mij iets meer kunnen vertellen omtrent hun sleutelkwaliteiten en aftercare???

mijn dank neigt nu al naar hondsdolheid :)


De enige motorzaak die ik ken, is ENSING Motoren
en daar is vwb mijzelf niets op aan te merken.

Grtzz.
Charles
 
ze openen ook een zaak in Arnhem, komen de beste monteurs van nederland zegt Honda.
Ik ga vanmiddag naar Eibergen (de andere vestiging).
 
Motor Apeldoorn zit toch aan de Vlijsteweg? Ben ik wel eens wezen kijken, lijken mij alleen een stelletje handelaren in Bling Bling.
Ik zou dan nog liever naar, ik durf het bijna niet te zeggen, Scheef gaan. Maar idd de enige motorzaak in Apeldoorn die een beetje zijn zaakjes voor elkaar heeft en vind ik erg duidelijk en eerlijk is is Ensing.

Ik doe mijn onderhoud zelf, anders zou ik voor Ensing kiezen.
 
Honda Apeldoorn is wat mij betreft top. Ik heb mijn Bandit (hihi een suz..) en mijn vriendin haar CB500 er in onderhoud. Goede gasten, vakkundige werkplaats (met topmonteurs) en altijd snel geholpen. Nu inmiddels twee grote beurten, een keer kettingset vervangen en een achterbandje en wat klein spul..snel en goed! (en niet te duur...).

Ennuh dat bedrijf uit de vorige post is Jonker trading aan de vlijtseweg met veel choppers en toerbuffels. GEEN Motor (Honda) Apeldoorn!!! (verder geen ervaring mee..)
 
Vind het wel een goede zaak ( i.i.g.b.a. : Save)

ze gaan ook in Arnhem een zaak starten binnenkort.. ( zoals hierboven al stond)
ze moesten bij mij een tapeindjes vervangen.. ik kwam op donderdag 4 uur smiddags en vrijdag kon ik hem weer ophalen. En hun agenda was aardig vol. Tevens heb ik gevraagd naar informatie over kapdelen CBR 600F.. 3 folders vol met informatie over leveranciers en vestigingen die mij daar verder mee kunnen helpen m.b.t. spuiten en bestickering.

:} Honda motor Apeldoorn :}
 
Laatst bewerkt:
Motor Apeldoorn zit toch aan de Vlijsteweg?


Nee :P

Motor Apeldoorn (de Honda dealer) zit op het industrie terein Noord ;)

Dat is als je vanaf de afslag zwolle <> apeldoorn binnen rijdt aan de linker kant :)

En op zich is het een nette zaak, en voor zover ik het mee gekregen heb is het ook kundig personeel daaro. Heb me zwagertje anders nooit horen klagen over het onderhoud wat ze plegen aan ze Pan European daaro ;)
 
Honda Apeldoorn:

Goede service, niet al te duur

Safe Apeldoorn:

Geen service (behalve het magazijn), errug duur....

Ensing:

Tja, mij zien ze daar nooooooooit meer terug ! :(

Gaartman Motoren:

Voorheen (of nog steeds ?!?) DE Hondadealer. Doet het de laatste jaren wat rustiger aan. Hoofdzakelijk "oudere" motoren (omstreeks de jaren '80).
 
Honda Apeldoorn is wat mij betreft top. Ik heb mijn Bandit (hihi een suz..) en mijn vriendin haar CB500 er in onderhoud. Goede gasten, vakkundige werkplaats (met topmonteurs) en altijd snel geholpen. Nu inmiddels twee grote beurten, een keer kettingset vervangen en een achterbandje en wat klein spul..snel en goed! (en niet te duur...).

Ennuh dat bedrijf uit de vorige post is Jonker trading aan de vlijtseweg met veel choppers en toerbuffels. GEEN Motor (Honda) Apeldoorn!!! (verder geen ervaring mee..)

Heej mellow ! Weer terug van vakantie ?!?
 
Honda Apeldoorn:

Goede service, niet al te duur

Safe Apeldoorn:

Geen service (behalve het magazijn), errug duur....

Ensing:

Tja, mij zien ze daar nooooooooit meer terug ! :(

Gaartman Motoren:

Voorheen (of nog steeds ?!?) DE Hondadealer. Doet het de laatste jaren wat rustiger aan. Hoofdzakelijk "oudere" motoren (omstreeks de jaren '80).

Nu word ik nieuwsgierig :P Waarom ziet ensing jouw nooit meer terug?
Toevallig door de ultra trage werkplaats?
 
Nu word ik nieuwsgierig :P Waarom ziet ensing jouw nooit meer terug?
Toevallig door de ultra trage werkplaats?

Niet zozeer door de ultra trage werkplaats, maar de afdeling verkoop. Een vriendin van mij welke pas haar rijbewijs had liet haar oog vallen op een motor van bovengenoemde. Na een proefrit concludeerde ik dat de voorband + ketting en tandwielen versleten waren. Aangezien de motor zou worden afgeleverd inclusief een grote beurt, attendeerde ik de verkoper op deze feiten, en dat deze, uiteraard, onder de grote beurt vielen.

Mijn bek viel zowat open toen 'ie doodleuk zei dat de band + ketting en tandwielen bovenop de afgesproken verkoopprijs kwam. Op mijn vraag wat een grote beurt dan inhield kreeg ik een niets anders dan een vaag antwoord.

Kijk, dat je een motor verkoopt zoals 'ie erbij staat all'a. Als je loopt te verkondigen dat de motor bij verkoop een grote beurt krijgt, dan mag je toch enigzins verwachten dat de zaken welke versleten zijn voor rekening zijn van de verkoper ! Kortom, niets anders dan een sigaar uit eigen doos !

Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf pasgeleden het suzuki-dealerschap heeft gekregen :? Als ik in het bezit zou zijn van een zoekzoek'tie dan zou ik mijn heil ergens anders zoeken....
 
Niet zozeer door de ultra trage werkplaats, maar de afdeling verkoop. Een vriendin van mij welke pas haar rijbewijs had liet haar oog vallen op een motor van bovengenoemde. Na een proefrit concludeerde ik dat de voorband + ketting en tandwielen versleten waren. Aangezien de motor zou worden afgeleverd inclusief een grote beurt, attendeerde ik de verkoper op deze feiten, en dat deze, uiteraard, onder de grote beurt vielen.

Mijn bek viel zowat open toen 'ie doodleuk zei dat de band + ketting en tandwielen bovenop de afgesproken verkoopprijs kwam. Op mijn vraag wat een grote beurt dan inhield kreeg ik een niets anders dan een vaag antwoord.

Kijk, dat je een motor verkoopt zoals 'ie erbij staat all'a. Als je loopt te verkondigen dat de motor bij verkoop een grote beurt krijgt, dan mag je toch enigzins verwachten dat de zaken welke versleten zijn voor rekening zijn van de verkoper ! Kortom, niets anders dan een sigaar uit eigen doos !

Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf pasgeleden het suzuki-dealerschap heeft gekregen :? Als ik in het bezit zou zijn van een zoekzoek'tie dan zou ik mijn heil ergens anders zoeken....

Komt me bekend voor! Vage praat en moeilijk doen.
Mijn ervaring werd pas minder toen ik de werkplaats nodig had. Volhouden dat er niks met mijn fiets aan de hand was, terwijl achteraf bleek dat de nokkenaskettingspanner is overleden. Onderdelen bestellen: 3 weken mijn motor kwijt geweest :X En zo ken ik nog iemand die al heeeel lang wacht op zijn motor.

Afrader dus ;)
 
Als je loopt te verkondigen dat de motor bij verkoop een grote beurt krijgt, dan mag je toch enigzins verwachten dat de zaken welke versleten zijn voor rekening zijn van de verkoper !

Bel maar eens wat in de rondte, naar diverse motor zaken ofzo, dan zul je denk ik wel merken dat "een grote beurt" een rekbaar begrip is ;)
 
Motor Apeldoorn heeft dezelfde eigenaar als Motor Eibergen en als de laatste representatief is, dan kan ik ze alleen maar aanraden.
Heb bij Motor Eibergen Xlite helm en SIDI vertebra's gekocht met een perfecte service( bij de helm zat iets niet bij en is perfect en heel snel alsnog per post opgestuurd!). Een andere bekende heeft de motor daar gekocht en is zeer tevreden zowel over de motor als over de bij de koop afgesproken extra's als gratis kleding voor x bedrag enz. Hij heeft de motor daar nog steeds in onderhoud.
Ook wel eens dingetjes nagevraagd en mijn indruk over het personeel is dat ze niet alleen zakelijk correct zijn, maar echt snappen met welke klanten ze te maken hebben.( Dat rare motorrijdersvolkje ;) )
En daarnaast ook nog eens heel vriendelijk. En dat heb ik in al die jaren wel vaker bij andere zaken anders meegemaakt.
Als ik niet merkgebonden was en tevreden over mijn huidige dealer zou het waarschijnlijk Motor Eibergen zijn. :}
 
Niet zozeer door de ultra trage werkplaats, maar de afdeling verkoop. Een vriendin van mij welke pas haar rijbewijs had liet haar oog vallen op een motor van bovengenoemde. Na een proefrit concludeerde ik dat de voorband + ketting en tandwielen versleten waren. Aangezien de motor zou worden afgeleverd inclusief een grote beurt, attendeerde ik de verkoper op deze feiten, en dat deze, uiteraard, onder de grote beurt vielen.

Mijn bek viel zowat open toen 'ie doodleuk zei dat de band + ketting en tandwielen bovenop de afgesproken verkoopprijs kwam. Op mijn vraag wat een grote beurt dan inhield kreeg ik een niets anders dan een vaag antwoord.

Kijk, dat je een motor verkoopt zoals 'ie erbij staat all'a. Als je loopt te verkondigen dat de motor bij verkoop een grote beurt krijgt, dan mag je toch enigzins verwachten dat de zaken welke versleten zijn voor rekening zijn van de verkoper ! Kortom, niets anders dan een sigaar uit eigen doos !

Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit bedrijf pasgeleden het suzuki-dealerschap heeft gekregen :? Als ik in het bezit zou zijn van een zoekzoek'tie dan zou ik mijn heil ergens anders zoeken....

Dit is toch wel een beetje erg veel kul. Bij een grote beurt de ketting, tandwielen en banden? Als je OOIT een auto of motor hebt gekocht dan weet je net als iedereen dat dit nou net de onderdelen zijn die nooit bij een grote beurt gedaan worden; dit zijn zaken die je zelf moet bedingen VOORDAT je de koop sluit.

Als ze de gemaakte afspraken niet nakomen: groot gelijk dat je er niet meer komt, maar als je achteraf allerlei zaken bij de grote beurt zelf vindt dat ze erbij zouden moeten horen, dan is dat redelijk eeeeh, tsja, hoe noem je dat nu? :+

en in de usermanual staat meestal precies wat een grote beurt wel of niet inhoud. :?
 
Motor Apeldoorn heeft dezelfde eigenaar als Motor Eibergen en als de laatste representatief is, dan kan ik ze alleen maar aanraden.
Heb bij Motor Eibergen Xlite helm en SIDI vertebra's gekocht met een perfecte service( bij de helm zat iets niet bij en is perfect en heel snel alsnog per post opgestuurd!). Een andere bekende heeft de motor daar gekocht en is zeer tevreden zowel over de motor als over de bij de koop afgesproken extra's als gratis kleding voor x bedrag enz. Hij heeft de motor daar nog steeds in onderhoud.
Ook wel eens dingetjes nagevraagd en mijn indruk over het personeel is dat ze niet alleen zakelijk correct zijn, maar echt snappen met welke klanten ze te maken hebben.( Dat rare motorrijdersvolkje ;) )
En daarnaast ook nog eens heel vriendelijk. En dat heb ik in al die jaren wel vaker bij andere zaken anders meegemaakt.
Als ik niet merkgebonden was en tevreden over mijn huidige dealer zou het waarschijnlijk Motor Eibergen zijn. :}


Honda motoren eibergen en Honda motoren Apeldoorn ( en binnenkort in Arnhem) zijn allemaal van dezelfde eigenaar(es). De zaak zit nu ongeveer 1 jaar in Apeldoorn en het is er af en toe stormlopen.. best druk en goede onderhoud..

mijn vaste klusteam plek.. ( niemand heet er Nico eigenlijk |( )
 
Groot onderhoud gedaan bij MA en is allemaal netjes en goed gedaan.

Laatste keer de koppelingsplaten laten vervangen bij Gaartman en de uitlaten vervangen. Koppeling slipt nog steeds bij hoge toerentallen en warme motor, dus daarvoor moet ik een keertje terug. Ligt er een beete aan hoe hij daarop reageet (lees: alsnog oplost) maar tot nu toe ook geen klachten. Heeft alleen geen haast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan