Motor APK? OMGWTFBBQ

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach aangezien de Nederlandse politiek dit in samenspel met Europa wil doen en gezien de snelheid waarmee 'spoed' besluiten omtrent Griekenland worden genomen geloof ik dat tegen de tijd waarneer we APK voor motoren hebben het hoofdstukje banden zal ontbreken en vervangen zijn door stuwraketroters of iets dergelijks.
 
Dat zie jij helemaal verkeerd. De Nederlandse Staat moet ergens geld vandaan halen om Griekenland een helpende hand te kunnen bieden ..... De Motor APK biedt daar een helpende hand in ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat zie jij helemaal verkeerd. De Nederlandse Staat moet ergens geld vandaan halen om Griekenland een helpende hand te kunnen bieden ..... De Motor APK biedt daar een helpende hand in ;)


ik begrijp dat het vooral "de handel" is die dit wil. Die zitten zeker om werk verlegen...

Slechte zaak sowieso dat apk bij hetzelfde bedrijf gebeurt dat ook de reparatie doet.... zou liever onafhankelijke apk stations zien... maar goed da's andere discussie.
 
ik begrijp dat het vooral "de handel" is die dit wil. Die zitten zeker om werk verlegen...

Slechte zaak sowieso dat apk bij hetzelfde bedrijf gebeurt dat ook de reparatie doet.... zou liever onafhankelijke apk stations zien... maar goed da's andere discussie.

De "handel" weet ook wel beter, waarschijnlijk. In eerste instantie zullen ze misschien wat extra omzet creëeren doordat er een aantal motoren gewoon niet voldoet aan de APK eissen maar daarna krijg je hetzelfde effect als dat er in de autobrânche speelt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan