motor beurs groningen

hoken

Die hard MF'er
20 jan 2008
329
0
hallo wie heeft hier ervaring met motor beurs groningen is dit een mooie beurs

is er verschil met utrecht ???
 
De afstand tussen Utrecht en Groningen is toch al gauw zo'n 185 kilometer! :)

Met de beurs heeft het niets te maken, maar kan relevant zijn! :+
 
In Groningen staan veel regionale dealers en is opgezet voor de noordelijke provincies en daar door veel kleiner van opzet, voor de nieuwe dingen voor 2011 moet je toch echt in Utrecht zijn.
 
Ik was er vorig jaar. Niet zo bijzonder fascinerend maar als je verder niks te doen hebt is het prima vermaak. Verwacht niet koopjes te kunnen scoren.
 
Om binnen te komen: 11,50 euro. Ben er 1x geweest; enige tijd geleden. Viel mij tegen; niet veel nieuws te zien. Wel leuk, maar toch.. Kom nu bijna in de verleiding.., maar voelde mij destijds dusdanig verkocht dat ik het toch maar weer een jaartje oversla en iets anders leuks ga doen.
Motorbeurs Utrecht wil ik wel voor in het pak.
 
Om binnen te komen: 11,50 euro. Ben er 1x geweest; enige tijd geleden. Viel mij tegen; niet veel nieuws te zien. Wel leuk, maar toch.. Kom nu bijna in de verleiding.., maar voelde mij destijds dusdanig verkocht bekocht dat ik het toch maar weer een jaartje oversla en iets anders leuks ga doen.
Motorbeurs Utrecht wil ik wel voor in het pak.


/mierenneukmodus
 
Ik ben benieuwd, ga dit dit jaar voor het eerst heen! Is er op zo'n beurs ook iets van een garderobe waar je je pak/helm veilig kwijt kan? Het lijkt me warm en lastig om daar de hele tijd mee rond te moeten lopen.

39.jpg


:+
 
Kheb eventueel nog wel een vrijkaartje voor iemand van MF :Y edit: waarschijnlijk al weg nu :Y
 
Laatst bewerkt:
2 jaar terug had ik vrijkaartjes. Ben ik wel blij mee want het is zonde van het geld, valt weinig te beleven en is klein. Dan maar een maandje later naar Utrecht :)
 
/mierenneukmodus
Ik dank u zeer hartelijk voor deze volledig terechte verbetering! Verkocht heb ik me gelukkig nooit gevoeld, maar bij die beurs in Groningen had ik aan het eind het gevoel dat ik er net zo goed niet naar toe had kunnen gaan. Het is meer een koopzondagidee van de lokale dealers zonder echte aanbiedingen of discounts. Ook geen echte mooie speciale of nieuwe dingen gezien toen. Dus als je iets nodig hebt kun je net zo goed, oftewel beter gewoon naar de winkel gaan of bestellen bij de webshops, want dan ben je die 11,50 niet kwijt en loop je niet een halve dag door een muffe hal. Maar goed; niet iedereen vindt hetzelfde leuk en het is wel alweer paar jaar geleden dat ik er voor het laatst was, dus misschien is het inmiddels wel veranderd.
 
ik ga elk jaar (als me werk t toelaat)

niks vergeleken met Utrecht maar als je een bob hebt en je kunt je lekker lam zuipen met de maten
dan is het een geweldig festijn _O-
 
Ik ga. Is voor mij ook in de buurt. Helaas geen vrijkaartje.

Utrecht twijfel ik nog wel over. Geloof dat er hier niemand mee wil. En in m'n eentje ga ik niet. Eens kijken of ik nog mensen kan charteren daarvoor.
 
Utrecht twijfel ik nog wel over. Geloof dat er hier niemand mee wil. En in m'n eentje ga ik niet. Eens kijken of ik nog mensen kan charteren daarvoor.
Heb 2-3 jaar geleden ofzo ook gepost op MF of er nog mensen zin hadden mee te lopen daar in Utrecht. Was wel een succes, gewoon proberen.
 
De beurs in Groningen was voor mij 1x en nooit weer. Een leuk idee hoor, maar als je eenmaal de beurs in Utrecht gewend bent..stelt die van Groningen niets meer voor.
 
ik ga elk jaar (als me werk t toelaat)

niks vergeleken met Utrecht maar als je een bob hebt en je kunt je lekker lam zuipen met de maten
dan is het een geweldig festijn _O-
En de Bob al die lamgezopen maten mee achterop? Koop ik voor die 11.50 wel een fles jenever; ben ik geheid lam en heb ik geen Bob nodig..
 
Ik ga. Is voor mij ook in de buurt. Helaas geen vrijkaartje.

Utrecht twijfel ik nog wel over. Geloof dat er hier niemand mee wil. En in m'n eentje ga ik niet. Eens kijken of ik nog mensen kan charteren daarvoor.
Utrecht twijfel ik ook over, maar op avontuur met 2 of meer man lijkt mij wel leuk. Dus ik ben evt. wel te porren.
 
motorbeurs groningenjaar of wat geleden:
dikke entreeprijs betalen
dikke prijs voor de parkeergarage...kon ik uitsparen,mijn rat jatten ze lekker toch niet.

sta ik bij een standje van roggen(toen nog triumphdealer)te kijken naar die nieuw uitgekomen thruxton.
gelijk als een vlieg die op stront afkomt een frisiafinancieringen stropdas naast me staan:
mooi motor he meneer?...(kopen en wat voor finaciering willudan)...

ja mooie motor...alleen jij gaat die niet aan mij verkopen met je gereformeerde grijns op je bek......(en ik was dus weldegelijk in de markt om een nieuwe triumph maar niet op die manier)

dan even verder kijken...hey jassies en reutstandje....een of andere turk die dus namaak racejassie en dergelijk aanbied voor alsnog teveel geld...jij kopuh jassie,ikke geef korting als jij kopuh twee jassies.....nee dank je.

voor de rest staat de hal dus vol met motoren en motorzaken uit een straal van 100 kilometer rond groningen en allemaal met scheinhijlige schijtverkopers in de stand.
...hm daar kan ik in de zomer ook gewoon de tent binnelopen en hoef geen entree te betalen om dezelfde rommel te zien.

biertje dan maar....biertje 033...3 fucking euro!...waterig biertje in een plastic bekertje waar gegarandeerd geen 033 in zit!

de stoephoer van de knmv wil me een abonement oid aanbieden.....nee oprotten want wat ik wil,wil de knmv dus niet.(iets met raceklasses die om zeep geholpen zijn door de knmv)

het overgrote gedeeldte van het volk wat er loopt is geen motorrijder maar komt eerder aapjes kijken,gekgenoeg meestal vader moeder en kroost waarvan de vader graag motor had willen rijden maar niet mag van zn heks.
wel leuk om te zien dat zij steeds chagerijniger gaat kijken namate de middag vertier voor vader verloopt.
wat er ook erg veel loopt zijn 15 jarige pukkelkoppen die beweren dat hun scootah net zo snel is als de gemiddelde 600 en bijna ejaculeren bij het zien van een hayabusa...het zijn dus ook dat soort gasten die overal op en aan moeten zitten...

nee laat maar ik ga der dus niet meer heen...en eerlijk gezegd ik ga dus ook niet meer naar utrecht is voor mij net als groningen maar dan groter en verder weg ook nog.
en het nieuw voor 2011?...boeit me ook niet echt eigenlijk.
 
motorbeurs groningenjaar of wat geleden:
dikke entreeprijs betalen
dikke prijs voor de parkeergarage...kon ik uitsparen,mijn rat jatten ze lekker toch niet.

sta ik bij een standje van roggen(toen nog triumphdealer)te kijken naar die nieuw uitgekomen thruxton.
gelijk als een vlieg die op stront afkomt een frisiafinancieringen stropdas naast me staan:
mooi motor he meneer?...(kopen en wat voor finaciering willudan)...

ja mooie motor...alleen jij gaat die niet aan mij verkopen met je gereformeerde grijns op je bek......(en ik was dus weldegelijk in de markt om een nieuwe triumph maar niet op die manier)

dan even verder kijken...hey jassies en reutstandje....een of andere turk die dus namaak racejassie en dergelijk aanbied voor alsnog teveel geld...jij kopuh jassie,ikke geef korting als jij kopuh twee jassies.....nee dank je.

voor de rest staat de hal dus vol met motoren en motorzaken uit een straal van 100 kilometer rond groningen en allemaal met scheinhijlige schijtverkopers in de stand.
...hm daar kan ik in de zomer ook gewoon de tent binnelopen en hoef geen entree te betalen om dezelfde rommel te zien.

biertje dan maar....biertje 033...3 fucking euro!...waterig biertje in een plastic bekertje waar gegarandeerd geen 033 in zit!

de stoephoer van de knmv wil me een abonement oid aanbieden.....nee oprotten want wat ik wil,wil de knmv dus niet.(iets met raceklasses die om zeep geholpen zijn door de knmv)

het overgrote gedeeldte van het volk wat er loopt is geen motorrijder maar komt eerder aapjes kijken,gekgenoeg meestal vader moeder en kroost waarvan de vader graag motor had willen rijden maar niet mag van zn heks.
wel leuk om te zien dat zij steeds chagerijniger gaat kijken namate de middag vertier voor vader verloopt.
wat er ook erg veel loopt zijn 15 jarige pukkelkoppen die beweren dat hun scootah net zo snel is als de gemiddelde 600 en bijna ejaculeren bij het zien van een hayabusa...het zijn dus ook dat soort gasten die overal op en aan moeten zitten...

nee laat maar ik ga der dus niet meer heen...en eerlijk gezegd ik ga dus ook niet meer naar utrecht is voor mij net als groningen maar dan groter en verder weg ook nog.
en het nieuw voor 2011?...boeit me ook niet echt eigenlijk.


zo heey, het klinkt alsof je al een jaar niet gepoept hebt, wat een frustraties :+
 
zo heey, het klinkt alsof je al een jaar niet gepoept hebt, wat een frustraties :+
Valt allemaal wel mee hoor, denk ik. En jij bent nog maar net uit de poepluiers en blijkbaar ook al gefrustreerd. Heeft allemaal niet zoveel zin. Zijn gewoon ervaringen van mensen.
 
Valt allemaal wel mee hoor, denk ik. En jij bent nog maar net uit de poepluiers en blijkbaar ook al gefrustreerd. Heeft allemaal niet zoveel zin. Zijn gewoon ervaringen van mensen.
_O-

wat wel weer een intressante beurs is...althans voor mij intressant ...vehikel in utrecht
en motormarkt hardenberg....alhoewel vehikel ook niet meer is wat het geweest is...er staat tegenwoordig veel spul van twijfelachtige komaf...lees handelaren uit oost europa waarvan de herkomst van de onderdeln die ze te koop aanbieden op zijn zachts gezegd in twijfel getrokken kan worden(redelijk jonge bouwjaren ook enzo...)

dat zijn zoals de naam vehikel al aangeeft eerder beurzen voor oldtimerfanaten
zijn beiden onderdelenbeurzen..onderdelen,gereedschap,motoren.....maar dan niet nieuw zeg maar.
 
Like Gemojo zegt, het is gewoon een verkapte verkoopavond/netwerkbijeenkomst van de dealers uit het Noorden.

Sprak vorig jaar nog een verkoper van Motorplaza bij hun in de zaak toen ze aan het inpakken waren en ik ze vroeg of het uberhaupt wel uitkan. Zegt die verkoper: We staan op de beurs met in hun achterhoofd *als we er niet staan worden we erop aangekeken*, maar verkopen doen we toch niet. Zoals ze mij vertelden kunnen ze niet goedkoper, omdat ze ook die beurshuur moeten betalen..

Nu is Motorplaza altijd al duur, dus goedkoper moet snel kunnen :+

Oftewel, voor de koopjesjagers, spaar u de moeite. Voor de mensen die ff willen buurten en daar wat geld voor over hebben like Kantelaar, maak er zelf wat van! })

Oohja, ben er zelf nog niet uit of ik heen ga, sowieso met pa en broertjes, toch ff leuk om me te vergapen op een HAAAAJAAAA, tis een BUUUSAAAAA! :9~ :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan