motor beurs groningen

Oohja, ben er zelf nog niet uit of ik heen ga, sowieso met pa en broertjes, toch ff leuk om me te vergapen op een HAAAAJAAAA, tis een BUUUSAAAAA! :9~ :P

Op mij hoef je niet te rekenen...

Als je 11.50 investeert in benzine om van motorzaak naar motorzaak te rijden heb je meer lol van je geld dan van deze beurs. En je ziet hetzelfde. Was 1 keer en niet weer.
 
motorbeurs groningenjaar of wat geleden:
dikke entreeprijs betalen
dikke prijs voor de parkeergarage...kon ik uitsparen,mijn rat jatten ze lekker toch niet.

sta ik bij een standje van roggen(toen nog triumphdealer)te kijken naar die nieuw uitgekomen thruxton.
gelijk als een vlieg die op stront afkomt een frisiafinancieringen stropdas naast me staan:
mooi motor he meneer?...(kopen en wat voor finaciering willudan)...

ja mooie motor...alleen jij gaat die niet aan mij verkopen met je gereformeerde grijns op je bek......(en ik was dus weldegelijk in de markt om een nieuwe triumph maar niet op die manier)

dan even verder kijken...hey jassies en reutstandje....een of andere turk die dus namaak racejassie en dergelijk aanbied voor alsnog teveel geld...jij kopuh jassie,ikke geef korting als jij kopuh twee jassies.....nee dank je.

voor de rest staat de hal dus vol met motoren en motorzaken uit een straal van 100 kilometer rond groningen en allemaal met scheinhijlige schijtverkopers in de stand.
...hm daar kan ik in de zomer ook gewoon de tent binnelopen en hoef geen entree te betalen om dezelfde rommel te zien.

biertje dan maar....biertje 033...3 fucking euro!...waterig biertje in een plastic bekertje waar gegarandeerd geen 033 in zit!

de stoephoer van de knmv wil me een abonement oid aanbieden.....nee oprotten want wat ik wil,wil de knmv dus niet.(iets met raceklasses die om zeep geholpen zijn door de knmv)

het overgrote gedeeldte van het volk wat er loopt is geen motorrijder maar komt eerder aapjes kijken,gekgenoeg meestal vader moeder en kroost waarvan de vader graag motor had willen rijden maar niet mag van zn heks.
wel leuk om te zien dat zij steeds chagerijniger gaat kijken namate de middag vertier voor vader verloopt.
wat er ook erg veel loopt zijn 15 jarige pukkelkoppen die beweren dat hun scootah net zo snel is als de gemiddelde 600 en bijna ejaculeren bij het zien van een hayabusa...het zijn dus ook dat soort gasten die overal op en aan moeten zitten...

nee laat maar ik ga der dus niet meer heen...en eerlijk gezegd ik ga dus ook niet meer naar utrecht is voor mij net als groningen maar dan groter en verder weg ook nog.
en het nieuw voor 2011?...boeit me ook niet echt eigenlijk.


Wat een ongelofelijk klote verhaal :N


Ik ben er nog nooit geweest maar ga er dit jaar wel even kijken.
Als het niets is, dan is het gewoon eenmalig en haal ik het weer in op de motorbeurs in Utrecht :Y
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor jullie reacties .ik kom uit de achterhoek en moet dus een stuk rijden maar aan julie reacties te horen blijf ik wel thuis dan gewoon maar weer naar utrecht.
 
Ik heb ook lang getwijfeld, maar toen ik deze week mijn motor terug kreeg van en onderhoudsbeurt, vroeg ik de eigenaar of hij ook naar debeurs ging, hij vond het niet meer nodig om op een beurs te gaan staan omdat de baten minder waren dan de lasten.

Nu vind ik persoonlijk de kleine stands vaak vele malen leuker als de grote, vooral omdat ze nog wel eens een leuke aanbieding hier en daar hebben.

Na een korte afweging, 2 x 11,50 plus de veel te dure parkeerkosten, ga ik niet.

Alhoewel, mijn vrouw is net de stad inggegaan, mischien was het toch beter!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Motorbeurs Groningen (en overigens ook utrecht) is alleen interessant wanneer je vrijkarten hebt.
Voor de rest, hetzelfde staat bij Motoport, hangt bij Motoport en/ of ligt bij Motoport.



En ebay is toch goedkoper!
 
motorbeurs groningenjaar of wat geleden:
dikke entreeprijs betalen
dikke prijs voor de parkeergarage...kon ik uitsparen,mijn rat jatten ze lekker toch niet.

sta ik bij een standje van roggen(toen nog triumphdealer)te kijken naar die nieuw uitgekomen thruxton.
gelijk als een vlieg die op stront afkomt een frisiafinancieringen stropdas naast me staan:
mooi motor he meneer?...(kopen en wat voor finaciering willudan)...

ja mooie motor...alleen jij gaat die niet aan mij verkopen met je gereformeerde grijns op je bek......(en ik was dus weldegelijk in de markt om een nieuwe triumph maar niet op die manier)

dan even verder kijken...hey jassies en reutstandje....een of andere turk die dus namaak racejassie en dergelijk aanbied voor alsnog teveel geld...jij kopuh jassie,ikke geef korting als jij kopuh twee jassies.....nee dank je.

voor de rest staat de hal dus vol met motoren en motorzaken uit een straal van 100 kilometer rond groningen en allemaal met scheinhijlige schijtverkopers in de stand.
...hm daar kan ik in de zomer ook gewoon de tent binnelopen en hoef geen entree te betalen om dezelfde rommel te zien.

biertje dan maar....biertje 033...3 fucking euro!...waterig biertje in een plastic bekertje waar gegarandeerd geen 033 in zit!

de stoephoer van de knmv wil me een abonement oid aanbieden.....nee oprotten want wat ik wil,wil de knmv dus niet.(iets met raceklasses die om zeep geholpen zijn door de knmv)

het overgrote gedeeldte van het volk wat er loopt is geen motorrijder maar komt eerder aapjes kijken,gekgenoeg meestal vader moeder en kroost waarvan de vader graag motor had willen rijden maar niet mag van zn heks.
wel leuk om te zien dat zij steeds chagerijniger gaat kijken namate de middag vertier voor vader verloopt.
wat er ook erg veel loopt zijn 15 jarige pukkelkoppen die beweren dat hun scootah net zo snel is als de gemiddelde 600 en bijna ejaculeren bij het zien van een hayabusa...het zijn dus ook dat soort gasten die overal op en aan moeten zitten...

nee laat maar ik ga der dus niet meer heen...en eerlijk gezegd ik ga dus ook niet meer naar utrecht is voor mij net als groningen maar dan groter en verder weg ook nog.
en het nieuw voor 2011?...boeit me ook niet echt eigenlijk.

Turken in Groningen :? Het is de zwarte markt niet :')

En wat een kutverhaal zeg, veel argumenten die kant noch wal raken. Heb je bovendien weleens van interpunctie gehoord?

Net weer geweest, was wel aardig en had een vrijkaart, anders was het inderdaad zonde van het geld :)
 
2009 met iemand anders en 2010 alleen naar de beurs geweest.
Is inderdaad net een grote motorzaak zonder aanbiedingen. Als je alleen gaat is er niets aan en sta je binnen een uur weer buiten. Als je met iemand anders gaat, is het wel leuk, omdat je aanspraak aan elkaar hebt.
Dit jaar sla ik over (ben alleen).
 
motorbeurs groningenjaar of wat geleden:
dikke entreeprijs betalen
dikke prijs voor de parkeergarage...kon ik uitsparen,mijn rat jatten ze lekker toch niet.

sta ik bij een standje van roggen(toen nog triumphdealer)te kijken naar die nieuw uitgekomen thruxton.
gelijk als een vlieg die op stront afkomt een frisiafinancieringen stropdas naast me staan:
mooi motor he meneer?...(kopen en wat voor finaciering willudan)...

ja mooie motor...alleen jij gaat die niet aan mij verkopen met je gereformeerde grijns op je bek......(en ik was dus weldegelijk in de markt om een nieuwe triumph maar niet op die manier)

dan even verder kijken...hey jassies en reutstandje....een of andere turk die dus namaak racejassie en dergelijk aanbied voor alsnog teveel geld...jij kopuh jassie,ikke geef korting als jij kopuh twee jassies.....nee dank je.

voor de rest staat de hal dus vol met motoren en motorzaken uit een straal van 100 kilometer rond groningen en allemaal met scheinhijlige schijtverkopers in de stand.
...hm daar kan ik in de zomer ook gewoon de tent binnelopen en hoef geen entree te betalen om dezelfde rommel te zien.

biertje dan maar....biertje 033...3 fucking euro!...waterig biertje in een plastic bekertje waar gegarandeerd geen 033 in zit!

de stoephoer van de knmv wil me een abonement oid aanbieden.....nee oprotten want wat ik wil,wil de knmv dus niet.(iets met raceklasses die om zeep geholpen zijn door de knmv)

het overgrote gedeeldte van het volk wat er loopt is geen motorrijder maar komt eerder aapjes kijken,gekgenoeg meestal vader moeder en kroost waarvan de vader graag motor had willen rijden maar niet mag van zn heks.
wel leuk om te zien dat zij steeds chagerijniger gaat kijken namate de middag vertier voor vader verloopt.
wat er ook erg veel loopt zijn 15 jarige pukkelkoppen die beweren dat hun scootah net zo snel is als de gemiddelde 600 en bijna ejaculeren bij het zien van een hayabusa...het zijn dus ook dat soort gasten die overal op en aan moeten zitten...

nee laat maar ik ga der dus niet meer heen...en eerlijk gezegd ik ga dus ook niet meer naar utrecht is voor mij net als groningen maar dan groter en verder weg ook nog.
en het nieuw voor 2011?...boeit me ook niet echt eigenlijk.

Kijk, een keurig analytische verslag vd beurs.... en duidelijk..... :}
 
Kijk, een keurig analytische verslag vd beurs.... en duidelijk..... :}

Nou, ik heb bij dit verhaal meer iets van: messen zijn scherp.
Oh jee, heb ik me alwéér gesneden....... Kutmessen.... :X
Je weet wat je kunt verwachten bij zo'n beurs. Dat is precies wat TS kreeg en dan gaat ie lopen jammeren dat het zo waardeloos is.....

Ik ging elk jaar naar Utrecht, tot ik op een zeker moment iets had van: steeds weer hetzelfde, hoop geld en tijd kwijt, leuke aanbiedingen zijn er ook niet meer, dus was dit mijn laatste bezoekje. Anderen vinden het wel weer leuk/gezellig enz.
Ieder z'n ding...... Ligt ook niet aan de beurs, ligt aan mij.
Als ik een bepaalde fiets wil zien, ga ik wel naar de dealer. Geen eindeloze rijen mensen die elkaar verdringen, alle tijd en het kost me ook nog .... niets.
 
Laatst bewerkt:
zo ik ben net terug van die beurs en ik heb een hoop mooi spul gezien , zoals de gt 750 volledig gereviseerd , daarnaast stond een zeldzame re 5 met wankelmotor ook spik en span ,

+ nog een hoop ander mooi spul wat bij rogier stond van motopaints assen .
er was bier genoeg en als je niet alleen komt voor een paar gratis stickers zoals veel lui
dan is het best leuk daar , oh je moet van motoren houden en ja als je dat niet doet ziet men de mooie dingetjes ook niet he!

en het enige wat ik heb meegenomen is een schaalmodel van de gt 750 met Walter Couléde van joebar , maar wel lol gehad .
 
zo ik ben net terug van die beurs en ik heb een hoop mooi spul gezien , zoals de gt 750 volledig gereviseerd , daarnaast stond een zeldzame re 5 met wankelmotor ook spik en span ,

+ nog een hoop ander mooi spul wat bij rogier stond van motopaints assen .
er was bier genoeg en als je niet alleen komt voor een paar gratis stickers zoals veel lui
dan is het best leuk daar , oh je moet van motoren houden en ja als je dat niet doet ziet men de mooie dingetjes ook niet he!

en het enige wat ik heb meegenomen is een schaalmodel van de gt 750 met Walter Couléde van joebar , maar wel lol gehad .
Nou kijk; een heel ander licht op de zaak. Misschien toch de moeite waard het er nog een keer op te wagen..
 
motorbeurs groningenjaar of wat geleden:
dikke entreeprijs betalen
dikke prijs voor de parkeergarage...kon ik uitsparen,mijn rat jatten ze lekker toch niet.

sta ik bij een standje van roggen(toen nog triumphdealer)te kijken naar die nieuw uitgekomen thruxton.
gelijk als een vlieg die op stront afkomt een frisiafinancieringen stropdas naast me staan:
mooi motor he meneer?...(kopen en wat voor finaciering willudan)...

ja mooie motor...alleen jij gaat die niet aan mij verkopen met je gereformeerde grijns op je bek......(en ik was dus weldegelijk in de markt om een nieuwe triumph maar niet op die manier)

dan even verder kijken...hey jassies en reutstandje....een of andere turk die dus namaak racejassie en dergelijk aanbied voor alsnog teveel geld...jij kopuh jassie,ikke geef korting als jij kopuh twee jassies.....nee dank je.

voor de rest staat de hal dus vol met motoren en motorzaken uit een straal van 100 kilometer rond groningen en allemaal met scheinhijlige schijtverkopers in de stand.
...hm daar kan ik in de zomer ook gewoon de tent binnelopen en hoef geen entree te betalen om dezelfde rommel te zien.

biertje dan maar....biertje 033...3 fucking euro!...waterig biertje in een plastic bekertje waar gegarandeerd geen 033 in zit!

de stoephoer van de knmv wil me een abonement oid aanbieden.....nee oprotten want wat ik wil,wil de knmv dus niet.(iets met raceklasses die om zeep geholpen zijn door de knmv)

het overgrote gedeeldte van het volk wat er loopt is geen motorrijder maar komt eerder aapjes kijken,gekgenoeg meestal vader moeder en kroost waarvan de vader graag motor had willen rijden maar niet mag van zn heks.
wel leuk om te zien dat zij steeds chagerijniger gaat kijken namate de middag vertier voor vader verloopt.
wat er ook erg veel loopt zijn 15 jarige pukkelkoppen die beweren dat hun scootah net zo snel is als de gemiddelde 600 en bijna ejaculeren bij het zien van een hayabusa...het zijn dus ook dat soort gasten die overal op en aan moeten zitten...

nee laat maar ik ga der dus niet meer heen...en eerlijk gezegd ik ga dus ook niet meer naar utrecht is voor mij net als groningen maar dan groter en verder weg ook nog.
en het nieuw voor 2011?...boeit me ook niet echt eigenlijk.

Volgens mij was je op de zwarte markt in Beverwijk :)
 
Die post van Sick kan hij zo insturen als recensie. Wint ie misschien wel kaarten voor Utrecht.
 
Ik ben dus geweest, vond het wel grappig. Maar niet heel bijzonder ofzo. Het leukst vond ik vooral het steile wand rijden. (Dat had ik idd nog nooit gezien).

Heb er een miniatuur van mijn motor gescoord, en verder ook niet. Ik mistte vooral ook standjes met dingen als kettingsmeer enz. Dat waren er maar heel weinig, en iig niet de kettingsmeer die ik zocht.

Ach, ik vond het een leuke dagbesteding, leuke motoren gezien. Leuke stunts.

En wat die cateringprijzen betreft. 1,95 voor een flinke bak patat vind ik eerlijk gezegd weinig. Maar misschien dat dat andere jaren anders was. Ik heb er verder ook niet gegeten.
 
*O*

Nou, ik heb besloten om morgen toch maar een kijkje te nemen. Voor mij is alles nog erg vers dus weinig vergelijkingsmateriaal. Hoop dat er wat modellen van mijn lijstje staan zodat ik kan testen of ze ook een goede zithouding hebben.
 
Ben vrijdag geweest want we wonen er dicht in de buurt. Ach we hebben een leuke avond gehad. De sfeer was leuk en ik heb goedkoop een mooie jas gescoord. Maar idd in een paar uurtjes heb je het wel gezien en veel nieuws is er niet.
Twijfel nog over utereg.

Overigens tijdje geleden ook in Hardenberg geweest. Dat was pas een dramatisch slechte beurs! Gruwelijk duur, weinig aanbod, kutsfeer we voelden ons echt verneukt. Gaan we nooit weer heen (als ie uberhaupt nog gehouden wordt, want een aantal standhouders zeiden het zelfde)
 
Overigens tijdje geleden ook in Hardenberg geweest. Dat was pas een dramatisch slechte beurs! Gruwelijk duur, weinig aanbod, kutsfeer we voelden ons echt verneukt. Gaan we nooit weer heen (als ie uberhaupt nog gehouden wordt, want een aantal standhouders zeiden het zelfde)


Ben daar ook geweest. Inderdaad veel te duur voor wat je maar krijgt. Ik ben er heen gegaan met mijn zoontje om er evt goedkope croskleding te scoren, maar dat viel ook tegen. Hetzelfde verhaal geld voor Zwolle. Maar die word dit jaar al niet eens meer gehouden
 
ben ook voor het eerst geweest, en als je weer na een half uur buiten staat, denk je ben mooi genaaid voor 11,50
 
Ik ben er samen met mijn maatje heen geweest was wel leuk, is idd niet zo groot dus met een paar uurtjes heb je het wel weer gezien.

Daarna nog even naar andere zaakjes in de regio geweest waren toch in de buurt, dus al met al was het weer een leuk dagje weg :-)
 
Wij zijn niet meer geweest vandaag. Eerst maar eens heerlijk uitgeslapen na een onverwacht latertje vannacht.
 
Ben vrijdag geweest want we wonen er dicht in de buurt. Ach we hebben een leuke avond gehad. De sfeer was leuk en ik heb goedkoop een mooie jas gescoord. Maar idd in een paar uurtjes heb je het wel gezien en veel nieuws is er niet.
Twijfel nog over utereg.

Overigens tijdje geleden ook in Hardenberg geweest. Dat was pas een dramatisch slechte beurs! Gruwelijk duur, weinig aanbod, kutsfeer we voelden ons echt verneukt. Gaan we nooit weer heen (als ie uberhaupt nog gehouden wordt, want een aantal standhouders zeiden het zelfde)
Ik woon in Hardenberg en ben er nog nooit geweest... Zegt genoeg lijkt me ;)
 
Ga altijd wel even kijken. Kom er altijd bekenden tegen, gezellig en het is toch leuk om je even te vergapen aan wat je ook wel zou willen hebben. De sfeer is er altijd goed. Wat parkeren betreft: ga je toch met de motor, hoef je ook geen parkeergeld te betalen, duh.

Eigenlijk is het geen beurs, maar meer een markt, met van alles op motorgebied.

Als je het nieuwste van het nieuwste wilt zien, moet je niet naar Groningen gaan maar naar Utrecht.

Owja, ik ben ook nog geïnterviewd door het Dagblad van het Noorden dit jaar (samen met enkele andere dames en heren):

http://www.dvhn.nl/nieuws/groningen/article6678150.ece

Geinig toch? :)
 
Ik ben zaterdag even wezen kijken met familie. Was voor mij de eerste keer. Schoonpa is actief zoekende naar een andere/nieuwe supersport. Wat ik wel prettig vond was het feit dat het niet zo ontzettend druk was (lees: over de koppen lopen). Daarnaast was het gewoon leuk om allerlei artikelen te zien rondom motoren. Wat me tegenviel was het matige aanbod van accesoires. De accesoires die er stonden waren niets goedkoper dan gebruikelijk dus daarin heb ik geen voordeel getroffen. De dealers die er stonden liepen te kwijlen als gieren en als iets interesse toonde in een motor dan vlogen ze op je af met 'geweldige' aanbiedingen en werd je volgedrukt met visitekaartjes....Terwijl ik alleen ff wilde voelen hoe de desbetreffende motor nou zit....
 
Terug
Bovenaan Onderaan