Motor bijna gejat!!

Op Vrijdag 28 september 2001 10:25 schreef Vanmorgen op de A10, cruisecontrole aan, 120 km/u. Handjes los en achterop gaan zitten. Handjes over elkaar...je had ze moeten zien kijken de automobilsten die ik zo voorbij kwam 8-)


*D *D *D LOL *D *D *D *D
 
Hebben ze weer eens een dag georganiseerd om ontevreden klanten tevreden te houden??
Wat gaat er gebeuren dan?
 
Mooi ding man die Spieglerschijf.... :9~
Zal echt mooi staan. Ook dat setje van goud ioniseerde naven en remklauw.
ben zelf benieuwd. Richard had voor iedere geintresseerde een schijf besteld. Ik vind mijne goed genoeg remmen, maar Iwan wil nog harder remmen. Hij heeft een maatje op een Bimota BB1, en die remt laaaaat!!!!
Mijn startmotor is broke. vergeten te vragen of die te reviseren is of dat ik een nieuwe aan moet schaffen. Misschien laat ik hem er wel af. Kickstarter werkt ook prima.
mijn idee... en dan ff kijken of je ook niet de accu eruit kan slopen... of een kleine accu van een 520 erin zetten!
Wat duurt het altijd lang daar. Je bent zomaar 1,5 a 2 uur kwijt. Zeker op donderdagavond.
yep... we vertrekken zo maar op tijd, in de hoop voor het donker terug te zijn ;)
Some guys have all the luck en ik? Ik heb een Goldwing voor de deur staan en ik moet werken. |(
jij hebt het maar zwaar met al die motoren die je moet testen... mischien is een praatgroep voor motorjournalisten?
Kan trouwens ook wheelies maken met een 360 kg zware goldwing.
die dude wel es op de valkyrie zien stunten?.. ge-wel-dig. kneem aan dat er spectaculaire foto\'s op jullie site komt?
 
Zadelsurfend en wel... (op de cruisecontrole) *D

Ik heb ze in Zwitserland zien wheelien met de nwe. Goldwing. Met z\'n tweeen, een vonkenregen achterlatend van de uitlaten. Geloof niet dat ik vrienden maak bij Honda als ik hem terug kom brengen met een 1/2 meter korte einddempers. })
\'t is toch een rijdende Samsonitekoffer van 65.000,-

Die jongen heb ik nooit gezien... ergens te zien op internet?
 
Zit je nu op de Willemsparkweg GuZ?
Moet daar zo in de buurt zijn...

Ga nu de deur uit, anders moet je maar ff bellen 06-53317761
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan