Motor bijna gejat!!

Cascadeur

Die hard MF'er
12 sep 2001
749
1
Amsterdam
Ga ik vanmorgen bij mijn vriendin de deur uit.... MOTOR WEG!
Schrikken, balen en ontzettend kwaad :(
Wie heeft de gore moed gehad mijn lieve, o zo mooie KTM weg te halen... ;(

Als een dolle stier door de buurt gelopen en jawel, drie straten verderop stond zij tegen een muur aan gesmeten. Nog steeds op het stuurslot maar met een kapot contactslot.\ '(
Ze hebben eerst met een schroevedraaier lopen roeren in het slot.
Dat wilde niet open dus hebben ze hem getracht weg te slepen.
Dat blijkt lastig te zijn met het stuurslot er op.
Zijn echt een stelletje amateurs geweest :j
Geen voorbedacht plan.
Kost je toch weer een paar honderd gulden.

Je hart slaat een paar keer over bij het idee dat ie echt weg zou zijn. Moet er niet aan denken.

Misschien toch maar een all-risk?
Blij dat ie er nog is. Misschien dat ik er straks nog meer plezier van heb, wetende dat het over zou kunnen zijn.
 
Da\'s behoorlijk kut!
Ik zet mijn motor zelfs in de garage met een ketting vast. Moeten ze toch echt eerst die ketting kapot proberen te krijgen.
 
hanged.gif
 
Hey Dennis,

Maareh reed jij niet op een R6 tijdens de Freebike Circuit dag?
 
???
was dennis ook op de freebike dag??

zo ja...grappig :) )

wel balen dat ze je motor hebben proberen te stelen...welke plaats was dat?
 
Ik voel met je mee, mijn fiets staat ook altijd voor de deur en daar ben ik ook niet blij mee! Gelukkig staat de mijne vast aan die van mijn vriendin en daar zit ook alarm op.

Maar gelukkig heb je je fiets nog terug gevonden.
 
Klopt, daar reed ik op de R6 maar die was niet van mij. Die was van de importeur.
De KTM is van mijzelf. Nog wel gelukkig.

Hoe kan het ook anders...het was in Amsterdam
 
Laatst bewerkt:
Hoe heet dat ookalmaarweer, Geluk bij een ongeluk.

In het voorjaar een avond aan het knutselen geweest aan een CBR600, daar was het contactslot van gesloopt, maar het schijfrem slot heeft de eigenaar gered.

Ook dit was pruts werk (zowel het slopen van het slot als de sloten vervangen)
 
Waar reden jullie dan op, op de Freebike dag?
Vast op een R1 (daar was er maar 1 van..) en een CBR1000.
 
Laatst bewerkt:
Ik reed op een blauwe R1, je bent me op een gegeven moment buitenom voorbij gekomen.

Fastnappie reed op een CBR 1000.
 
Laatst bewerkt:
Ga ik vanmorgen bij mijn vriendin de deur uit.... MOTOR WEG!
wow.....

Je moet je juweeltje ook niet buiten laten staan, zeker niet bij een vriendin... zo ben ik me schokbrekers es kwijtgeraakt.

Iwan (MM) zag een titanium-duke-II, zonder kentekenplaat(!), op het leidseplein staan... toch nie van jou?
 
Gelukkig heb ik het nog niet gehad. Even drie keer afkloppen *klop!, klop!, klop!*
Leuke les voor mij, omdat ik hem altijd met het stuurslot en met een schijfslot stal.
Hoe zwaar weegt die KTM eigenlijk...???
Is er nog veel aan beschadigd..??? Omdat hij tegen de muur sleunde.
 
Dat was inderdaad mij Duke die Iwan heeft zien staan. Zoveel zijn er niet van in A\'dam.
Mijn kentekenplaatbevestiging is afgebroken (je weet wat voor rare constructie ze daar voor gemaakt hebben). Kentekenplaat op mijn rugzak bevestigd.
Nu had ik gisteren mijn kentekenpapieren niet bij me, kentekenplaat thuis laten liggen en reed ik in de rondte met een opengebroken contactslot (had ik zelf inmiddels gedaan om toch te kunnen rijden). Als ik toen aangehouden was...geheid in de boeien geslagen.
\"nee meneer, deze motor is echt van mij maar ik heb mijn plaat en papieren thuis laten liggen en dat slot...tjsa, ze hebben hem getracht te stelen... U moet mij echt op mijn blauwe ogen geloven\"

Een kant van mijn stuurkuipje beschadigd en een stuurprop bekrast.

Nu ga ik vanavond naar Brouwer (met de nieuwe Goldwing!! :] ) om nieuw contactslot te halen en kentekenbevestiging en nog wat kleine dingen. Moet jij nog wat hebben GuZ? dan neem ik het wel ff voor je mee.
Let me know.

Maar was jij die kamikazepiloot op de R1, R1no?
Of was ik die kamikazepiloot op de R6.. :P
 
Nu kennen jullie mijn vriendin niet maar toen in in het holst van de nacht bij haar aankwam lagen mijn prioriteiten even niet bij mijn motor...\')
 
Laatst bewerkt:
Nu ga ik vanavond naar Brouwer (met de nieuwe Goldwing!! :] ) om nieuw contactslot te halen en kentekenbevestiging en nog wat kleine dingen. Moet jij nog wat hebben GuZ? dan neem ik het wel ff voor je mee.
Let me know.
Goldwing? Ze hebben de duke wel es de goldwing onder de motards genoemd...
We zouden vanavond ook gaan, maar gaan nu morgen met het fijne weer ff buurten bij brouwer (mischien dat rick dan ook gaat). Iwan heeft een andere kinky spiegler-schijf besteld, ik moet wat onderhoud-spullies hebben. Ik heb inmiddels 2 kenteken-framepjes versleten, Iwan ook 1. Ik vernieuw deze niet meer, ik laat een robuuste versie maken door onze MM-lasser. De duke is soms te mooi gemaakt, er van uitgaande dat er niet mee geramd wordt... jaja... Eigenlijk ben ik wel trots op em dat ie alles lekker kapot trilt... VETTE KLAPPEN :}
Dennis, rij jij je steuenen aan de grond?
 
Morgen overdag kan ik niet....werken...\ '(
Ik heb er dus ook al twee versleten en had al een alu bevestiging gemaakt maar ook deze is kapot getrild.
Rij liever op mijn Duke maar heb nu voor 5 dagen een gloednieuwe Goldwing (\'t is behelpen, ik weet het).

Mijn voetsteunen komen aan de grond. Volgende stap zijn de stuurproppen 8-)

dus nix meenemen?
Ben benieuwd wat Iwan besteld heeft. Ligt het bij Brouwer dan ga ik even kijken wat het is.
 
Mijn voetsteunen komen aan de grond.
Ben benieuwd wat Iwan besteld heeft. Ligt het bij Brouwer dan ga ik even kijken wat het is.
damn... en wij maar proberen... kheb wel een 80kg veer er achter in zitten (zmoezjez).
Ze zullen je de schijf wel kunen sjowen, uitgezocht door onze man met een neus voor speciale spullies, Richard.
Die is nu bezig om een dikke K&N in zijn Duke-1 te proppen... die duke-1-Le heeft nogal een kleine luchtfilterkast, zeker voor het P-D blok wat hij eronder heeft hangen.
 
Hoorde van Dick dat het qua vermogen niet zoveel uitmaakt of minder dan gehoopt!?

Bedoel dat P-D blok.
 
Is wel zo makkelijk het bij een ander in de schoenen te schuiven... Maar als jij mij met 173 echte km/u op mijn achterwiel voorbij hebt zien komen kan ik je geen ongelijk geven... })
 
Mooi ding man die Spieglerschijf.... :9~
Zal echt mooi staan. Ook dat setje van goud ioniseerde naven en remklauw.
Wat ik altijd heb bij Brouwer is dat ik er sta, Frank 6 keer op en neer laat lopen voor spullen en dat ik altijd wel wat vergeet.
Nu ook dus. Mijn startmotor is broke. vergeten te vragen of die te reviseren is of dat ik een nieuwe aan moet schaffen. Misschien laat ik hem er wel af. Kickstarter werkt ook prima.

Moest erg lachen toen ik met de Goldwing aankwam.
Vroeg aan Andre, niet wetende dat ik op een Goldwing was, of hij even naar de bandenmaat kon kijken voor een setje off-roadbanden...

Wat duurt het altijd lang daar. Je bent zomaar 1,5 a 2 uur kwijt. Zeker op donderdagavond.
Allemaal slap ouwehoeren... Ze zijn echt een ander tempo gewnt daar wij hier.
Had graag met je meegegaan vandaag. Zit hier de hele dag binnen terwijl ik liever even Duke in elkaar schroef en de weg op ga... :]
Some guys have all the luck en ik? Ik heb een Goldwing voor de deur staan en ik moet werken. |(

Kan trouwens ook wheelies maken met een 360 kg zware goldwing. Niet op balanspunt want dan komen uitlaten aan de grond maar wel op power...Aparte ervaring.
Vanmorgen op de A10, cruisecontrole aan, 120 km/u. Handjes los en achterop gaan zitten. Handjes over elkaar...je had ze moeten zien kijken de automobilsten die ik zo voorbij kwam 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan