motor bijna jarig

bandit spikey

Die hard MF'er
28 nov 2003
258
0
Amsterdam
:)
mijn motor wordt zondag a.s. 9 jaar :}

maar... ben ik echt de enige die hier op let? (wat mij... ehm nieteens zo raar lijkt ;) )

heeft een van jullie je motor wel eens een verjaardagscadeautje gegeven (zoiets als een nieuwe uitlaat, waar ik aan zit te denken)

of is dit eigenlijk meer een cadeau voor mijzelf? O-) :]
 
ik vind het een stoer plan :}







ik ga maar eens kijken voor een mooie vrouwelijke bijrijder om de buddyseat van me bijna jarige gixxer warm te houden :+
 
hehehe

gebak.jpg


alstu :)

ik ga maar eens kijken voor een mooie vrouwelijke bijrijder om de buddyseat van me bijna jarige gixxer warm te houden :+

beter plan :} alhoewel ik in dat opzicht voor en en zou gaan :)
 
Die van mij krijgt als ie 1 jaar is, duurd nog wel effe een hevige schoon maak beurt doe dit ook als ie bijv 4000 km heb gelopen. Eigenlijk maak ik hem en onderhoud ik hem altijd goed maar dan net iets beter.Want moet me'n kawa wel goed verzorgen
 
Een jaar of 2 geleden meldde ik dit en werd behoorlijk vreemd gereageerd, nu blijken er dus wel meer zo te zijn :)

Mijn motor is deze maand jarig, staat zelfs op de kalender. Alleen de preciese datum weet ik niet uit het hoofd :o
 
datum tenaamstelling: 01-04-1999

[me]Kofferrek heeft z'n motor nu precies 5 jaar :9 [/me]
 
Die van mij wordt over een kleine twee weken ook weer een jaartje ouder. 14 april viert ie zijn 12e verjaardag *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan