motor blijft niet draaien zodra gas open trekt

wolfstah

MF'er
10 mrt 2012
96
0
Rotterdam
Hey gasten, kan iemand mij helpen dit probleem uit te zoeken?
mijn motor start wel maar met veel moeite en zodra ik de gas hendel open haal valt hij uit.
iemand ideën?

mvg
 
4 cylinder uit 93, sloeg af tijdens rijden. heb toen bougies vervangen deed het toen even. daarna na een maand deed hij helemaal niets meer. heeft inmiddels 6maand stil gestaan heb nu de accu opgeladen start nu weer met wat problemen maar valt uit zodra ik het gas open trek.
 
of misschien kijken of ie het wat beter doet als je hem eventjes stationair laat draaien, als ie wat warmer is of het dan wat beter gaat..

(heb ook zo'n yzf uit '93 gehad)

als er een tijd niets gebeurt is dan is schoonbranden vaak wel eventjes goed, maar dan moet ie het wel eerst goed genoeg doen

en nee, stationar draaien alleen wordt ie niet warm genoeg van..
 
Hmmm... klinkt mij bekend....
Ooit ook iets soortgelijks gehad. Onderhoud gepleegd aan mn CBF600 en na onderhoud moeilijk starten en bij het wegrijden viel hij uit. Na het eten kwamen we er achter dat we de bobine kabels niet op de goede bougies aangesloten hadden... Dus we waren de motor ongewild aan het verzuipen.

Dus even je bekabeling van de bobines -> bougies na lopen.

Groeten en succes!
 
Hmmm... klinkt mij bekend....
Ooit ook iets soortgelijks gehad. Onderhoud gepleegd aan mn CBF600 en na onderhoud moeilijk starten en bij het wegrijden viel hij uit. Na het eten kwamen we er achter dat we de bobine kabels niet op de goede bougies aangesloten hadden... Dus we waren de motor ongewild aan het verzuipen.

Dus even je bekabeling van de bobines -> bougies na lopen.

Groeten en succes!

Dan doet ie het wel of niet, niet een beetje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan