Motor buiten in Scheveningen?

mxl

MF'er
23 mrt 2003
198
0
Den Haag
Ik ben van plan om een motor aan te schaffen (pan uit '91) Nu is het probleem dat ik in scheveningen op ongeveer 3 minuten van het strand woon en geen mogelijkheid heb om hem binnen te zetten. Is dit, met oog op het zout, vragen om problemen?
 
Ik ben van plan om een motor aan te schaffen (pan uit '91) Nu is het probleem dat ik in scheveningen op ongeveer 3 minuten van het strand woon en geen mogelijkheid heb om hem binnen te zetten. Is dit, met oog op het zout, vragen om problemen?
Zou het wel zeggen ja. Maar dat probleem is deels natuurlijk wel te ondervangen met een goede hoes over je fiets.
Dat zoutprobleem hou je natuurlijk ook al, daar je geregeld zal gaan rijden daar. Goed poetsen na iedere rit dus, en onmiddelijk onderdekken lijkt mij dé oplossing.
 
Lijkt me wel.
Ik heb de mijne (Wateringen) deze winter buiten onder een hoes gehad.
Dat was oook al niet echt toppie.
Aan zee moet je denk ik veel aan zoutverwijdering doen, anders rot de zooi in no time weg.

Tectyleren op de onzichtbare moeilijk bereikbare plaatsen een optie?
 
Het klopt dat plastic niet rot, maar het staal wat eronder zit wel. Ik zat zelf te denken aan een waxoyl behandeling, dit doen ze veel bij auto's, dus mischien kan dat ook bij een motor. Of idd een tectyl ML behandeling, is er iemand die hier ervaring mee heeft.
 
Laatst bewerkt:
Bel eens met Q-park in den haag ,. die hebben ook parkeergarages in scheveningen en verhuren ook plekken. Is niet duur en je motor staat wel "veilig" binnen.
 
Ik heb net gebeld, ze hebben geen parkeergarages in scheveningen, overigens heeft q-park (volgens de telefonist) geen abbonnementen voor motoren specifiek, je moet dan gewoon een autoabbonnement nemen.
 
Laatst bewerkt:
Op woensdag 02 april 2003 09:43 schreef mxl het volgende:
Ik heb net gebeld, ze hebben geen parkeergarages in scheveningen, en daarnaast hebben ze geen abbonnementen voor motoren specifiek, je moet dan gewoon een autoabbonnement nemen.

hmm,. das jammer,. ik heb zelf (in den haag welliswaar) een plek gehuurd voor mijn motor (had er eerst maar 1, en nu heeft me vriendin er ook 1 ) en ik kon gewoon een halve plek huren ( iets van 35 gulden) en nu huur ik omdat we 2 motoren hebben een hele plek voor iets van 60 piek,.... heb ook ergens anders gekeken voor een plekkie maar daar betaalde ik gauw 90 gulden voor een plek waar net mijn motor in paste,.....
 
Plaats eens een oproep misschien dat er iemand is die een plekje voor je heeft bij jouw in de buurt. Waxoyl is shit, ik heb het op mijn auto gehad. Ik heb hem nog eenmaal teruggebracht om het opnieuw te laten doen en daarna maar opgegeven. Zure regen doet weinig goeds, laat staan de combinatie wind, zand, zout en water.
 
Op woensdag 02 april 2003 09:43 schreef mxl het volgende:
Ik heb net gebeld, ze hebben geen parkeergarages in scheveningen, en daarnaast hebben ze geen abbonnementen voor motoren specifiek, je moet dan gewoon een autoabbonnement nemen.

Das gek...een autoabbonnement voor een motor in een parkeergarage die er niet is :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan