Motor-bumper-klevuhs?

netmare

Die hard MF'er
9 mrt 2004
786
0
Hoi,

Je ziet regelmatig van die bumperklevers. Vooroordeel-technisch zijn dat dan Golfjes-met-rijder-in-sportieve-stuur-houding, Witte bestelbusjes en opgefokte-ik-rij-160-duizend-KM-per-jaar-in-mijn-lease-station-dus-ga-nou-maar-aan-de-kant's.

Nou vraag ik mij de volgende dingen af:
Zijn er nou ook motor-rijders die dit soort dingen doen? (met de motor :+ )
Zijn er andere maar vergelijkbare acties?
Zijn het dan ook specifieke modellen of motor-merken?

Vertel!
 
Jij kent het MF niet zo goed he, hier hangen alleen mensen rond die zich aan de regels huoden, dus ook bumperkleven is er niet bij. :+
 
Als motorrijder moet je enorm oppassen dat je niet tekort op je voorrijder zit, want 1 je kijkt vaak al een paar auto's verder en focust daar dus op ipv je voorganger, 2 je wil 'vaak' dat je voorganger opzout en rij er 'naartoe' en 3 die is er niet :P
 
[me]P. IJsvogel heeft een hekel aan motorrijders op z'n voorbumper als ie met leaseblik onderweg is
[/me]


:+
 
Hoi,

Je ziet regelmatig van die bumperklevers. Vooroordeel-technisch zijn dat dan Golfjes-met-rijder-in-sportieve-stuur-houding, Witte bestelbusjes en opgefokte-ik-rij-160-duizend-KM-per-jaar-in-mijn-lease-station-dus-ga-nou-maar-aan-de-kant's.
:P
Zijn er andere maar vergelijkbare acties?
Je hebt bijvoorbeeld de ik-kan-nog-best-die-5-auto's-inhalen-alhoewel-er-een-tegenligger-aankomt types ;)
Vlak daarna zijn dat meestal de shit-die-Mercury-is-wel-erg-groot types :+
 
Jij kent het MF niet zo goed he, hier hangen alleen mensen rond die zich aan de regels huoden, dus ook bumperkleven is er niet bij. :+

Oh ja! Jij leest niet zo goed he? :+ Zoals de waard is ... ;)

Ik ga er van uit dat er zeer oplettende en wetsgetrouwe burgers op dit forum zitten. Anders zou ik noooooit een topic als dit (of deze }) ) openen! O-) . Ik ga er van uit dat de orde en vrede-lievende MF-ers heel veel meemaken en kunnen vertellen wat anderen allemaal doen :Z
 
:PJe hebt bijvoorbeeld de ik-kan-nog-best-die-5-auto's-inhalen-alhoewel-er-een-tegenligger-aankomt types ;)
Vlak daarna zijn dat meestal de shit-die-Mercury-is-wel-erg-groot types :+

Ik ben meer het als-het-past-dan-mag-het type. :)
 
als het nat is neem ik genoeg afstand, als het droog is over het algemeen ook wel maar sommige rijden echt sloom en die ga ik dan automatisch wat 'pushen' door er dichter op te rijden (nu heb ik het niet over een metertje ofzow he! maar gewoon laten merken dat ik het irritant vind), en als ze dan niet wille luistere en ik vind een gaatje dan ga ik er langs.

Dan heb ik het in het algemeen over die mensen die dus 40/50 rijden buiten de bebouwde kom, daar heb ik dus echt een HEKEL aan:| zijn meestal van die ouwe opa'tjes en oma'tjes, levensgevaarlijk.
Ik reed een x 20 ofzow achter een auto een kruising over, dus ik vrij dicht er achteraan want er kwamen nog meer auto's aan dus ik wou nog snel over, en in de auto voor me zat een oud oma'tje. Die knalde dus vol op de rem ineens, stond paar seconde stil, toen ging knipperlicht uit en ging ze de bocht om. Die zijn echt levensgevaarlijk, is toch niet zo lastig om je knipperlicht op tijd uit te zette en beetje rekening houden met mensen die achter je rijden :?
 
een soort voorwielklevers
Ahhh... Dus jij kent ze ook... :P

[seriously]
Over het algemeen hou ik behoorlijk afstand. Maar soms betrap ik me er toch wel eens op dat ik te dicht op mijn voorganger ben gekropen. Vooral als die persoon langzaam rijdt en ik geïrriteerd ben en 'bijna' in kan halen. Maar echt op één of twee meter van mijn voorganger rijden doe ik eigenlijk nooit.
 
Ik heb wel eens een opgefokte mede-biker op m'n achterwiel gehad terwijl we tussen een file door reden, ik reed al lekker door, maar meneer wilde nog wat harder er was echter even geen ruimte om hem te laten passeren. En maar drukken, en z'n uitlaat laten roffelen. :r
 
Weet je nog dat ene voertuig...vorig jaar, vlak bij Highlands :P
De tegenligger die mij te laat zag...

Dat paste (bijna) niet 8-)

haha pruts bmw... dat was iets te dichtbij.. B|

van die prutsers die niet met RWD om kunnen gaan. :)
 
haha pruts bmw... dat was iets te dichtbij.. B|

van die prutsers die niet met RWD om kunnen gaan. :)

Heb vorige week in de Velsertunnel bijna een BMW gebumperkleeft (de voorbumper)
Er was een tunnelbuis gesloten, dus 2 richting verkeer door 1 buis.
Gaat die trapgans INHALEN |(

Ontopic: Kan me wel vinden in het verhaal van Orpheus. Vaak bij het te langzaam rijden op de linkerbaan en vlak voor het inhalen.
 
zakje knikkers op de passagiersstoel als ik met blik ben.. O-)

met de motor geen last van klevers..
 
Terug
Bovenaan Onderaan