> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Heej erbo zit jij in de eendrachtstraat? ik heb daar een paar keer een zwarte daytona voorbij zien komen
 
Nee, dan ben ik niet. Die ken ik echter wel.
Ik heb 'm nu ook nog niet. Ik had een rode daytona en heb 'm ingeruild op een zwarte.
 
Yamaha R6 2005 met Racefit Growler en Powercommander 118.4 BHP en 66 Nm, grafiek volgt
Even mezelf quoten :

785678085_6_ciZg.jpeg


De grafieken spreken voor zich, alleen jullie mogen raden wat het probleem was :Y

Foxbuster: cool, en wat is origineel? benzine en lucht enz. is nu ook beter afgesteld?

De donkerrode lijn en de iets paarse lijn zijn de nieuwe vermogens- en koppelkromme.
De donkerblauwe lijn en de zwarte lijn zijn de oude vermogens- en koppelkromme

Je ziet dus duidelijk dat ik in het middengebied maar liefst 15 pk te kort kwam, nog maar niet te beginnen over het het lagetoerengebied en het einde van de grafiek loopt totaal anders! Zowel de koppel als vermogenskromme zijn beide duidelijk verbetert...

Een compleet verslag zal volgen, tot die tijd mogen jullie een discussie houden en raden wat nou werkelijk het probleem was... :P

Dit is een quote uit het ECU / Mapping / Rapidbike topic
 
Mijn R6 moet voor de zomer ook nog wel afgesteld worden denk ik. Het rijdt verder prima maar er komen zoveel vlammen uit die uitlaat... Sowieso eerst een keer een testrun doen :P Ik heb nog tot de zomer :)
 
Ik denk dat daar een sarcastische ondertoon aan vast zat ERBO :P

Ja, dat begreep ik ... :Y

Ik heb trouwens ook nog ergens zo'n uitdraai van mijn 'vorige' Daytona...
Ik meen 118,9 op 't achterwiel en 71 nm koppel ..
 
Laatst bewerkt:
Van die testrun heb ik nog een filmpje machtig dat geluid :} :} !!!
 
Laatst bewerkt:
Zou zeggen, posten jongens... :9

Heb ook nog een filmpje waarop de mijne slecht draait op de bank, moet alleen dat kenteken er even uit soepen... Volgende week wordt hij nog een keer gebankt, nagekeken voor benzineverbruik en dan zalk gelijk een nieuw filmpje maken / posten
 
Laatst bewerkt:
Filmpje is dik 100mb zal eerst wel even wat editten voor ik hem upload :Y
 
Ik post wel een copy in de startpost als jullie dat willen...

Youtuben is altijd handig!
 
Minder goed nieuws, was net zo blij met de post van mijn grafiek en nu is het probleem terug! :( Lijkt me vrij stug dat hij weer van de timing is afgeschoten dus ik ga morgen verder kijken hoe het met de garantie zit en of het niet ergens anders aan ligt...

De daytona nog niet gespot jongens, meeten volgend jaar! :)
 
Laatst bewerkt:
En ja hoor, als klap op de vuurpijl een lekke band... Nou krijg allemaal de %#@!$%!@#$!^##!$%^@! maar met je !#$%#@!$%@#^@ motoren! :P
 
laat je je band maken? aangezien hij net nieuw is!
offfff is het je voorband ;)
is t niet 1 of andere sensor dattie weer moeilijk doet? omdat hij eerst wel goed liep! tps sensor is een kwaaltje he...

latraaa
 
Terug
Bovenaan Onderaan