> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Niks nodig, ohw God bianca toch...

Je snap natuurlijk datditeensamenkomstvanomstandhedenisomsociaaltekunnendoendingis! O-)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga elk jaar naar de motorbeurs in Utrecht.. in 2010 zal dat op 19 februari zijn.. Welke beurs heb jij 't over?

Zat ook al te verzinnen :? . Early gaat op de 20e.

Na 1 januari zal m`n Yammie d`r toch aan moeten geloven. Als het een b-tje weer is zal die moeten gaan pendelen tussen hier en Zierikzee. Z`n berijder heeft ander werk gevonden en dus mag tie uit z`n winterslaapje aan de bak :] :] :] :]

Als het echt niet anders gaat door Koning Winter gaat ie toch met het koekblik. O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Oeps, ik had een hele andere datum in mijn hoofd... Bedoel natuurlijk ook de motorbeurs in Utrecht |(
 
Laatst bewerkt:
denk dat ik ook wel ff ga kijken.....

Weet alleen nog niet welke dag, denk op vrijdag....

@ Fox - zik zag dat je een verzoekje gepost had bij de RWP, laat ff weten wanneer het wordt...kom ik foto's maken en filmen...We zijn afgelopen jaar 2 keer met het 900RR topic geweest en heb diverse keren de RWP aan het werk gezien....altijd leuk!!
 
ff spammen, Iemand nog intresse in een achterlichtje voor een R6 2006 / 2007 met geintegreerde knippers?
 
ik heb een andere op het oog maar wil dan eerst deze verkocht hebben voor ik die andere koop. Als ik deze niet verkocht krijg dan blijf ik er mee rijden.
 
ik heb een andere op het oog maar wil dan eerst deze verkocht hebben voor ik die andere koop. Als ik deze niet verkocht krijg dan blijf ik er mee rijden.

Even in het R6 topic proberen anders. Of anders een topic ervoor aanmaken. Heb mijn xenon eerder deze week verkocht. Was al binnen paar minuten een reactie en ook verkocht aan diegene.
 
Bij deze:

happynewyear.gif
 
De MotorBeurs in Utreg en de oefensessies van RWP op een geheime locatie...

Zal best, hebben al die goed bonneschrijvende dienders met hoog gehalte van respect ( niet mijn meening, wel die van Guusje ) ook wel oren naar.
Is effe een goed jaar beginnen, je quotum halen in jan in 1 dag.

Wegmisbruikers , stunters

Beetje jammer want het is toch een mooie kunst ! :P

P.s this is how it should be !

Klikker de klik ! :+ O-)
 
Laatst bewerkt:
ff Oma wakker schudden....en de afdeling Flakkee van MF....

Zojuist de eerste circuitdagen geboekt voor 2010 *O* *O*

14-5 en 28-6 op Zolder....ook al ff in het circuitdagen overzicht gepost...

@ Foxbuster - ik zag dat jij ook de 14e op Zolder bent, hoe ga je? Op de motor of met auto + trailer?

Afgelopen zondag trouwens nog even een lekker stukje gestuurd op Flakkee *O* *O*

het was er weer voor za'k mar zaeggen...
 
ff Oma wakker schudden....en de afdeling Flakkee van MF....

Zojuist de eerste circuitdagen geboekt voor 2010 *O* *O*

14-5 en 28-6 op Zolder....ook al ff in het circuitdagen overzicht gepost...

@ Foxbuster - ik zag dat jij ook de 14e op Zolder bent, hoe ga je? Op de motor of met auto + trailer?

Afgelopen zondag trouwens nog even een lekker stukje gestuurd op Flakkee *O* *O*

het was er weer voor za'k mar zaeggen...

Ik ga 23 mei tracktraining doen op Lelystad. Wilde eigenlijk met die MF dag die week ervoor, maar was net te laat :( Maargoed gelukkig de 23e wel kunnen boeken :+ Nu hopen op mooi weer die dag.
 
ff Oma wakker schudden....en de afdeling Flakkee van MF....

Zojuist de eerste circuitdagen geboekt voor 2010 *O* *O*

14-5 en 28-6 op Zolder....ook al ff in het circuitdagen overzicht gepost...

@ Foxbuster - ik zag dat jij ook de 14e op Zolder bent, hoe ga je? Op de motor of met auto + trailer?

Afgelopen zondag trouwens nog even een lekker stukje gestuurd op Flakkee *O* *O*

het was er weer voor za'k mar zaeggen...
Wij boeken een hotelletje op het circuit en gaan dan een dag van tevoren erheen met de motoren op een trailer en een groot slot natuurlijk :9 Sommige doen niveau 1 en anderen niveau 1+ aangezien dit onze eerste circuitdag is... Mij is gezegd dat niveau 1 echt heel traag is, dus heb me ingeschreven bij niveau 1+. We gaan tot nu toe met 6 man...

Het was goed weer om te sturen, jammer van de pekel :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan