> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Foto800-7EZJ7X3Y.jpg


Foto800-ZG44IGZY.jpg


Foto800-TQFWH6P4.jpg


Foto800-S4RW46ID.jpg


Foto800-SDRWG3VH.jpg


Foto800-3KK4HJ6I.jpg


Foto800-4FX33W3W.jpg


Was een eilandje hoger druk bezig met deze af te maken....binnenkort wss op de stadsen diek even loslaten :+
 
Ha joop, jij ook hier? Mooie motor Gr Rico

Ik deed in het verleden vaak afspreken met gasten van het motor-forum, alleen het laatste jaar is dat stevig gekeldert. Spreek vaker met mensen af die ik al langer ken. Daarnaast heb ik dit jaar zelf weinig kunnen rijden helaas. Gaan er nog mensen naar de MFMM?
 
Zal eens rondvragen of er meer mee willen, we spreken wel af tegen die tijd? Weet je de datum al?
 
Laatst bewerkt:
Zal dit topic weer even tot leven roepen......

Ik ben Dennis en sinds kort woonachtig op Goeree.

Ik moet de leuke weggetjes nog ontdekken, en misschien kunnen jullie mij daarmee helpen.

Ik en mijn vriendin rijden beide motor, ik een MV Agusta Brutale (2008) en mijn vriendin een Kawasaki ZX6R (2003)

Foto's mogen natuurlijk in de topic start ;-)

MV Agusta Brutale

1601zm.jpg


2whku3c.jpg



Kawasaki ZX6R

2q3x1d3.jpg


2uegnj6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuke wegen zat denk ik :) Mafkeezzz hoopt binnenkort ook op Goeree te wonen :)
 
Dat was Jan de Puy.

3 gebroken rugwervels, gebroken duim, paar gebroken ribben, gebroken borstbeen en gekneusd hart. Naar eigen zeggen op Facebook.
 
Oef, dan heeft ie de boom zelf ook meegenomen lijkt me? ik dacht eigenlijk dat ie de boom zelf gemist had, enig idee ook hoe/wat? target fixation?
 
In Stad lag trouwens nog olie op de weg, maatje van me ging rijden en zijn maat is met een RSV Mille onderuit gegaan...
 
Jan de Puy die ken ik wel, die heeft ook nog niet zo heel lang zijn rijbewijs of wel? Hoe is het precies gebeurd? Wel zonde, die is misschien gelijk genezen van het motorrijden na zo'n val.

Zelf ben ik de afgelopen tijd nog rond aan het kijken geweest voor een vervanger voor de Yamaha R6 en wilde een R1 gaan halen. Vind alleen toch de prijs van een 2009 editie toch iets teveel van het goede, dus heb nog niet de beslissing genomen om over te stappen en daarnaast ga ik waarschijnlijk weer terug studeren, dus kan het geld voorlopig goed gebruiken.

Er wordt 04 mei door VP motorsport een circuitdag georganiseerd op Circuit Zolder. Zondag zouden ze er allemaal heen gaan, 's avonds een BBQ en dan de volgende dag rijden. Er kan gekozen worden tussen vrij rijden en onder begeleiding. :)

Daarnaast heb ik samen met Clixx (hier van het forum) op 29 mei, samen een circuitdag vrij rijden minder snel geboekt. Het is zijn eerste circuitdag en we gaan samen lekker een dagje knallen :+ De cursus bewust voor hem overgeslagen, omdat hij goed genoeg kan rijden.

980678_530316797028242_474573022_o.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zal nogmaals dit forum eens een zetje geven :)

Ben vanavond bezig geweest, eindresultaat:

1001032_1053443058048944_8996520992300728525_n.jpg

Ik heb het idee dat destijds de olie is ververst, maar het filter niet is gedaan, omdat het filter er ouder uit ziet. Dus ga die waarschijnlijk vervangen, maar ga dit nog navragen aan Ferry86. Voor de rest heb ik alle kappen gedemonteerd, omdat het geheel waarschijnlijk gespoten gaat worden en de wielen opnieuw gecoat, omdat de lak aan alle kanten los gaat (Je moet natuurlijk wel met een mooie motor op je bek gaan :+) Voor de rest ben ik eigenlijk zeer tevreden voor wat ik aantref, alles ziet er nog hagelnieuw uit.

Moet alleen een andere druppellader kopen, omdat dit een lithiumaccu is en hij reageerde niet zo goed op mijn normale lader (kwam er te laat achter) :+ Hoop niet dat ik hem gesloopt heb.

Weet iemand of er afdekkapjes zijn voor het kastje linksboven het voortandwiel?

Groeten!
 
Terug
Bovenaan Onderaan