> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

mijn vriendin en ik hebben net besloten om onze hobbys te gaan combineren, in plaats van 1 heeft ze nu 174 pk, want ik heb wel een 1000 RR :+
full
 
Fox, ik heb een 954rr, geen 1000rr ;) bouwjaar 2003
Done


Ja, denk dat we je wel zijn tegengekomen dan. Vrij frapant, we zijn hele groepen motorrijders tegengekomen vandaag, maar er was niemand te bekennen op het havenhoofd :/ Mja, het weer was lekker, maar de weg nog niet helemaal droog. Wel nog een leuk rondje gereden en wat sprintjes getrokken :9

En een wheelie onderaan de dijk
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren een hoop rijders tegengekomen volgens mij kwam ik saeren en nog iemand tegen tussen stellendam en goedereede.

Bij de shell op ouddorp kwam ik nog een drietal tegen.

Was een mooie dag om nog ff lekker te rijden!
 
Oke dan. Ik ben bij de rotonde weer omgedraaid en ben nog even achter jullie aan gegaan voor een praatje maar jullie waren al weg...
 
Ja, daarna ging het gas er even op, dus dat kan wel kloppen... Meestal rijden we dan naar de brouwersdam voor een hapje en een drankje, maar de patatkraam stond er niet. Saeren had trouwens zijn leren pak aan en dat was niet echt heel warm naar eigen zeggen... :P
 
Laatst bewerkt:
Done


Ja, denk dat we je wel zijn tegengekomen dan. Vrij frapant, we zijn hele groepen motorrijders tegengekomen vandaag, maar er was niemand te bekennen op het havenhoofd :/ Mja, het weer was lekker, maar de weg nog niet helemaal droog. Wel nog een leuk rondje gereden en wat sprintjes getrokken :9

En een wheelie onderaan de dijk


volgende keer beter maar is wel leuk als er echt een beetje een ploegje is toch!!
 
Ik heb gisteren aan de CB1 geknutseld:
remleiding.jpg

Zit nu een stalen remleiding op. :)

Heb de R6 vandaag uit mn werk winterklaar gemaakt, dus die zal voorlopig niet meer buiten komen :/
 
Officieel ben ik nu ook een mietje geworden, tis veelste koud :P
Ga je nu ook al je toermotor verbouwen? :}

hoef je dan geen helm op? :]
Op de motor wel, maar op de kar niet :+

Dames en heren, zorgt eens dat er meer mensen zich aanmelden op het motor-forum en dan bij deze sectie. Ik zie soms zoveel motoren rijden in het dorp en in de buurt die ik vaker tegenkom, maar die zijn niet op de hoogte van dit forum of weten er niks van... '(
 
Laatst bewerkt:
Het zijn meer verbeteringen. Je wilt niet weten hoe zo'n ding remt als je een motor van 20 jaar nieuwer gewend bent. Ik had echt het idee dat die motor helemaal niet remde. Plus dat ik gewend ben om met alleen de voorrem te remmen. Die CB1 heeft maar 1 remschijf voor. En die leidingen zullen er waarschijnlijk ook al een tijdje opgezeten hebben. Ik wil wel het idee hebben dat remmen ook echt effect heeft :P

Verder rij ik nu met een geleende spiegel, dus heb hier nu spiegels liggen en een ruitje voor windbescherming :P Verder ga ik er niet al teveel aan doen in ieder geval. :)
 
@motormuis 103 verkbat

Dat kan goed kloppen idd (A)
De yzf staat inmiddels al in het vet en onder zijn doek dicht bij de kachel 8-)
 
Laatst bewerkt:
Done


Ja, denk dat we je wel zijn tegengekomen dan. Vrij frapant, we zijn hele groepen motorrijders tegengekomen vandaag, maar er was niemand te bekennen op het havenhoofd :/ Mja, het weer was lekker, maar de weg nog niet helemaal droog. Wel nog een leuk rondje gereden en wat sprintjes getrokken :9

En een wheelie onderaan de dijk
Klopt maar ik was het niet die van mij staat in de schuur te wachten om zijn achterslipper gemold te worden zodat de nieuwe er op kan !
Maar ik moest ergens naar toe om 15:00 :P
Krijg je als je je hobby met je vrouw haar hobby mengt })
Komt waarschijnlijk omdat ik ook een 1000 rr heb ! }) _O-
 
Goedenavond heren/dames...

Ik zal me dan ook eens aanmelden: Erwin uit Middelharnis.
Ik had een rode daytona 675, maar die heb ik onlangs ingeruild tegen een zwarte uit 2008.
Zodra ik 'm heb zal ik ook ff een foto'tje posten.
 
He ErBo ;) !!

Wanneer krijg je hem nou eens duurt al veuls te lange !!!
 
Als je in de beginpost wilt, dan moet je even meer info plaatsen als je de motor binnen hebt... Iig welkom alvast!

En probeer andere mensen te attenderen op dit topic, altijd gezellig :P *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan