> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Hoor dat dan :P Nieuwe band is een feit en volgende week vrijdag heb ik een afspraak met Ruud Frederiks om te kijken wat er nu mis mee is... Moet zeggen vandaag reed hij al stukken beter...
 
Dat klopt, nieuwe achterband aan het ingummen :Y Waar kwam je me tegen? En ik snap echt geen hol van die powercommander... Vandaag leek hij het veel beter te doen!

Tijd voor wat uitleg van meneer Frederiks himself! :9
 
Laatst bewerkt:
hahahaha heel goed!!

Ik zelf kwam je niet tegen, maat van me kwam je tegen ergens op dn diek die vertelde dus dat tie een zwarte R6 tegen gekomen was die als een idioot aan het knallen was :P :P ... Ik was het niet dus dacht dan moet het of jij of Saerens zijn.
 
Dan heeft je maat het bij het rechte eind, alleen de volgende keer dat hij mij idioot noemt, rijd ik hem voor zijn sokken :X Wies die maat van je dan? Ken teveel mensen op flakkee... :P
 
Laatst bewerkt:
Zooooooooooooo dat is lekker rustig hier !
Hé Bianca hoe is het met je pekkelbak is ie al klaar ?
Nog iemand gereden ?
Kwam iemand tegen aan het einde van de straat met een bmw en een 900 :P
Wil ook weer gaan rijden en de nieuwe buren hadden ook een bezoek van een gixer geloof ik !
Wordt druk op het eiland ! :P
 
Zooooooooooooo dat is lekker rustig hier !
Hé Bianca hoe is het met je pekkelbak is ie al klaar ?
Nog iemand gereden ?
Kwam iemand tegen aan het einde van de straat met een bmw en een 900 :P
Wil ook weer gaan rijden en de nieuwe buren hadden ook een bezoek van een gixer geloof ik !
Wordt druk op het eiland ! :P

De pekelfiets is nog niet klaar :( Heb al wel een paar weken een aantal spullen klaar liggen zoals spiegels, kuipruitje, stalen remleiding enz. Ik had nog een paar dingen in bestelling staan (richtingaanwijzers enzo) wat 3 weken duurde. Nu is alleen de xenon nog onderweg en koplamporen. Hoop dat ik alles voor het weekend binnen heb want dan kan komend weekend alles gemonteerd worden. Dan heb ik alles bij elkaar al een hele lijst met mods. Hoop dat ik na het weekend een foto kan posten als ie af is. *D

Verder dus niet meer gereden. Heb de R6 in de winterstalling staan dus die staat te wachten op het betere weer *D
 
Laatst bewerkt:
Voor mij is het morgen weer testbanktijd en morgen is dus donderdag ;)
 
Ohw jullie zijn zo niet grappig :P Maar probleem is gevonden! *D EINDELIJK !#$@#@%#$^


Ps Erik stuur eens foto's van dat barrel van je, anders komen we je persoonlijk opzoeken :+
 
Laatst bewerkt:
De benzinedrukregelaar hadden ze ingedrukt met een tang, waardoor de motor niet echt te rijk, maar in korte tijd teveel benzine kreeg -> de bougies gingen steeds kapot en hij was niet makkelijk af te stellen, zelfs niet met powercommander. Gelukkig had ik een donor R6 en met een andere erop konden we hem makkelijker afstellen en reed hij stukken beter.

Ondertussen weet de slimmerik al waarom ze de benzinedruk zo amaturistisch hadden verhoogd :z Als je het verhaal van de nokkenas hebt meegekregen...

Helaas pindakaas -> Twee weken levertijd op dat kleine ding, maar weer is toch zwaar KUT dus :X
Heb nog een boel filmpjes, foto's en grafieken van de dynodag *D
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat je er achter ben en posten die filmpjes en foto's maar :) :)
 
Da's waar ook, heb ook nog een foto van de nieuwe fiets:

675.jpg
 
Kom eens met wat specificaties -> pm me ofzo en dan in de openingspost!

Zowieso mooi ding *D
 
Earlybird + micha99 willen jullie ook nog in de openingspost?

@Erikje, kan je alsjeblieft die foto's resizen?

@Iedereen ; kan zijn post om zijn / haar motor in de openingspost te zetten verwijderen (iig de foto's), scheelt een hoop laadtijd voor de eerste pagina!

@Iedereen ; grafieken, movies, youtubelinks zijn natuurlijk ook welkom, dus laat maar weten! :P
 
Laatst bewerkt:
Droommoment, sorry *D

Zal ik morgen even voor je fixen
 
Laatst bewerkt:
blink_3.jpg


Mods:
- Spiegel verbreders
- SuperBrace
- Hyperpro vering voor en achter
- Reshimmen Hyperpro
- K&N Luchtfilter
- 4-2-1 Akrapovic
- Power Commander III (159pk 127Nm)
- Goodridge rvs remleidingen incl koppelingsleiding
- AutoCom Pro AVI kit 300
- CBSHOP Garmin audiokabel
- TTI 1446 PMR 3,5 Watt met externe voeding
- Grondplaat met externe antenne
- Garmin 2720
- Garmin TMC GTM 12
- Sony MD speler
- VFR stuurhelften
- Extra K&N Luchtfilter
- Spiegel verbreders schuin maken
- Puig Hugger
- Krauser K4 kofferset (alleen voor vakanties)
- kentekenplaathouder met nickname
 
Ghehe Marty die foto komt me bekent voor :P.

Heb ook naar die datona zitten kijken om te kopen ben alleen toch op die 1000 rr gevallen.
voor een ieder om in de stemming te komen !

article-1101568-02E377EC000005DC-107_468x286.jpg


wacky_santa_01.jpg


wtf-pics-santa-sharks.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan