> Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee Deel 2

Heb jij iemand die je motor poetst? Kan ik die ook even lenen? :X


Ps gerwinnl is een jaartje ouder geworden jungs! :Y
 
Laatst bewerkt:
Alvast een voorproefje jongens


Voor de rest staan er wat oude filmpjes in mijn channel ; van de motor en brommer van vroegah! *D
 
Laatst bewerkt:
christmas.jpg


bikersanta.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hee,

Ik kom zelf ook van Flakkee, Ouddorp wel te verstaan heb sinds 2-3 weken mijn motorrijbewijs !

Hoop volgend jaar met jullie een rondje te kunnen doen !
 
Welkom!

Das een ding wat zeker is! *D Binnenkort die circuits maar eens inplannen...
 
Laatst bewerkt:
Alvast een voorproefje jongens


Voor de rest staan er wat oude filmpjes in mijn channel ; van de motor en brommer van vroegah! *D

Hoeveel was je kwijt voor het afstellen? Ik moet voor de zomer ook nog even een power commander scoren en dan de motor ergens af laten stellen.


Hee,

Ik kom zelf ook van Flakkee, Ouddorp wel te verstaan heb sinds 2-3 weken mijn motorrijbewijs !

Hoop volgend jaar met jullie een rondje te kunnen doen !

Gefeliciteerd met je rijbewijs. Heb je al een motor? Misschien spot ik je wel aangezien ik ook in Ouddorp woon *D
 
PC + Afstellen bijna 500 pleuro... Maar de PC is vrij prijzing, reken zo'n 150 euro voor het afstellen...
 
Nou zie ik zelf niet het nut om een powercommander helemaal uit Amerika te halen...
 
Voor die paar euro's die je daar op wint, koop ik hem liever gewoon in Nederland via het bedrijf. Stel je voor dat er iets mis mee is... Hoe ga je dat dan doen?

Mijn advies is gewoon altijd je spullen kopen waar je het laat installeren... Mja dat is geheel aan jezelf natuurlijk :P
 
Voor die paar euro's die je daar op wint, koop ik hem liever gewoon in Nederland via het bedrijf. Stel je voor dat er iets mis mee is... Hoe ga je dat dan doen?

Mijn advies is gewoon altijd je spullen kopen waar je het laat installeren... Mja dat is geheel aan jezelf natuurlijk :P

Zoals het met de post hierheen komt, kan het ook weer terug natuurlijk :P Met mijn uitlaatsysteem was het ook de moeite waard en als ik in Amerika bijvoorbeeld een powercommander 5 voor 200 euro inclusief verzenden kan krijgen dan loont dat wel degelijk. Installeren hoef ik ook niet perse bij een bedrijf te laten doen dus dat scheelt. Alleen het afstellen is dus het probleem. Maar denk dat ik daarvoor overal rond de 150 euro zit. Was ten tijde van het afstellen van de gsx-r ook al zo.
 
Laatst bewerkt:
Zoals het met de post hierheen komt, kan het ook weer terug natuurlijk :P
Ik bedoel natuurlijk ook op deze manier...

Je komt bij een bedrijf je powercommander laten afstellen. Dan is het ook netjes als je hem daar koopt :P Uiteraard moet iedereen dat voor zichzelf beslissen...

En heen en weer sturen naar Amerika, nee dankje! Dat duurt me veel te lang...
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel natuurlijk ook op deze manier...

Je komt bij een bedrijf je powercommander laten afstellen. Dan is het ook netjes als je hem daar koopt :P Uiteraard moet iedereen dat voor zichzelf beslissen...

En heen en weer sturen naar Amerika, nee dankje! Dat duurt me veel te lang...

Ja als het een paar tientjes zou schelen zou dat wel netter zijn. Ik weeg het gewoon even af. Mijn vorige power commander had ik ook uit Amerika gehaald en nog met winst verkocht *D Maargoed ik kijk het even aan. Het moet sowieso voor de zomer geregeld zijn, maar ik twijfel of ik eerst een testrun zal laten doen. De motor loopt met het volledige systeem zelfs beter dan standaard naar mijn idee, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Er komen alleen zoveel vlammen uit de uitlaat dat ik vrees dat de dempingswol niet lang mee zal gaan :P

En als je niet wil dat het lang duurt als je iets terugstuurt, moet je vooral niks uit Italie kopen. ;) Heb nu al een paar dingen (die ik gewoon in NL gekocht had) terug moeten sturen voor garantie. Vanuit Italie duurt pas lang... Mijn laarzen zijn er nu ;(
 
Laatst bewerkt:
Hee,

Ik kom zelf ook van Flakkee, Ouddorp wel te verstaan heb sinds 2-3 weken mijn motorrijbewijs !

Hoop volgend jaar met jullie een rondje te kunnen doen !

Hey Clixx hebbie al een fiets?

Ik knal ook over het dorp heen zie je wel een keer rond rijden!

Is iedereen ingesneeuwd hier?
 
Het is nog een tijdje weg, maar iemand die naar de motorbeurs wil 5 feb? Let me know!
 
Wij zijn wel van plan om met een groepje te gaan. Welke datum precies weten we nog niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan