Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, nu met versche olie (en filter) filter kwam d'r zo af (met een waterpomptang).

Ik hoop alleen dat ik de aftapplug niet kaput gedraaid heb ik vermoed dat m'n moment sleutel 't niet doet...
 
Ik heb er nog nooit een prent voor gehad, maar ik rijd dan ook geen 80km/uur langs een stilstaande file. Als je 't rustig aan doet, dan zullen ze je d'r echt niet voor pakken..

Zal er maar niet op vertrouwen als ik jouw was. :N
Kreeg er 1 s'ochtends om 6.30 wegens het overschrijden van een doorgetrokken streep.
Reed heel rustig langs de file, ± 30 km op de andere weghelft.
Niet aangehouden, geen politieauto te bekennen, dus waarschijnlijk zo'n gefrusteerde dienstklopper die onderweg was naar bureau ofzow. :+


Zo, nu met versche olie (en filter) filter kwam d'r zo af (met een waterpomptang).

Ik hoop alleen dat ik de aftapplug niet kaput gedraaid heb ik vermoed dat m'n moment sleutel 't niet doet...

Waarschijnlijk 1 van karwei voor 20 euri? :X
 
Laatst bewerkt:
Mwah, 't is wel een Scandia, dus die zou het toch wel mogen doen...

Dat bedoel ik dus.

Als je een beetje moment sleutel wilt hebben moet je een goede kopen zoals Gedore, Stahlwille, Rahsol (gedore, alleen iets goedkoper) facom, Hazet, Snap on (een beetje overdreven voor alleen hobby).

Waar ik ook goede ervaringen mee heb is "TengTools", betaalbaar en levenslange garantie en als het uberhaupt kapot gaat wordt het kostenloos omgeruild. :)

Ze zijn ook allemaal gekalibreerd en gecertificeerd en zullen zeker niet weigeren.
 
Zit anders een net meetrapportje bij hoor, ik zal 'm eens in de bankschroef hangen om te zien of ie 't nou wel of niet doet, anders gaat ie gewoon terug :)

TengTools is ook leuk spul ja en nog betaalbaar ook.
 
Krayn, waar zijn de fotos van je nieuwe bike? En nog belangrijker: waarom heb ik je nog niet op de Stadse dijk gezien? 8-)
 
Bike nog niet gezien dan? Paar weken terug pakkie gekocht, ben er helemaal klaar voor.

Afgelopen zondag ben ik nog even het eiland opgeschoten. Moest tanken en ben dat even op oude avb terrein gaan doen :P

Komende zondag ga ik wel stukje rijden denk ik. Morgen weer eens werken voor verandering.
 
STAD AAN 'T HARINGVLIET - De politie heeft het rijbewijs ingenomen van een bestuurder die veel te hard reed op de Lieve Vrouwepoldersedijk. Politieagenten controleerde zondagmiddag rond half drie een motorrijder die 133 km/uur reed. Aangezien hij hier de snelheid met meer dan 50 km/uur overschreed, namen de politiemensen het rijbewijs van de 24-jarige man uit Herkingen in

Wie is er het bokkie?

('s ochtends hebben we er nog wel ff gereden, gelukkig stonden ze er toen niet ;))
 
Kom net terug van een rondje stadsedijk. Motor voor de eerste keer gelijk gewassen, wil dat schurftending niet meer starten :X . Zal wel ergens water instaan ofzo.
 
Wie is er het bokkie?

('s ochtends hebben we er nog wel ff gereden, gelukkig stonden ze er toen niet ;))

Desbetreffende laagvlieger kwam omstreeks half drie Early voorbij zetten in tegenovergestelde richting. Heb nog geprobeerd te waarschuwen met "rustig aan" maar blijkbaar helaas pindakaas dus.
Had de acceptgirobrigade zien staan. Kon eigenlijk niet eens zien wat voor motor de man had, maar hij had er toen ook al stevig de sokken in.
 
Laatst bewerkt:
STAD AAN 'T HARINGVLIET - De politie heeft het rijbewijs ingenomen van een bestuurder die veel te hard reed op de Lieve Vrouwepoldersedijk. Politieagenten controleerde zondagmiddag rond half drie een motorrijder die 133 km/uur reed. Aangezien hij hier de snelheid met meer dan 50 km/uur overschreed, namen de politiemensen het rijbewijs van de 24-jarige man uit Herkingen in

gen165.gif


Half uurtje eerder en ik was waarschijnlijk ook het bokje geweest.
Heb ze iig niet zien staan.
 
Hmm heb nou niet zo'n miep miep gehalte maar trek hem wel eens open net na de stoplichten bij de schaapsweg richting stad.
Dat is als ik niet op Erikje moet wachten die achter in de rij staat te wachten op een duuk 749 rijder die staat te revven ( gas te geven ) en als het licht op groen gaat hem heel hard af laat slaan.
Dan moet je weer op het fietspad wachten enzo LOL
Afijn het is beter dan zaterdagochtend want toen had ik de kiezels in mijn helm van de achterband van erikje binnengekregen die op de kruising lagen daar van Den Bommel naar de frietkot, noem het maar een verjaardags cadeautje.
Achja wat kan ik zeggen jeugd van tegenwoordig ! :P :] })
 
Laatst bewerkt:
Dan moet je je visier maar dicht doen :)

wie gaat er dan ook naast een bus staan |(
 
Laatst bewerkt:
80 zal m niet worden maar rij er wel wat rustiger met al die controles

Vandaag lekker achter een Audi aangereden die 100/110 reed. Zag geen reden om hem in te halen en bleef er lekker een stukje achter zitten. Vooral omdat ik hier lees dat er veel gecontroleerd wordt.
 
Hmm die motor politie is meestal alleen als ik hem zie.
Misschien met een groep rijden en dan eventjes BMW onderdelen te-koop zetten op marktplaats LOL.
Zo te zien hebben ze hun plekjes op het eiland.
Ik heb hem nooit gezien op de stadsedijk en omgeving .
Wel heb ik hem 2X gezien bij de witte boerderij aan de rechterkant als je van Melissant naar Stellendam rijdt over de oude weg.
Staat ie in het weggetje net achter de boerderij met een lasergun.
het is een BMW 1150 r versie zonder kuip geloof ik,donkergrijs met 3 attenes op de achterkant .
 
By the way wie was het die ik tegen kwam bij Dirksland vanmiddag om ongeveer 14:00 / 14:30 met een donkere motor geloof een honda cbr donkerbruin en zwart ?
Niet allemaal tegelijk A.U.B ! :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan