Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar over die MC gesproken, die naam doet er niet geheel toe maar wie en wat en hoe enz enz wie heeft er een idee over en de tijd ?
Miischien een live chat voor motorrijders met een hele simple site waar je 24 op kan wezen en zien wie er is en chatten en als er een goede dag is dat iedereen een post kan laten daar en daar die kan komen. dan is het ook voor door de weeks wel eens leuk en up too date.
Die post kan dan door iemand gedaan worden b.v s'morgens en dat een aanmelding van een bijeenkomst 48 uur staat en dan automatisch verwijderd wordt ?
Het is een idee maar weet niet een of het mogelijk is ?
Probeer ook maar wat
W.H.G.O of G.O.W.H

Wild Hogs Goeree Overflakkee

Goeree Overflakkee Wild Hogs

Als ik het zo allemaal lees en zie dan heeft het hier wel iets van weg

Wild Hogs, druk hier !
 
En dan Erikje? Ben je jarig? :+ :+ :+

En een club. Lijkt mij zéker wel wat. Alleen moeilijk om een plekje te vinden wat ook weer niet al te veel kost ;)
Of een site, kan ook zeker wel handig zijn. Ook zoals jij schrijft met die berichtjes om zomaar wat af te spreken.
 
Laatst bewerkt:
lijkt me ook wel een leuk idee een MC.
voor dat wij naar dit mooie flakkee kwamen gingen wij in vlaardingen bijna ieder weekend naar vrienden van een MC ben zelf ook ff lid geweest.
zij waren eerst een echte MC je weet wel met dit plaatjes op je rug (backcolors)
na wat onenigheid met een van de grote MC hier in nl mochten zij niet meer officieel een MC zijn.
zij zijn toen verder gegaan als een soort vrienden motorclub, clubhuisje er bij met een barretje er in.
het was daar bijna altijd wel gezellig en van het geld in kas gingen we dan eens in de zoveel tijd iets doen weekendje weg dagje motorbeurs e.d.

als dit echt serieus word dan wil ik best de info die ik heb over MC met jullie delen.
en er uiteraard ook lid van worden.
ik hou het forum goed in de gaten want nogmaals het lijkt me een leuk idee om zelf wat op te richten.
over de naam worden we het ook wel eens denk ik vond ze bijden wel leuk: r.o.t.i of w.h.g.o

zie of hoor jullie wel weer

groetjes shadowmadnes
 
Hmm herriner me iets met een stichting en voordelen, eventjes bij de vrouw checken later.
Zo ben ook weer net terug van een ritje Dintel, waar ze op de terugweg met een oude VW Golf stonden te flitsen, bezijnigingen bezijningen O-)
Hmm eerst maar eens op Erikje wachten en zijn CBR !
Kan niet wachten !

Press here ! }) O-) :X
 
Yep met en oude knar erin waarschijnlijk wegbezuinigd of moet verder werken tot zijn 99 ste.
Hij is net zo oud als die golf x15 minimaal ! :Y
 
Laatst bewerkt:
By the way ik liep tegen deze site aan misschien wel leuk , nederlandse rijders !

Nederlandse Rijders

Zag trouwens dat Sligro een mooie parkeerplaats heeft LOL
O wacht we hebben bij Ooltgensplaat een parkeerplaats LOL en dat inclusief met een friethok ! :Y
 
Laatst bewerkt:
Een echte MC lijkt mij niet nodig. Een motor vriendenclub is al prima (scheelt een hoop rompslomp). Een website/blog oid waar iemand een berichtje achter kan laten is volgens mij voldoende. Een vaste plek (kroeg, motorzaak) waar je samen komt is eigenlijk al voldoende.
 
Hey Erik, die collega van je is een hele goeie maat van me en vind het erg leuk dat ook hij zijn bewijsje heeft gehaald. Ik zou zeggen datwe hem maar moeten stimuleren tot aankoop van een gemotoriseerd vervoersmiddel op 2 wielen.....
Verdienen niet allemaal zoals jij met je kapsalon *D

Mjah, hij is meer van de naked rommel, dus hij zit op 't werk hele dagen naar ducjes en Z's te kijken
Heu... je vergeet jouw met moeilijke vragen bestoken! :+

Dit is ook een naked verie !
Misschien is dit wel wat ie zoek als het in het buget valt ? _O-

[afbeelding]

B|

Misschien blijft het daar wel ff bij, huisje wat komende maanden ingericht moet worden heeft voorrang :Y
 
Nou dat is wel de slechtste excuus die ik ooit gehoord heb ! :Y _O- *O*
Dus zat er met dei foto niet geheel naast !

En het was wel zo'n model maar geloof niet dat ie die flitsers had van de voorkant stond wel een joekel van een lens in en ja dan heb je licht genoeg dan heb je die lichten niet nodig ! O-)
 
Laatst bewerkt:
Nou die rompslomp zou grotendeels door mijn vrouw opgelost kunnen worden, administratie enzo en kijken hoe en wat aan voordelen en wat het beste oplossing zou zijn om op te starten !
Ze gaf het zelf al aan om het te willen doen. O-)
Altijd handig een accountant in de familie ! :Y
 
Ik heb bij mij in Nieuwe Tonge al met de kroegbaas gesproken en die ziet zoiets ook wel zitten.
Dit is dus "De Hoagte", de vraag is echter wat zoeken wij en welke ligging daar centraal wel makkelijk is voor rijders vanaf complete eilandje...

Kunnen een club beginnen, maar dan wel met wat meer animo dan nu de respons is en dan is het ook mogelijk om naar een locatie te zoeken...
Mochten we allemaal wat doneren is aanschaf van wat spul goed te doen...

De naam komen we idd ook wel uit en wat betreft de site kunnen we in eerste instantie ook van dit forum gebruik maken.
Eerst maar een vaste ploeg mensen bij elkaar krijgen en anderen enthausiast maken..

Als enkele anderen zich ook beschikbaar stellen wil ik best e.e.a. organiseren,maar de gouden regel blijft dat vele handen licht werk maken en we er allemaal achter moeten staan.
 
- Dat we een club(je) op gaan richten is wel duidelijk, welke vorm komt nog... de naam is dus wel toepasselijk gezien we wel wat uitstraling willen hebben.

- Daarna een vast honk met de daarbij benodigde spullen

- In een later stadium eventueel contacten met plaatselijke rijscholen en motorzaken/dealers voor kortingen etc....

- Leden met contributie voor instandhouding locatie en een pot voor de sappies en happies...

Graag aanvulling, zag dat iedereen er al in enige mate mee bezig was...
Denk dat we zo door moeten gaan en naarmate er meer concreet word, de knoop doorhakken.
 
hahaha, liever suggesties en aanvullingen....

Wie zijn er binnen de club die wat kunnen doen?
accountant voor de administratieve dingetjes en belastingontduiking hebben we las ik

Is er iemand die iets van een website incl forumpje kan opzetten met ontwerpje logo etc..

Moeten er dan wel werk van maken toch en niet de mentaliteit van "zie wel wat er gebeurd en anderen doen"
 
Gezien erik een collega van Remco is en dus in de weer is met computerprogramma's weet die wel wat te fabriceren als we een site willen hebben.

haha, geen belastingontduiking;-) ,maar wel papierwerk.
Zelf zal ik rondvragen voor een geschikte locatie die we eventueel zelf kunnen inkleden.

Al goede namen bedacht?logo?Suggesties voor de opzet?

Naast dit alles hoop ik trouwens wel ffkes dat het komend weekend goed weer wordt, want heb zeker na afgelopen zondag zin om te rijden...
 
is het misschien een idee om binnenkort wat af te spreken om is even te brainstormen over de misschien op te richten MC.
dan kunnen we alle plussen en minnen vergelijken en ff ideeen uitwisselen.

mvg
shadowmadnes
 
Hmm waar marty het over had is ook wel een idee gewoon een live chat die iedereen altijd aan kan hebben en binnen kan vallen als het ze zint en dat met iets waarin een post gedaan kan worden over een bijeenkomst maar voor de rest niet, denk dat je de rest hier op het motor forum moet houden althans dat denk ik in dat geval ?
Denk maar dat we eerst maar eens moeten kijken waar het schip strand voor we te grote stappen nemen als je begrijp wat ik bedoel.
Als er 3 man op een meeting komt dan ben je volgens mij beter af met msn of met sms :Y
Servertje huren zou niet al teveel moeite moeten wezen neem ik aan voor een chat !
Het is de aanschaf en de onderhoudt en software en een domeinnaam.
Dat kan je rond €20 euro wel doen ( Domiennaam - kleine server (naar verbruik)) maar we moeten maar eens bijelkaar komen is wel handig .
Neem aan dat we rustig beginnen en dan langzaam op kunnen opbouwen.
Kwa honk kunnen we eerst wel eens 'T Hoad belegeren en dan heb je drinken en eten en verwarming . :Y
Naarmate je groeien kan je het aanpassen, easy does it !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan