Motor Cafe en/of Motor Club op Goeree Overflakkee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou daar is een idee ben er alleen geen verstand van . :N
Ook niet van verzekeren hoor kan ik mededelen. :X
Zal er eens een keertje naar kijken tussen de strontluiers door ! :r
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met hier afspreken?

Ik zie daar ook geen probleem mee. Misschien dat we dan wel ff een ander topic moeten aanmaken om het overzichtelijk te houden.

Persoonlijk denk ik dat je jezelf een heleboel werk op de hals haalt als je voor een kleine groep motorrijders een echte club gaat oprichten.

Er bestaan volgens mij al meerdere motorclubs op Goeree Overflakkee:
MOTOR TOER CLUB GOEREE OVERFLAKKEE

Bezoekadres:
Sint Joostdijk 82
4307 AV Oosterland

Deze vond ik toevallig.
 
Het is ook nit erg on een andere topic te openen hier het scheelt een hoop wel zou het leuk zijn als er een soort IRC is om the chatten.
Zou je aan kunnen laten staan zowanner het lekker weer is en iemand een stukje wil rijden kan kiijken over er andere zijn di emee willen op dat moment !
Ik heb zelf Trillian lopen. daar kan ik IRC aan toevoegen dus staat bijna altijd aan als ik achter de pc zit !
Misschien ook handige voor andere onder ons !
It is just an Idea, don't shoot the messenger ! *O*

Persoonlijk denk ik dat je jezelf een heleboel werk op de hals haalt als je voor een kleine groep motorrijders een echte club gaat oprichten

Maar hoe wou je het laten groeien en andere motorrijders bereiken op het eiland ?
Er is geen enkele verwijzing naar ons soort van bestaan dat andere aan kunnen sluiten ?
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk denk ik dat je jezelf een heleboel werk op de hals haalt als je voor een kleine groep motorrijders een echte club gaat oprichten.

Al eens gedacht aan de verplichtingen die je op je hals haalt?
Persoonlijk zou ik geen lid worden van een club daar ik me dan verplicht voel om mee te rijden in een toer of naar een "vergadering" te gaan.
 
Ben ik het wel mee eens, het is wel voor de lol en niet voor de verplichting maar het zit hem in het beter communiceren onderling dat beter kan, niet dat er een rit staat voor over 2 weken en dat er niet meer dan dat is.
Net wat ik eerder aangaf het kan wel eens zijn dat het tussendoor lekker weer is en dat iemand een chat kan doen om te kijken of er iemand anders is die het ook wil op dat moment en dan ben je niet afhankelijk zoveel van een post die misschien 1 of 2 keer per dag gelezen of bekeken wordt en misschien is dan de grootste deel van de dag voorbij of helemaal terijl er wel een lekker ritje gedaan had kunnen worden en dat is best zonde.
Meer zielen meer vreugd. :Y :]
 
Je kan idd beter je tijd en energie steken in gewoon lekker rijden,
ipv vergaderen of penningmeester spelen...

ik kwam laatst eens zo'n club tegen met allemaal dezelfde jasjes en plakplaatjes, en hun naam, functie en rang trots op hun borst. als eendjes op eenrij kwamen ze binnendruppelen, in volgorde van status... 8-)
ik moest even glimlachen--nee dank je. dit is niet voor mij weggelegd.
 
ik kwam laatst eens zo'n club tegen met allemaal dezelfde jasjes en plakplaatjes, en hun naam, functie en rang trots op hun borst. als eendjes op eenrij kwamen ze binnendruppelen, in volgorde van status... 8-)
ik moest even glimlachen--nee dank je. dit is niet voor mij weggelegd.

Denk ook eens aan al die knokpartijen die er vooraf aan gegaan zijn om die pikorde te creëren. :+
 
Heb er geen probleem mee!
Ik mat wel in de rangorde })
Nee hoor zo ben ik niet, kan het wel maar ben niet zo.
Heb alle energie nodig om te rijden en te kunnen rijden :Y
Mag in handjes klappen als ik er niet helemaal kapot ben aan het einde '(
Ik heb een tijdje geleden wezen kijken voor een club voor veteranen, maar die hebben de uitstraling van de hells angels, dat kan ik fysiek niet meer aan en het is niet in de buurt.
Dit was de link misschien voor andere Veterans MC.
Wel leuke moto's bar,meiden, striptease, tattoos O-)
Ben over die periode heen van wild wezen, natuurlijk met alle respect.
Maar proriteit ligt nu anders. :P
 
Dit was de link misschien voor andere Veterans MC.
Wel leuke moto's bar,meiden, striptease, tattoos O-)

Die bar,meiden, striptease, kan ik me wel in vinden :P

Maar denk dat het qua motoren aardig botst.
Zeker als ik kijk naar die spijkerjassen met opdrukjes, deden we vroeger als kind op een Solex
Hoofdbaas, hulpbaas, ect _O- zie ik me nu als een "volwassenen" niet meer doen. :X
 
Duidelijk, we stellen ons ten doen om eerst eens in grotere getallen bij 'T Hoad te verzamelen en te gaan rijden. Als we daar alles opgedronken en gegeten hebben kijken we wel verder....

Van het weekend dus zeker maar rijden, gezien weersverwachting.
 
Denk ook eens aan al die knokpartijen die er vooraf aan gegaan zijn om die pikorde te creëren. :+

daar moest ik ook aan denken toen ik die smoelen zag, je kon het zo aflezen.. 8-)

nee, van t weekend rijden wordt niks. afgelopen zondag stond ik met een lege accu, dus de brommert gaat ff terug naar de dealert.
 
kijk eens op www.suezuki.tk

Ik rij regelmatig met die club mee, en het werkt perfect met de website en het forum
 
Hmm wat heb je dan een rotte accu of dynamo of hoe het ook heet ?
Moet je eventjes opladen anders als je een acculader heb!
Ik had het verleden week.
Starten de motor en reed eventjes naar de pompstation om spanning te meten en zette de brommer uit. :Y
Toen deed ie ook heel erg vervelend en hij was nog niet warm en niet starten. :N
Dus alle lichten uit en eventjes de accu tot rust laten komen en de choke een heel klein beetje uit en toen ging het maar net ! :}
Dus ik eventjes rondje stad gedaan en toen terug, dacht dan kom ik shadow & madness misschien nog wel tegen. :]
Afijn terug gereden van stad naar T'Hoad en evnetjes stationiar laten draaien en niets meer, alles werkte weer naar behoren. ;)
Misschien heb je een wat oudere accu die wat sneller leeg is als je wat langer staat neem aan dat je wel een druppelaar heb ( werkt goed ).
Lang verhaal en het gaat nergens over ! :} *O* :W
 
kijk eens op www.suezuki.tk

Hé ze hebben een chatbox *O*

Zoiets bedoelde ik dus :Y

P.s Vraagje aletta74 kom jij heel toevallig van het eiland en rond oude-tonge ?
Je lijkt wel heel erg op iemand die ik gekend heb, vroeger en die was ook voor jurist bezig toendertijd ?
 
Laatst bewerkt:
Duidelijk, we stellen ons ten doen om eerst eens in grotere getallen bij 'T Hoad te verzamelen en te gaan rijden. Als we daar alles opgedronken en gegeten hebben kijken we wel verder....

Dit klinkt meer als een sprinkhanenplaag als je het zo zegt !
Je weet wel doe van de jaren 80, van die groene beestjes met de tactiek van de verschroeide aarde ! ( Dat is trouwens een russisch idee ) :W
 
Laatst bewerkt:
alst goed is komen er 2 vrienden deze kant op om te rijden zondag, nog meer liefhebbers om een rondje te gaan doen vanaf ongeveer 14.00 uur?
 
Hmm wat heb je dan een rotte accu of dynamo of hoe het ook heet ?
Moet je eventjes opladen anders als je een acculader heb!
Ik had het verleden week.
Starten de motor en reed eventjes naar de pompstation om spanning te meten en zette de brommer uit. :Y
Toen deed ie ook heel erg vervelend en hij was nog niet warm en niet starten. :N
Dus alle lichten uit en eventjes de accu tot rust laten komen en de choke een heel klein beetje uit en toen ging het maar net ! :}
Dus ik eventjes rondje stad gedaan en toen terug, dacht dan kom ik shadow & madness misschien nog wel tegen. :]
Afijn terug gereden van stad naar T'Hoad en evnetjes stationiar laten draaien en niets meer, alles werkte weer naar behoren. ;)
Misschien heb je een wat oudere accu die wat sneller leeg is als je wat langer staat neem aan dat je wel een druppelaar heb ( werkt goed ).
Lang verhaal en het gaat nergens over ! :} *O* :W

nee, ineens van de 1 op andere dag helemaal leeg, de accu wordt niet meer bijgeladen.
de brommert gaat morgen terug, tis nog garantie.
gaat idd nergens over :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan