Motor(caferacer GS550) start niet

Roobc

Rookie
24 apr 2018
28
1
Ouderkerk aan den IJssel
Ha,

Sinds kort ben ik als leek begonnen aan een caferacer project van de gs550
Tot nu toe gaat alles vrij voorspoedig, behalve dan dat ie niks doet nadat ik de bedrading naar mijn mening goed heb aangesloten. Geeft geen vonk, niks..Accu is doorgemeten en die geeft gewoon 12 V. Kan iemand mij verder helpen waar ik nu naar moet kijken?

Mvg, Robert
 
Als je niet in staat bent een relais te laten klikken noch zeker weet of het goed is aangesloten lijkt het mij verstandiger om er iemand met kennis bij te halen. Je weet niet zeker of het aan het relais of aan je creatieve bedradingskunsten ligt.
Het is dat je zo ver weg woont anders had ik best even willen kijken.

Zeker waar! Breng m volgende week weg. Tot die tijd probeer ik t zelf te fixen;-)
 
Nee, komt goed. Ik weet overigens vrij zeker dat de hele kabelkoom goed in elkaar zit. Accu is nieuw, dus er moet iets stuk zijn..
Dat en ondanks je nieuwe accu ook bij kortsluiten van het relais niet je startmotor rondgaat zegt mij dat je er vrij zeker van kan zijn dat je meer dan één fout zult gemaakt hebben. Maar dat maakt niks uit. Shit happens.
 
Nee, komt goed. Ik weet overigens vrij zeker dat de hele kabelkoom goed in elkaar zit. Accu is nieuw, dus er moet iets stuk zijn..
ik ben vrij zeker van niet, gezien je fratsen met de zwarte kabel. Je mag echt waar van zeer veel geluk spreken -ook al besef je dat nog steeds niet echt - dat je nog meer fouten gemaakt hebt . gewoon afblijven en weg doen. Met wat pech was je nu naar een ander huis aan het zoeken !
 
Terug
Bovenaan Onderaan