motor camping duitsland

tls

MF'er
13 feb 2005
50
0
ww
he allemaal we willen in de zomer een weekendje een camping aan doen in duitsland
heeft er een van jullie een aanrader of leuk pension waar hij ooit is geweest
waar het allemaal prima voor elkaar was

met vrg tls :}
 
Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal de vragen om een specifieke camping.
We weten niet waar je van houdt, wat voor afstanden je aflegt, welke omgeving je leuk vindt.. etc.
Maar, ik kan je wel een advies geven dat altijd werkt. Koop een goede kaart, en dan bedoel ik eentje waar alle wegen er goed leesbaar op staan. Rijd tot je honger krijgt zo in de namiddag. Zoek een hotelletje/camping in een omgeving die je aanstaat --->presto, klaar. Soms moet je eentje verder in het hoogseizoen.

Zit je op de snelweg omdat je haast hebt naar het Zuiden? Zodra je moe bent van het rijden pak je de eerste beste afslag---> twee keer rechtsaf slaan, en één keer linksaf en presto, de perfecte familie camping/ hotel die je maar kunt bedenken. 5 keer zo goedkoop als de dure hotels/ camping op de bekende plaatsen, en 10 keer zo leuk.

Voordeel, niks te plannen, gewoon opstappen en rijden maar, je ziet wel waar je komt. Lekker :] :]
 
Motorvriendelijke camping in Obersgegen (Körperich, nabij Vianden)...
Als je daar mijn naam noemt gaat men terug in de tijd (sinds baby-leeftijd kom ik al daar). O-)

Verder weet ik nog een motorvriendelijke camping in Alpirsbach (Schwarzwald).
Heerlijke camping met goede sanitaire ruimtes...

Bij beiden campings loopt er een beek langs het terrein (voor dat koude biertje!! :} )
 
hallo
we zijn vorige week met een man of 20 met de motor naar een motor camping in de eifel geweest
er zitten nederlandse eigenaren op
het is een geweldige camping voor motorrijders.
vlakbij Bitburg dus een mooie omgeving om met de motor rond te rijden.
kijk maar ff op hun website.


www.motorcamping-littlecreek.de
 
Terug
Bovenaan Onderaan