"Motor"camping op Lowlands

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.793
11.157
Zuid-Limburg
Instagram
... iemand ervaring mee?

Denk dit jaar misschien naar Lowlands te gaan. Nu is er een apart campinggedeelte voor motoren, campers en caravans (raaaaare :? :? :? combinatie). Vroeg me af of dat voordelen biedt t.o.v. het normale campinggedeelte (bijv. meer ruimte omdat de motoren bij de tent staan?). Schijnt overigens wel verder van de ingang af te liggen :( .

Gaan er trouwens nog MF'ers naar Lowlands?
 
het klopt inderdaad dat je dan een eindje moet lopen maar je kan wel je voertuig bij je tent zetten.......
 
Is al jaaaren zo. Je staat wel helemaal achteraan (20 min lopen naar festivalterrein) maar je hebt wel veel plek en rust.


Tom
 
Ben 4 keer op lowlands geweest toen ik nog geen motorrijder was.
Het voordeel is dat je je moto waarschijnlijk naast je tent hebt staan. Geen overbodig luxe want anders staat je moto 3 dagen op een onbewaakte parkeerplaats ver van de plek waar jij slaapt.

2 keer hadden wij schade aan onze auto van voorbij lopende mensen die met tentstokken en weet ik veel wat allemaal tegen je auto staan te slepen.

Wat betreft de afstand tot het festival terrein, het ligt eraan hoe je je dag indeeld. Als je gewoon ligt te maffen tot 12:00 uur en om 14:00 uur naar het terrein gaat maakt het niet uit. Als je heel de tijd heen-en-weer wilt lopen, dan wel.

Daarnaast is het bij het aankomen vast ook veel makkelijker. Als je op het gewone terrein staat is het een hel. Als je niet op tijd bent kan je je tent nergens kwijt en bovendien moet je in een lange kutrij staat. Op die camper en motor camping is dit minder.

Misschien is e.e.a. ondertussen wel veranderd maar dat waren dus mijn ervaringen.

Veel plezier. Lowlands is echt het beste Nederlandse festival.
 
Motor/camper-terrein is nauwelijks verder van het festival dan de verste "normale"camping.Als je uberhaupt al dicht bij het festival wilt camperen moet je op donderdagochtend al voor de poort gaan liggen om vervolgens nog eens uren in de rij te staan.

Nee,dan liever een eindje wandelen naar onze comfortabele ruime vouwcaravan,gewoon op een stoel zittend koud bier uit de koelbox.Plus nog ook nog eens acceptabele wachttijden om de camping op te komen,om over de voordelen bij slecht weer nog maar te zwijgen.

MarcozZ is als Lowlander volwassen geworden 8-)

Let's go Murphys !!!!
 
De camper/caravan/motor camping is verschrikkelijk saai, als je alleen komt voor de muziek en 's avonds lekker rustig (lees: als een oud wijf) wilt slapen dan zit je daar goed. :Z :Z

Het echte lowlands gevoel krijg je toch echt op de camping, is zeker zo belangrijk als het festival terrein. :} :}

Wat betreft een goede campingplek, je moet gewoon zorgen dat je er donderdag bent. 18.00 gaan de hekken open en dan vind je echt wel een goede/mooie plek.

Voor iedereen die gaat: HAVE FUN

Voor degenen die niet gaan omdat ze bang zijn te weinig slaap te krijgen: Misschien is een klassiek concert wat voor je!!

Misschien zie ik daar nog wel mensen, ben er in ieder geval vanaf donderdagmiddag en ga maandag wel weer een keer naar huis.

:} :} :} LOWLANDS :} :} :}
 
Ben 4 keer op lowlands geweest toen ik nog geen motorrijder was.
Het voordeel is dat je je moto waarschijnlijk naast je tent hebt staan. Geen overbodig luxe want anders staat je moto 3 dagen op een onbewaakte parkeerplaats ver van de plek waar jij slaapt.

2 keer hadden wij schade aan onze auto van voorbij lopende mensen die met tentstokken en weet ik veel wat allemaal tegen je auto staan te slepen.

Wat betreft de afstand tot het festival terrein, het ligt eraan hoe je je dag indeeld. Als je gewoon ligt te maffen tot 12:00 uur en om 14:00 uur naar het terrein gaat maakt het niet uit. Als je heel de tijd heen-en-weer wilt lopen, dan wel.

Daarnaast is het bij het aankomen vast ook veel makkelijker. Als je op het gewone terrein staat is het een hel. Als je niet op tijd bent kan je je tent nergens kwijt en bovendien moet je in een lange kutrij staat. Op die camper en motor camping is dit minder.

Misschien is e.e.a. ondertussen wel veranderd maar dat waren dus mijn ervaringen.

Veel plezier. Lowlands is echt het beste Nederlandse festival.


1. Parkeerplaatsen zijn bewaakt, niet echt goed alleen |(
2. Met de trein/bus komen en het probleem is opgelost, is nog eens machtig gezellig ook!!

3. Waarom zou je heen en weer willen lopen?? Je kan toch gewoon de hele dag op het terrein zijn??

4. Rij is wel lang maar je kan er meteen een hoop ouwehoeren met iedereen. Zorgen dat je bier in de buurt hebt en alles is prachtig!!

Oja, ga dit jaar voor de 4e keer, en nog veel vaker hierna
 
Ik ga naar Lowlands toe, maar neem toch echt het OV, daar heb ik afgelopen 4 keer dat ik er heen ging geen problemen mee gehad, dus zal dit keer ook wel weer goedkomen ;)

met de motor??? lowlands is dat festival waar veel mensen zijn/haar tent in de fik steken (ja ik weet, dat mag niet en er wordt gecontroleerd) zou ik toch liever niet mijn motor naast zetten ;)
 
Ik ga naar Lowlands toe, maar neem toch echt het OV, daar heb ik afgelopen 4 keer dat ik er heen ging geen problemen mee gehad, dus zal dit keer ook wel weer goedkomen ;)

met de motor??? lowlands is dat festival waar veel mensen zijn/haar tent in de fik steken (ja ik weet, dat mag niet en er wordt gecontroleerd) zou ik toch liever niet mijn motor naast zetten ;)


Openbaar vervoer is goed geregeld daar :}

Die tenten in de fik steken mag niet, maar ja wie doet er wat aan.
Vorig jaar brande overal wel wat op de camping, viel weinig tegen te blussen
 
Ben nog bijna alle jaargangen geweest, en altijd op de camper/motor camper, met vouwwagen en/of tent. Het is inderdaad iets rustiger, maar om nou te zeggen dat je daar het 'echte lowlandsgevoel' niet krijgt? onzin!! juist op de campercamping staan nl ook de lui met grote omgebouwde bussen en muziekinstallaties. Tenten in de fik steken is ook onzin!. Heb ik 1 keer gezien. Er is daar zoveel controle, dat het niet echt de moeite is. OV gezellig... Jazeker maar ook veevervoer. Ben 2x met het OV gegaan en toen hadden anderen mijn spullen meegenomen. dan is het leuk als je zelf van de busstop helemaal naar de camping moet sjouwen met je spullen.. Dan is de lol er zo vanaf. bovendien kun je niet veel meenemen...

Veel plezier, ik moet dit jaar helaas overslaan '(
 
Ben nog bijna alle jaargangen geweest, en altijd op de camper/motor camper, met vouwwagen en/of tent. Het is inderdaad iets rustiger, maar om nou te zeggen dat je daar het 'echte lowlandsgevoel' niet krijgt? onzin!! juist op de campercamping staan nl ook de lui met grote omgebouwde bussen en muziekinstallaties. Tenten in de fik steken is ook onzin!. Heb ik 1 keer gezien. Er is daar zoveel controle, dat het niet echt de moeite is. OV gezellig... Jazeker maar ook veevervoer. Ben 2x met het OV gegaan en toen hadden anderen mijn spullen meegenomen. dan is het leuk als je zelf van de busstop helemaal naar de camping moet sjouwen met je spullen.. Dan is de lol er zo vanaf. bovendien kun je niet veel meenemen...

Veel plezier, ik moet dit jaar helaas overslaan '(

Tenten in de fik steken lukt misshcien niet op de motor/camper camping

op de andere velden gebeurd het zeer veel, ik vind het overigens ook grote onzin
 
lowlands is niet meer wat het eerst was.

Ben er vanaf '95 t/m '01 elk jaar geweest maar ik vond het steeds meer op dat duffe pinkpop beginnen te lijken, en de vans warp tour was ook al verdwenen. (inclusief alle punkmuziek die daar bij hoorde)

Tenten in de fik steken doen ze toch alleen maar op maandag. Ik heb ook wel een keer zo'n brakke tent die ik al een aantal jaren bij had en niet meer waterdicht was in de fik gestoken (nee, er stonden in de verre omtrek geen tenten meer in de buurt)

Doe mij maar wat losse concerten, is een stuk beter als die veel te dure kaartjes voor die paar bandjes die ik leuk vind.
Pas naar brighton geweest, waar ik NOFX voor de 6e keer gezien heb *D
 
... iemand ervaring mee?

Denk dit jaar misschien naar Lowlands te gaan. Nu is er een apart campinggedeelte voor motoren, campers en caravans (raaaaare :? :? :? combinatie). Vroeg me af of dat voordelen biedt t.o.v. het normale campinggedeelte (bijv. meer ruimte omdat de motoren bij de tent staan?). Schijnt overigens wel verder van de ingang af te liggen :( .

Gaan er trouwens nog MF'ers naar Lowlands?
Ik ga dit jaar ook weer naar lowlands ( natuurlijk :P ) de kampeerterreinen voor motoren enzo zijn inderdaad het verst van de ingang van het festival terrein af. zeg een kwartiertje lopen ofzo. je moet je afvragen of dat echt een groot probleem is, want meestal loop je die afstand 2x per dag. (blijf je de hele dag op het festivalterrein)

ik zit normaalgesproken op terrein 4 of 5 (vorig jaar was er geen 4) omdat 1/2/3 gewoon fucking druk zijn. en dan bedoel ik echt: tenten stapelen. op 4 of 5 kun je meestal nog wel tussen de tenten doorlopen (moeizaam)

ik ga dit jaar ook weer gewoon met het OV. ik zet mijn dure motor daar iig niet neer.
 
lowlands is niet meer wat het eerst was.

Ben er vanaf '95 t/m '01 elk jaar geweest maar ik vond het steeds meer op dat duffe pinkpop beginnen te lijken, en de vans warp tour was ook al verdwenen. (inclusief alle punkmuziek die daar bij hoorde)

Tenten in de fik steken doen ze toch alleen maar op maandag. Ik heb ook wel een keer zo'n brakke tent die ik al een aantal jaren bij had en niet meer waterdicht was in de fik gestoken (nee, er stonden in de verre omtrek geen tenten meer in de buurt)

Doe mij maar wat losse concerten, is een stuk beter als die veel te dure kaartjes voor die paar bandjes die ik leuk vind.
Pas naar brighton geweest, waar ik NOFX voor de 6e keer gezien heb *D

Ik deel je mening wel, mijn eerste was ook in '95 en met de vans warped tour was het leuker qua muziek. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon al een paar jaar niet meer voor de muziek ga. We gaan met een grote groep en het is gewoon bar gezellig. De meeste bands die ik zie, zie ik al voor de 10de keer of meer omdat ik ze al vaak in zaaltjes gezien heb, zoals de murphy's (ook gezien in baroeg in rotterdam voor weinig mensen), flogging molly, etc. Al die bands heb ik al genoeg gezien maar ja...... het is zo gezellig. ;)
 
Ik deel je mening wel, mijn eerste was ook in '95 en met de vans warped tour was het leuker qua muziek. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon al een paar jaar niet meer voor de muziek ga. We gaan met een grote groep en het is gewoon bar gezellig. De meeste bands die ik zie, zie ik al voor de 10de keer of meer omdat ik ze al vaak in zaaltjes gezien heb, zoals de murphy's (ook gezien in baroeg in rotterdam voor weinig mensen), flogging molly, etc. Al die bands heb ik al genoeg gezien maar ja...... het is zo gezellig. ;)

wij gaan nu lekker met een hele groep naar de wrc in duitsland :+
is ook mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan