Motor controles mergelroute - teveel geluid, zou 900,- zijn!

Problemen met dat "soort" automobilisten én ook motorrijders komen meestal alleen voor bij de categorieën die normaliter alleen maar buiten de spits rijden, althans dat is wat ik persoonlijk ervaar.

Vooral tijdens vakantieperiodes pik je die "chauffeurs" er zó tussenuit omdat ze denken rustig te kunnen rijden in de tijd dat er normaal een ochtend/avond spits is. Óók als automobilist in de spits moet ik op dat soort momenten veel meer opletten dan dat ik in een reguliere ochtend/avond spits moet doen :Y

klopt. ik ben blij met mijn uitlaat buiten de spits binnen de woonwijken :Y dan zijn de meeste gevaren op de weg. op de snelweg in de file helpt het alleen met mooi weer :Y


oja en als ik thuiskom en de garagedeur is alvast open :} :} :}
 
Wat verplicht de overheid je dan te dragen dat jij van mening bent dat je er als een hoerentent bij loopt?

En zoals ik al zei, "wij" motorrijders zijn ook niet heilig en zijn ook gewoon in een hoop gevallen zelf de veroorzaker van het ongeluk ook al willen we dat niet waar hebben ;)

En verder moet gewoon iedereen opletten in het verkeer, automobilist, voetganger, fietser, motorrijder....maakt niet uit....iedereen heeft die plicht.
Dat laatste ontkent natuurlijk niemand hier. Sterker nog, dat is juist het punt.
Met name bij al die ongevallen waarbij de automobilist achteraf zei; "O, ik had 'm niet gezien".

En ja, natuurlijk rijdt de verstandige motorrijder daarom juist defensief.


Maar ik heb het gevoel dat in discussie met jou we in rondjes rijden, dus ik haak even af bij deze .
 
Dat laatste ontkent natuurlijk niemand hier. Sterker nog, dat is juist het punt.
Met name bij al die ongevallen waarbij de automobilist achteraf zei; "O, ik had 'm niet gezien".

En ja, natuurlijk rijdt de verstandige motorrijder daarom juist defensief.


Maar ik heb het gevoel dat in discussie met jou we in rondjes rijden, dus ik haak even af bij deze .

Is waarschijnlijk omdat ik ook kijk vanaf de andere kant en niet alleen vanaf de motor kant :) En ik weet dat ik een van de weinigen ben hier die de motorrijder niet heilig verklaard :Y
 
Is waarschijnlijk omdat ik ook kijk vanaf de andere kant en niet alleen vanaf de motor kant :) En ik weet dat ik een van de weinigen ben hier die de motorrijder niet heilig verklaard :Y
ik ook niet maar het volk waar ik met de motor last van heb heb ik ook met de auto last van :')
 
ik ook niet maar het volk waar ik met de motor last van heb heb ik ook met de auto last van :')

Dat soort mensen hou je ook, maar zo heb ik ook wel eens last van motorrijders ;)

Dus die heb je er ook tussen zitten.

Ik ben gewoon voor leven en laten leven...maakt je uitlaat een beetje meer lawaai is daar nix mis mee, maar als je het overdrijft ben je gewoon een enorme oetl*l ;)
 
Dat soort mensen hou je ook, maar zo heb ik ook wel eens last van motorrijders ;)

Dus die heb je er ook tussen zitten.

Ik ben gewoon voor leven en laten leven...maakt je uitlaat een beetje meer lawaai is daar nix mis mee, maar als je het overdrijft ben je gewoon een enorme oetl*l ;)


Oetlol? :+
 
Dat soort mensen hou je ook, maar zo heb ik ook wel eens last van motorrijders ;)

Dus die heb je er ook tussen zitten.

Ik ben gewoon voor leven en laten leven...maakt je uitlaat een beetje meer lawaai is daar nix mis mee, maar als je het overdrijft ben je gewoon een enorme oetl*l ;)

en ik moet zeggen dat het leuk werkt tegen fietsers die verwachten dat jij voor ze gaat stoppen }) 1x is er al een fiets achter gelaten en heeft hij rennend de overkant gehaald })
 
Is waarschijnlijk omdat ik ook kijk vanaf de andere kant en niet alleen vanaf de motor kant :) En ik weet dat ik een van de weinigen ben hier die de motorrijder niet heilig verklaard :Y

youre-banned.jpg
 
Ik heb half open uitlaten op mijn Harley. En woon midden in een woonwijk.

Om een beetje goodwill richting buren te maken, doe ik ze er pas op als ik een km of 2 verder ben gereden :Y
 
Ik heb half open uitlaten op mijn Harley. En woon midden in een woonwijk.

Om een beetje goodwill richting buren te maken, doe ik ze er pas op als ik een km of 2 verder ben gereden :Y

Volgende keer gewoon één uitlaat monteren en die andere los meenemen. Scheelt je weer wat montagetijd én bergruimte.
 
Ik heb half open uitlaten op mijn Harley. En woon midden in een woonwijk.

Om een beetje goodwill richting buren te maken, doe ik ze er pas op als ik een km of 2 verder ben gereden :Y


Alles om aan het verwachtingspatroon van een Harley rijder te voldoen _O- _O- :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan