Motor cycle event Zwolle

Fastlady

MF veteraan
10 jul 2003
1.158
0
Heerhugowaard
Kent iemand het motor cycle event in zwolle. Dat is a.s weekend.
Ik heb er nog nooit van gehoord en vroeg me daarom af of het de moeite waard is om heen te gaan.
 
Ligt er maar net aan wat je ervan verwacht ;)

Het is geen 'Utrecht' zeg maar. Stukken kleiner, meer regionaal dan landelijk.

Ga d'r wel effe naar toe denk ik :Y
 
Ligt er maar net aan wat je ervan verwacht ;)

Het is geen 'Utrecht' zeg maar. Stukken kleiner, meer regionaal dan landelijk.

Ga d'r wel effe naar toe denk ik :Y

Haha daar heb jij weer gelijk in.

Qua kleding ( dat is mijn reden om heen te gaan ) is daar veel aanbod in?
En dan voornamelijk leer?
 
Ik denk dat het voor kleding niet echt de moeite is om er naar toe te gaan...
Er is vaak wel wat kleding maar geen uitgebreide keuzes zoals utrecht.
Viel mij vorig jaar erg tegen toen ik een pak zocht...
Verder is het klein maar wel leuk.
 
Kledingkeuze in Utrecht is meer, maar daar heb je bijna geen koopjes meer.
soms word een pak of helm afgeprijst en zie je hem in de motorzaak voor hetzelfde geld.
Of een helm of handschoenen die een tientje goedkoper zijn dan bijv. bij Ten Kate.
Meestal hebben duitse kledingzaken daar nog wel kleding voor mooi geld.

Utrecht begint op de RAI te lijken :Y
 
Wij gaan morgenochtend vroeg dr na toe in de toetoet. Van 10.00 tot 13.00 is de bedoeling om wat rond te sjokken daar. Ik ben dr nog niet eerder geweest dus zal mij benieuwen. oant moarn!
 
Ben er gisteravond geweest , vond het persoonlijk wat tegenvallen '( . Kom omdat ik de Beurs van Utrecht gewend ben. Het demoracen van de supermotards was wel erg leuk om te zien, leek of ze echt aan het strijden waren. :]
 
Nu ongeveer een half uurtje weer thuis...We hebben het gecombineerd met een dagje winkelen.... Vanmorgen omstreeks 09.20 al gearrriveerd bij de ijsselhallen. Het was lekker rustig, dus we konden zo naar binnen zonder wachtrijen. De beurs was klein maar heel gezellig, het trial gebeuren vond ik leuk maar de speaker had de micro zowat in zijn mond dus kon ik het niet verstaan....Verder proberen wat helmen te passen maar ik heb zo'n dikke kop dat dat onmogelijk bleek. Een leuk dagje uit was het naar het motor event maar voor mij eenmalig. Utrecht past me toch beter.
 
bierglas.jpg


Verder niets
 
Terug
Bovenaan Onderaan