Motor dief op internet

staan nog meer foto's op de site van joppen he...op een ervan zie je net wat meer tattoo...ennuh....ik vraag het niet voor niets he ;)
Joppen.jpg
 
Overigens wordt het tijd voor die zaak om de videorecorder te vervangen voor een DVDrecorder. Wat een slechte beeldkwaliteit, en dat anno nu.
 
nou wil ik geen voorbarige conclusies trekken, maaar persoonlijk vindt ik die gast erg lijken op de vermoedelijke dader van de diefstal van een busa.. :X :o gebeurde ook met een proefritje... zal wel door die kale kop kopen he :9

full

all suspects are presumed innocent untill proven guilty in a court of law :9

Gestolen!!!!! Suzuki Hayabusa
 
Laatst bewerkt:
Winkeldiefstal is voor mij alles wat uit een winkel ontvreemd wordt en heeft niks met de prijs van de gestolen waar te maken. Joppen is een motorwinkel dus dit zie ik als een winkeldiefstal.

Motorbedrijven zijn verplicht nieuwe motoren all-risk te verzekeren dus in dit geval waarschijnlijk ook gewoon verzekerd. Hoe erg het ook is voor Joppen maar dit valt onder bedrijfsrisico.

Misdaad is voor mij verkrachting/moord/ontvoering/mishandeling en dergelijke.

tja, en de dief z'n kop op het internet valt onder "beroepsrisico"
dat je je verzekert tegen dit soort dingen wil toch niet zeggen dat je het maar
doodnormaal vind? of wel?


zie jij de bordjes op huizen en winkels al:"
"gelieve hier niet stelen, wij kunnen helaas de verzekering niet meer betalen"
 
Een paar dagen geleden is bij joppen motoren een husqvarna gestolen... de dief staat wel mooi met zijn kop op de beveiligingscamera's! lijkt een beetje op die kale vent die hier al eerder voorbij is gekomen... :X

klik

info: bikenet


dat is die vent die al eerder voorbij kwam. toen met een beveiligings jassie aan.. heb hem iig al eerder hier voorbij zien komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan