Motor Documentaires

Ontzettend handig onderwerp dit. Ik ga morgenavond even door mijn harde schijven (3000GB + aan motorraces etc.) om te zien wat ik nog kan toevoegen. :)
 
met respect voor oma...

heb net deze film gevonden, na 6min kijken verslingerd:

Tuurlijk, technologisch soms wat jaren-80-ish, hoe hij zn shots maakt, en zn commentary.
En Floortje DDessing ziet er wat strakker uit. nog wel. (die heeft vast een hele crew bij zich)

Maar wat die vent deed, alleen. Respect !

Krijg er ook zin in.
(er staan ook lekker veel tips als je dieper in dit forum zoekt... queenz enzo)

Iemand zin om mee? Volgend jaar?
 
Dahaag Oma :W

Stokoud onderwerp maar wel de plek om te delen voor de liefhebber. Zeer ontroerd na het kijken van de film over de familie Dunlop genaamd ROAD. Ontzettend gaaf gemaakt en diep respect voor zowel de producenten voor het geweldig en eervol in beeld brengen van het verhaal van de familie Dunlop, alsmede voor de familie Dunlop zelf. Aanrader!
 
Dahaag Oma :W

Stokoud onderwerp maar wel de plek om te delen voor de liefhebber. Zeer ontroerd na het kijken van de film over de familie Dunlop genaamd ROAD. Ontzettend gaaf gemaakt en diep respect voor zowel de producenten voor het geweldig en eervol in beeld brengen van het verhaal van de familie Dunlop, alsmede voor de familie Dunlop zelf. Aanrader!

:Y :Y :Y :Y :Y :} :} :} :}
 
Moto The Movie
Daar zijn geloof ik 6 delen van.
SX, MX, enduro lifestyle etc.
Vreemd dat ik dit niet in de op zie.
 
Vanmorgen 'Road' gezien. Diep respect voor de familie Dunlop, voor de vrienden en kennissen, voor de makers van de docu omdat ze zo goed hebben kunnen laten zien wat een coureur drijft om dergelijke risico's te nemen.

Voor een leek lijkt het of die jongens zwaar gestoord zijn, maar de docu laat goed zien welk heilig vuur er brandt binnen de coureur.
 
Laatst bewerkt:
Why we ride


Heel erg amerikaans maar wel aardig om te zien. Verwacht veel slomo, bombastische muziek en zelfs een paar amerikanen die zowaar bochten kunnen rijden! :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan