Motor doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Xter

MF veteraan
6 jun 2007
14.277
0
Overijssel
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Kawasaki ZX-6R van 2005.
Op het moment dat ik de sleutel omdraai krijg je eerst het opstart geluid.

Vervolgens druk ik op de start knop en dan krijg ik een geluid : krrrrrrrrrggggggg

via deze link kun je het geluidje even downloaden, dan weet je wat ik bedoel: http://rapidshare.com/files/208389167/Voice002.mp3.html

Weet iemand wat dit is? Accu leeg?
 
trouwens, degene die mijn topic lezen, luister eerst even het geluidsfragment, klinkt echt niet gezond volgens mij.




/edit
ik had ondertussen ff gebeld naar een bedrijf. die noemden de accu en de startkrans. mocht het de startkrans zijn.... wat dan te doen?
 
Laatst bewerkt:
ik heb geluisterd en ik zeg accu te zwak.
starterkrans zit er niet op, het is geen bmw of auto.
ze bedoelen de startkoppeling, als deze stuk is hoor je een electromotor zoemen, nl de startmotor.
deze draait dan loos rond.
 
Dat geluid is volgens mij gewoon de startmotor en is je accu leeg.
Ik zou hem eerst ff starten met startkabels of gelijk een ander accuutje erin zetten - is altijd fijn, weer een nieuw accuutje :]

Meestal is dat het probleem na lang stilstaan.
 
13 met de lader eraan

Ja over uwe lader staat meer he :) Gemoet met de lader eraan uwe meter er tussen zetten als Ampere meter En dan zoude ne stroom moeten meten. Wel zien dat ge op 10A staat en de rode pin in het 10A (meestal) gatje zit.

En als die weinig of geen stroom trekt (minder dan 500mA) is uwe lader wel naar de knoppe. 13V is te weinig voor een lader die niet zwaar belast is. Zou 13,8V moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan