Motor door winkelpui

Offshore

MF'er
11 mrt 2004
237
0
Vlissingen
Stond vanochtend nog een stukje in de telegraaf.

Motor door winkelpui

AMERSFOORT, dinsdag
Een motorrijder is gisternacht in Amersfoort, nadat hij de macht over het stuur verloor, in een winkel beland.
De motorrijder knalde door de toegangsdeur en kwam in de zaak tot stilstand. De motorrijder wachtte het vervolg niet af en ging er snel vandoor. Zijn identiteit kon uiteindelijk eenvoudig worden achterhaald. De kentekenplaat van de machine bleef namelijk in de winkel achter.

Tsja, wrom je dan de benen moet nemen is mij niet geheel duidelijk :?

Het is toch een ongeluk lijkt me ...

Of zou de motor gejat zijn ofzo ;)

Hij reed vast op een shopper
yes_new.gif

Ik ben onschuldig O-)

Hmmm doet mij een beetje denken aan die film van The Blues Brothers.
Die gingen, achtervolgd door de politie, ook even shoppen in een winkelcentrum :+

't was vast geen juwelier... die hebben tegenwoordig een partij hekwerken voor hun winkel, dat red je met de gemiddelde motor toch niet...

als het maar geen rechtswinkel was... kan je je rechtsbijstand wel vergeten...

:+

Zal wel weer een wijf zijn.

Etalages kijken onder het rijden. En zoals je weet, waar je heen kijkt rij je ook naartoe.

:+

Deze amersfoorter was het niet...

Al ben ik geen held, de rijvaardigheid van veel motorrijders is bedroevend.

Het was een mega poser, die lui kijken altijd in de etalageruit of ze wel mooi genoeg op de motor zitten. Denk dat hij zijn lenzen vergeten was en het van dichtbij bekijken moest... :+

Tsja, wrom je dan de benen moet nemen is mij niet geheel duidelijk :?

Het is toch een ongeluk lijkt me ...

Of zou de motor gejat zijn ofzo ;)
als ie gejat is hoeft ie ook niet bang te zijn voor de kentekenplaat, die staat dan op de naam van diegene die een kreukel motor terug krijgt

Weet ik denk ik ook al welke winkel, wel lullig is een soort Modern kunstwinkeltje dat 1 hele dag open was. |(

Terug
Bovenaan Onderaan