motor electronisch beschermen (bewegingsmelder)

1 mrt 2004
165
0
ik wil me motor eigenlijk op de plek waar hij altijd staat (langs het huis) beter beveiligen,

iets van een bewegings melder er op richten en dan een pieper/zoemertje op me kamer ofzo maar gaan dit soort dingen niet af bij elke kat die langs loopt?

of weten jullie betere beveiligingen?
 
daar heb ik ook al aan gedacht, maar die zou de bezopen thuis komende buurjongen ook aanvallen, en ik mag hem opzich wel een beetje
 
ik heb een bewegingsmelder met licht richting motor staan.
Zal niet heel veel uithalen, maar misschien schrikt het toch net af.

tis toch klasse bouwlamp aan licht
 
je hebt een bewegingsmelder bij de gamma die detecteert en belt je mobiel dat lijkt me nog wel wat!
 
Ik heb een telefoonmelder in m'n motor zitten,
als m'n alarm afgaat wordt ik gebeld...werkt perfect,
je weet altijd hoe het met je motor is, ongeacht waar je bent!
 
ik wil me motor eigenlijk op de plek waar hij altijd staat (langs het huis) beter beveiligen,

iets van een bewegings melder er op richten en dan een pieper/zoemertje op me kamer ofzo maar gaan dit soort dingen niet af bij elke kat die langs loopt?

of weten jullie betere beveiligingen?


Ja: een bewegingsmelder reageert ook op een langslopende kat,
eventueel vogel, en ook op een grote spin die toevallig voor
de sensor een web gaat bouwen.
 
http://www.mototronix.nl/Motor%20Alarm.htm

hier heb ik 'm vandaan,..moet ie nog wel waterdicht worden gemaakt, en je moet een goed plekje vinden om em kwijt te kunnen,..doosje is niet echt klein, ik heb hem niet onder m'n duozit laten plaatsen want dan hield ik geen ruimte meer over voor m'n sloten. maar werkt prima als je hem eenmaal erin hebt

succes

wat voor een simkaart heb je er dan in gedaan, en is dit in combinatie met een appart allarm waar hij aan geschakeld word of ¿
 
Ja: een bewegingsmelder reageert ook op een langslopende kat,
eventueel vogel, en ook op een grote spin die toevallig voor
de sensor een web gaat bouwen.
Die trap ik ook altijd bij mn motor weg... dus boeit niet of het nou voor n dief of een kat is ;)

Wat me best stoer lijkt is dat de motor dan tegen je gaat praten ofzo: 'please step away from the vehicle' :z
 
Ik heb een telefoonmelder in m'n motor zitten,
als m'n alarm afgaat wordt ik gebeld...werkt perfect,
je weet altijd hoe het met je motor is, ongeacht waar je bent!

Leuk om te weten dat je motor wordt gejat terwijl je een paar kilometer te voet daarvandaan bent :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan