Motor en motorrijbewijs

Nee door jou lukt dat niet meer straks wanneer ik het geld bij elkaar heb gesprokkeld voor een mooie fiets :p maar ene kant bedankt :) ik vond ducati sowieso mooi, maar de prijs schrikte beetje af :p.
Na beetje rondkijken op marktplaats zijn het er zat die ook voor de prijzen van de gixxer 750 k8 te krijgen zijn, maar zoals ik al eerder zei eerst focussen op rijlessen en ervaring op doen op de cb500 =)
 
maar eh heyyyyy ik ben geen patsertje ja :P

@pommel shht jij mag niks zeggen =( enige wat jij doet is me gek maken voor ducati :p
mhahahah iedereeen helemaal nieuwsgierig naar welke motorpak het is, als julile maar er vanaf blijven ja:o haha
Maar het gaat dus om de Dainese Tattoo :/ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :}
042909_dainese_3.jpg

O-)
 
@pommel shht jij mag niks zeggen =( enige wat jij doet is me gek maken voor ducati :p
mhahahah iedereeen helemaal nieuwsgierig naar welke motorpak het is, als julile maar er vanaf blijven ja:o haha
Maar het gaat dus om de Dainese Tattoo :/ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :}
[afbeelding]

Aardig poser pakkie _O-
 
ahhhh shut up :P maar nee even serieus ik koop em zeker niet om te patsen ik word gewoon helemaal gek van de Dainese Tattoo pak kijk hoe mooi die is :/
 
VAN MIJJJJ :p
Ps ik heb niet gekozen om rijbewijs A te halen om weekendbiker te zijn :P ik ben van plan om zo vaak mogelijk gebruik te maken van de motor ook al is het buiten -10 graden
dainesetattoo.jpg
 
Laatst bewerkt:
VAN MIJJJJ :p
Ps ik heb niet gekozen om rijbewijs A te halen om weekendbiker te zijn :P ik ben van plan om zo vaak mogelijk gebruik te maken van de motor ook al is het buiten -10 graden
[afbeelding]


Veel succes bij -10 graden met je leren pak van 2500 eutjes :+

Nog even terug komend op met wat voor motor je moet beginnen....ik les zelf op een CB500 (binnenkort AVD ! *O* ) en heb een RVF 400 RR in de schuur staan met 60pk. Die is wat betreft vermogen, de afgifte hiervan en het rijden al totaal niet te vergelijken met de CB500 waar ik op les.

Rick
 
VAN MIJJJJ :p
Ps ik heb niet gekozen om rijbewijs A te halen om weekendbiker te zijn :P ik ben van plan om zo vaak mogelijk gebruik te maken van de motor ook al is het buiten -10 graden
[afbeelding]

Dan kan je dat pak beter als een combi kopen i.p.v. een overall(lastig met aan en uittrekken) :Y
 
Geen probleem rickthijssen :) dan rij ik met iets anders en niet met de tattoo pak als het echt -10 graden is :)
Zal voor de koudere maanden toch iets warmers aanschaffen zoals een speciaal jasje van Dainese.

Jacket with integrated electronic system, which can heat three areas of the body: chest, back of neck and lumbar region The system that controls the three heated areas enables the user to set the heating power independently according to his or her requirements. The power is set from the control panel located in the front area in the special pocket. The control panel has the following commands: - activate system - select heated area - select power for each area. Power can be set from 60% to 100% of the maximum. AUTONOMY If the heating power is at maximum in all three areas at the same time, the system will run autonomously for about 90 minutes.

@ downsider
er is ook een tattoo jasje maar die ziet er niet zo mooi uit als de overall, dus ja dat een overal nadelig is met aan en uit trekken geeft niet:)

Dainese G Force jacket (jasje met ingebouwde verwarming wat ik dus bedoelde)
c500ed01932c1e9b6c95a3beda5a21ab_ro.jpg

9ce0ff8a1c939e1ad3bb04c2a57fe9de_ro.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tering... wat een geld voor een pak. Laat voor heel wat minder dan gewoon een pak op maat maken. Kunnen ze precies maken wat jij wilt, hou je nog geld in je zak.

Maaruh... een Gixxer! Goede keus!
 
@pommel shht jij mag niks zeggen =( enige wat jij doet is me gek maken voor ducati :p
mhahahah iedereeen helemaal nieuwsgierig naar welke motorpak het is, als julile maar er vanaf blijven ja:o haha
Maar het gaat dus om de Dainese Tattoo :/ :9~ :9~ :9~ :9~ :} :} :} :}
[afbeelding]
Djiesus.

Voor 2500 euro kan je een aardige sleeve laten tatoeëren ipv dat leren neptattoo-pakje. Weinig tattoo...
Ik vind het meer een soort Delfts blauw design maar dan in het zwart. O-)
 
Laatst bewerkt:
@ Jama ja ik weet het is idd veel geld :-/ ben verre van rijk ofzo, maar ik heb zoiets van als je iets doet doe het gelijk goed.
Ik wil niet dat ik kleding koop, maar dan nog steeds moet denken van ik heb niet gehaald wat ik eigenlijk wou hebben.

@ m00 ieder zo zijn/haar ding dus ja dat is jou mening :) maar idd voor dat geld kan ik een mooie sleeve laten tatoeëren.
Een vind dit mooi en de ander niet :) de wereld zou maar saai zijn als iedereen dezelfde smaak had he
 
Laatst bewerkt:
@ Jama ja ik weet het is idd veel geld :-/ ben verre van rijk ofzo, maar ik heb zoiets van als je iets doet doe het gelijk goed.

Het is absoluut niet mijn smaak, maar dat is persoonlijk :)

Maar wel belangrijk; als je ermee onderuit gaat, is het dan nog te repareren? Of is ieder exemplaar van het pak uniek?
 
Enige dat ik weet is dat het een limited edition is en denk ook allemaal het zelfde dus geen unieke patronen, maar dat weet ik niet zeker.
Mocht ik dit pak nog kunnen kopen voordat het uitverkocht is, dan zal ik em in ieder geval verzekeren als het mogelijk is gezien de prijs
 
Enige dat ik weet is dat het een limited edition is en denk ook allemaal het zelfde dus geen unieke patronen, maar dat weet ik niet zeker.
Mocht ik dit pak nog kunnen kopen voordat het uitverkocht is, dan zal ik em in ieder geval verzekeren als het mogelijk is gezien de prijs

Als je het echt mooi vindt, niet te lang wachten, anders hou je altijd spijt.
 
Haha nou moeten we die jongen niet zo pesten. Het begint inmiddels gewoon bijna onvriendelijk te worden.
Ik zou zelf ook een pak laten maken, maar ik heb een heel andere smaak. Maar als jij een leren pak laat maken en een patroon ontwerpt kunnen ze dat er ook op naaien voor je. Dat scheelt nogal in prijs enzo, dus als ie uitverkocht is is dat niet het einde van de wereld :)
 
Mwah ze mogen een eind weg pesten ieder heeft zo zijn/haar smaak en staat de mijne iemand niet aan dan heeft ie pech :)
Maar inderdaad is het niet het einde van de wereld als ie uitverkocht is, maar verschil zit em in de manier waarop de Tattoo pak gemaakt is.
Overigens is dat witte waarmee de patronen etc zijn gemaakt kennelijk kangoeroehuid :/
Heeft iemand nog ervaring met Airbrushen op pakken? of dat werkt en lang meegaat of dat het niet waard is om dat te laten doen.
 
Laatst bewerkt:
Dainese Tattoo Jacket
zo kan het dus ook en deze kost dan 599 euro.
DaineseTattoo-1.jpg

DaineseTattoo2.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ m00 ieder zo zijn/haar ding dus ja dat is jou mening :) maar idd voor dat geld kan ik een mooie sleeve laten tatoeëren.
Een vind dit mooi en de ander niet :) de wereld zou maar saai zijn als iedereen dezelfde smaak had he
Ja tuurlijk, hoef je mij niet uit te leggen hoor :+
BTW lol@broodje hotdog van Aardappel.
 
Liever een broodje hotdog dan al die standaard pakken :) het lijkt idd zo op eerste gezicht op een broodje hotdog, mar denk dat als je em vanaf de zijkant bekijkt wel anders zou zien.
Ben eigenlijk wel benieuwd of het in die vorm doorloopt :/ zou nogal lelijk zijn als dat zo was, mag hopen dat Dainese niet zoiets zou doen
 
ga zodra je je rijbewijs gehaald hebt proefrijden op wat motoren die je aanspreken, dan kun je daarna zelf een keuze maken :)

succes met je rijlessen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan