Motor en regen

pas hierbij wel op dat je geen siliconen spray op de kappen spuit, mocht je ooit schade rijden en je wilt je kappen laten overspuiten word dit nooit meer mooi omdat je siliconen spray erop hebt gehad.
Waarom dan? Kun je dat er niet afhalen met ontvetter oid. Volgens mij is het een urban legend. :Y
 
pas hierbij wel op dat je geen siliconen spray op de kappen spuit, mocht je ooit schade rijden en je wilt je kappen laten overspuiten word dit nooit meer mooi omdat je siliconen spray erop hebt gehad.

Waarom,dacht je dat tie van in de was zetten niet vet wordt :z
Ik heb 25 jaar met verf gewerkt en dat kan je gewoon ontvetten. Doen de spuiters ook hoor voor het spuiten.
 
pas hierbij wel op dat je geen siliconen spray op de kappen spuit, mocht je ooit schade rijden en je wilt je kappen laten overspuiten word dit nooit meer mooi omdat je siliconen spray erop hebt gehad.

dat geldt voor ongespoten delen,
daar trekt de siliconentroep in en dat is vrijwel niet netjes te spuiten na afloop.

op je in kleur gespoten delen maakt het niet uit.
de lak heeft de porieen van het kunstof al gedicht en de siliconen kunnen er dus niet intrekken.
 
okee is me dat ook weer duidelijk,

mij is verder ooit vertelt dat er dus geen siliconen spray op je kappen mocht komen i.v.m. spuiten na schade.
 
Tis een motor, geen zak suiker.

Als ie nat is droogt ie wel weer :Y
 
Aandachtspuntjes:

1) Balhoofdlagers met weinig vet (in de loop vd jaren) die vochtig worden gaan het dan snel begeven en zorgen voor vreemd rijgedrag (sporen etc)

2) Contactslot idd, zoals boven genoemd.

3) Zorg dat je bougiegaten echt goed afgedicht zijn, dat die rubbers er goed opzitten.

4) Zorg dat je je remschijven afneemt anders staan ze de volgende dag muurvast. En krijg je weer van die strepen op je remschijven.

5) Alles moet goed ingevet zijn bij een buitenstaander...een goed gereinigde motor die buitenstaat (zonder vet) is dan in het nadeel ze kunnen beter vettig zijn. Zeker bij je motorblok en framedelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan