Motor Enquête

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scott_

Rookie
17 mrt 2023
1
0
Hoi mijn naam is Scott Hofman en ik loop stage bij de Motorkledingstore in Breda. Voor mijn stage doe ik onderzoek naar motorrijders en motor events/festivals. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt en het zou super zijn als je deze enquête wilt invullen. Het kost slechts een minuutje van je tijd.

Als bedankje wordt er een Motorkledingstore cadeaubon ter waarde van 25 euro verloot aan de deelnemende respondenten.

Link verwijderd!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ingevuld.

Een klein commentaartje: ik had graag meer genuanceerde antwoordmogelijkheden gezien voor de vraag over elektrische motoren, iig meer dan alleen 'ja top' of 'nee nooit'. Bijvoorbeeld 'ik wacht nog even af' of 'misschien als de technologie beter wordt'.
 
Ingevuld. Wel apart dat ik verplicht ben om in te vullen waarom ik NIET motor rijd, terwijl ik had aangegeven juist wel motor te rijden.
 
Meerdere antwoorden kiezen is niet mogelijk jammer, zo komt bij mij niet duidelijk naar voren hoe ik evenementen en motorrijden beleef.
Voorbeeld is het niet kunnen kiezen tussen de verschillende typen motoren (heb meerdere soorten en daarin ben ik denk ik niet de enige?)
Gekozen om niet verder in te vullen dat geeft dan niet het juiste weer.
In ieder geval succes het initiatief wat je neemt juich ik toe👍
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan