Ik zit in dubio en aangezien er hier een hele hoop mensen zijn met meerdere motoren maar een vraagje. Ik heb nu een Ducati Streetfighter 848. Gek op deze fiets en vind de lijnen nog steeds geweldig, kan er uren naar kijken. Ik zou echter ook graag weer een supersport willen. Net wat meer windbescherming op de snelweg en weer net wat anders qua rijden.
Nu de vraag. Ga ik de Streetfighter inruilen op een recente(re) (2017-2020) Ducati Panigale. Bijvoorbeeld een 1299 Panigale of een Panigale V2. Of houd ik de Streetfighter en zet ik er een wat betaalbaardere en iets oudere (2013-2014) Ducati bij, bijvoorbeeld de 899 Panigale (ja minder vermogen dan de 1299 of V2 maar ik rijd toch niet op de limiet, en ze hebben allemaal meer dan voldoende vermogen).
Mijn vraag is eigenlijk, het hebben van meerdere motoren, heeft dat wel zin. Aan de ene kant lijkt het me super cool meerdere Duc's in de garage te hebben. Aan de andere kant hoevaak zul je de 'oude' fiets nog pakken als er een nieuwe bijkomt. Ik heb altijd maar 1 fiets in de garage gehad dus werkelijk geen idee...
Nu de vraag. Ga ik de Streetfighter inruilen op een recente(re) (2017-2020) Ducati Panigale. Bijvoorbeeld een 1299 Panigale of een Panigale V2. Of houd ik de Streetfighter en zet ik er een wat betaalbaardere en iets oudere (2013-2014) Ducati bij, bijvoorbeeld de 899 Panigale (ja minder vermogen dan de 1299 of V2 maar ik rijd toch niet op de limiet, en ze hebben allemaal meer dan voldoende vermogen).
Mijn vraag is eigenlijk, het hebben van meerdere motoren, heeft dat wel zin. Aan de ene kant lijkt het me super cool meerdere Duc's in de garage te hebben. Aan de andere kant hoevaak zul je de 'oude' fiets nog pakken als er een nieuwe bijkomt. Ik heb altijd maar 1 fiets in de garage gehad dus werkelijk geen idee...