Motor-evenement Papendal 11-12 sept 2021

Normaal gesproken is het zo dat als er alleen een straat of wijk genoemd wordt dat het om Amsterdam gaat omdat Amsterdammers zich niet realiseren dat er buiten mokum nog een hele wereld bestaat maar blijkbaar kunnen Arnhemmers er ook wat van.
Je mag verwachten dat iedereen weet dat Papendal ons nationale sport-centrum is.
Met google kan je vinden WAAR dat 't is. Niet moeilijk want ik kom er vrijwel dagelijks langs.

Ik weet dat 't moeilijk is voor Amsterdammers. Voor Mokummers houdt de wereld op achter Diemen...................:9
 
Ik ben motor liefhebber, geen sport liefhebber. Ik hoefde het niet te googlen want mijn algemene ontwikkeling is voldoende om te weten waar Papendal ligt, het viel me alleen direct op dat er nergens vermeld wordt waar Papendal ligt.
 
Je mag verwachten dat iedereen weet dat Papendal ons nationale sport-centrum is.
Met google kan je vinden WAAR dat 't is. Niet moeilijk want ik kom er vrijwel dagelijks langs.

Ik weet dat 't moeilijk is voor Amsterdammers. Voor Mokummers houdt de wereld op achter Diemen...................:9
Diemen.... waar leg dattan?
 
Ik ben motor liefhebber, geen sport liefhebber. Ik hoefde het niet te googlen want mijn algemene ontwikkeling is voldoende om te weten waar Papendal ligt, het viel me alleen direct op dat er nergens vermeld wordt waar Papendal ligt.
Zeker deze link over je bolles gezien: KNMV sindskort zelf zetelt na de verhuizing
Als je deze link had aangeklikt had je het [nieuwe] adres gevonden..... alhoewel
 
Zeker deze link over je bolles gezien: KNMV sindskort zelf zetelt na de verhuizing
Als je deze link had aangeklikt had je het [nieuwe] adres gevonden..... alhoewel
Niks over m'n bolles gezien. Deze link post jij voor het eerst in dit topic. Dat deze link weer in het gelinkte artikel staat doet daar niets aan af.
In de link in de OP wordt Arnhem niet genoemd.

Maar daar gaat het niet om, er wordt een aankondiging gedaan voor een motor treffen, dat is altijd goed.
 
In de link in de OP wordt Arnhem niet genoemd.
Maar daar gaat het niet om, er wordt een aankondiging gedaan voor een motor treffen, dat is altijd goed.
Ach, je moet maar denken, dat als iets in het westen des lands wordt georganiseerd, maakt niet uit in welk gat, dat wij oosterlingen maar zelf moeten uitvinden WAAR precies dat 't is. Wij zijn dat inmiddels wel gewend!
Je eindigt iig goed om aangekondigd motortreffen positief te benoemen. :t
 
Ach, je moet maar denken, dat als iets in het westen des lands wordt georganiseerd, maakt niet uit in welk gat, dat wij oosterlingen maar zelf moeten uitvinden WAAR precies dat 't is. Wij zijn dat inmiddels wel gewend!
Je eindigt iig goed om aangekondigd motortreffen positief te benoemen. :t
Ik kan me helemaal niets positiefs voorstellen bij een motortreffen.
 
Mmm, ook een feestje in mandello. Verwacht dan ook niet dat veel guzzi rijders er zullen zijn.
Zoals swetty zegt: als het mooi weer is, en het ritje er naar toe is best leuk.
 
Als het mooi weer is, en het ritje (voor mij een behoorlijke afstand) naar toe is toch best leuk..... :]
Enschede naar Arnhem een behoorlijke afstand? Nog geen 100 km is al een behoorlijke afstand voor een motorfeestje?? Echt waar?
Geen wonder dat er niks meer georganiseerd wordt, als zelfs een uurtje (op het gemakje rijdend) op de motor al te ver is.
 
  • Leuk
Waarderingen: RuuT
Ok, aangezien ik degene ben die hier de meeste posts heeft staan:
Leuk! Ik kijk er naar uit, ik hoop dat het door kan gaan en als dat zo is ga ik zeker even kijken.
 
Nog 8 maanden weg. Ik kijk tegen die tijd wel eens. Misschien weten ze dan ook wat de bedoeling is, want tot nu toe vind ik het een beetje een vaag evenement.
 
Terug
Bovenaan Onderaan