Motor event Venray

Cardanfreak

MF veteraan
10 mrt 2006
1.158
54
Motor event Venray.
Het weekend van 9 t/m 11 december is er een motorevent in de Evenementenhal in Venray. Er komt ook een indoorbaan met wedstrijden. Ook nieuwe modellen motoren, oordoppen aanmeten, onderdelen te koop , gebruikte motoren etc...
Klik op Evenementenhal Venray en je wordt weer wat wijzer. Het event is een projekt van de bekende ondernemer H. v.d. Most en zal naar verluid geweldig gaan groeien de komende jaren.
Wie weet , als je tijd en zin hebt om naar het Limburgse te rijden.
Ps: Ook in Hardenberg komt er zo'n evenement...Klik Evenementenhal Hardenberg.
Ben ik nu aan het spammen??? Extra omzet voor de worsten die nog veel lekkerder zijn dan in Utrecht, en vrouwtje verkoopt ze daar. ( in dienst van Evenementenhal ).

Scroll een beetje naar beneden en kijk naar het item van pietzahut... Lache

Groetels, Cardanfreak :
 
Laatst bewerkt:
Hoi Dennis. Gaat prima.
Hoop ook dat het een mooi evenement wordt.
En ze hebben er echt niet alleen worst hoor... Heeeeeel veel lekkers.

Groet, Je weet wel.
 
Hey Loek,

ben benieuwd of het een leuk event gaat worden.. t is wel heel erg naast de deur dus mocht t niks zijn ben je met een minuut of 2 weer thuis.. :9


greetszzz :+
 
Hey thedennman. Op Evenementenhal Hardenberg staat een plattegrond hoe het daar wordt. ( ook binnenkort). Evenementenhallen werken in Hardenberg,Gorinchem en Venray...Een dag is in Venray dan ook een Crazy Night met uiteraard veel motoren/indoorcross.

Gr. L. :W
 
Laatst bewerkt:
Nog een dikke week en dan bijna bij mij voor de deur het Motor Event in Venray.
Evenementenhal Venray.nl Er staan ook de deelnemers bij die meedoen. Van alles wat...
 
Best wel groot. Ze gaan komend jaar uitbreiden naar...35.000 vierkante meters!!! De nieuwe Evenementenhal komt bij de voormalige discotheek The Zenith. In januari a.s. al div. beurzen.Nu dus nog niet zo groot maar er is vanalles. Afgelopen week in Hardenberg een groot succes geweest. Er komen internationale rijders om de indoorwedstrijden te rijden.
Volgeboekt qua inschrijvingen!!! Ben zelf ook erg benieuwd, wordt wel een feestje... :Y *O*
 
In Hardenberg was het al gaaf maar Venray moet helemaal geweldig worden (en dan bedoel ik het crossgebeuren, van de beurs weet ik verder niets...). Een echte grote baan met veel (inter)nationale rijders. En om de lachspieren in shape te houden het Oliepeil.nl WK Goonriding..... KLIKKERDEKLIK!
 
Hoi Marco.
Zal ik doen. Dan zal ik tegen iedereen moeten zwaaien want ik ken je ( nog ) niet persoonlijk. Wel stukkie rijden voor je... Maar je bent van harte welkom in het Limburgse.

Groet, Cardanfreak
 
Whahaha! Zwaai jij jezelf maar helemaal lam! Ach, stukkie rijden is geen straf op de motor. Normaal gesproken rij ik geen 140 km voor een avondje supercross maar voor ons (oliepeil en nieuwsmotor) sponsoren we daar ook wat en dus moet je daar wel aanwezig zijn. En ook dat is geen straf, we hebben er weer zin aan!
 
Wegblijven daar! Tenminste als je niks met crossmotoren hebt. De beurs is 100% cross gerelateerd. Kom er net vanaf. Zelfs nadat ik het kaartje gratis kreeg van Motoplus, voel ik me bekocht. Waarom melden ze niet dat het om alleen crossmotoren gaat?
De hal is voor de helft volgebouwd met crossbaan 35% kermis en 15 procent standhouders......
 
Kom er ook net vanaf en is inderdaad veel gericht op het crossgebeuren. Had ook 2 kaartjes voor nop ( vrouwtje werkt in de evenementenhal ) en ben met mijn zoon geweest. Gelukkig woon ik er maar 2 minuten vandaan en dus zo weer thuis. Dan maar effe wachten op Utrecht. Al vaak naar toe geweest en steeds wel een leuke dag gehad.
Dus.... streetbikers, wacht liever op Utrecht.

Ondanks ietsie pietsie teleurstelling: Have a nice weekend :W
 
Laatst bewerkt:
Je zou er effe met vrouw en kind heen zijn gegaan en er ook nog diep voor in de buidel hebben getast.......
 
Begrijp het wel. 17,50 is gennen kattendrek zoals ze bij ons zeggen. Wel 6 kaartjes per kind gratis voor div. kermisattracties. Verlicht de pijn ietsje.
 
Zoals ik begreep hebben meerdere mensen onafhankelijk van elkaar zich op dezelfde manier uitgelaten over de in hun ogen volksverlakkerij die zich daar afspeeld.
Ik heb ook uitgekeken naar deze beurs. Nu eens een keer niet minimaal een dik uur in de auto om de nieuwste modellen in levende lijve voor me te zien, maar gewoon op enkele minuten rijden in Venray. Niet dus...
 
Kijk en huiver............
full
 
Zondag was ik van plan er naartoe te gaan, maar de prijs stond mij niet aan. Nu ik lees dat het ook nog eens alleen cross gerelateerd was, ben ik al helemaal blij dat ik er niet naartoe gegaan ben. Jammer hoor!
 
Op de site van de Evenementenhal stond inderdaad dat het Event vooral off road en crossgerelateerd zou zijn. Dus volgende keer effe goed kijken.

Op naar Utrecht...
 
Zie mijn eerdere post! En dan wek je dus de indruk dat er wegmotoren op de beurs staan! niks meer niks minder.............
 
Terug
Bovenaan Onderaan