Redline Rider
MF veteraan
- 5 mei 2003
- 10.851
- 15
Liebe Freunde
Omdat de plannen om naar Duitsland te verkassen maar niet uit mijn hoofd gaan heb ik maar eens besloten om zo langzaam aan eens in kaart te brengen wat voor hobbels er allemaal genomen moeten worden.
De export van mijn koekblik is niet nodig aangezien ik daar wel een nieuw blik koop, maar aangezien ik best wel gehecht ben aan mij lieve soes moet deze toch echt mee naar DLD
Ik heb al een document gevonden over de export van een auto, ik neem aan dat dit ook van toepassing is op motoren maar......... hoe zit het met de toelatings / periodieke keuring . Wat zijn de eisen? Er zit namelijk een 1100 blok in terwijl het kenteken toch echt zegt dat er een 750 blok in ligt
Als iemand wat info heeft
Omdat de plannen om naar Duitsland te verkassen maar niet uit mijn hoofd gaan heb ik maar eens besloten om zo langzaam aan eens in kaart te brengen wat voor hobbels er allemaal genomen moeten worden.
De export van mijn koekblik is niet nodig aangezien ik daar wel een nieuw blik koop, maar aangezien ik best wel gehecht ben aan mij lieve soes moet deze toch echt mee naar DLD
Ik heb al een document gevonden over de export van een auto, ik neem aan dat dit ook van toepassing is op motoren maar......... hoe zit het met de toelatings / periodieke keuring . Wat zijn de eisen? Er zit namelijk een 1100 blok in terwijl het kenteken toch echt zegt dat er een 750 blok in ligt
Als iemand wat info heeft
Laatst bewerkt: