Motor film

Pfff....ff denken..

Treffer.
Is Duitse film over drie motorvrienden. 1 met Duc, 1 met Soes en 1 met Yamaha. Doen alles om maar te kunnen blijven :] rijden. Mooie film, écht.

Harley Davidson and the Marlboro Man.
Tsja...Mickey Rourke hè... 8-)

Wilde Mossels
Film over Zeeuwse jongen die uit Zeeland weg wil (wie niet :z ). Wel leuke film trouwens.

Streets Of Fire
Aktiefilm over motorbende die liefje van de held heeft ontvoerd.

Hoop dat je er iets aan hebt.
 
Treffer.
Is Duitse film over drie motorvrienden. 1 met Duc, 1 met Soes en 1 met Yamaha. Doen alles om maar te kunnen blijven :] rijden. Mooie film, écht.
Deze documentaire is mij niet bekend.

Harley Davidson and the Marlboro Man.
Tsja...Mickey Rourke hè... 8-)
Sorry, maar dit is geen documentaire: Het is een reclame voor een achterhaald motormerk dat tandartsen aantrekt die op Mickey Rourke willen lijken en boeren met cowboyhoeden die graag kanker oplopen - er wordt ook niet op motoren gereden, behalve door een stuntrijder die later opeens tietjes krijgt en een vrouw blijkt te zijn - verpakt in een oninteressant verhaaltje over drugs en een kroeg die gered moet worden door een geldwagenoverval.

Wilde Mossels
Film over Zeeuwse jongen die uit Zeeland weg wil (wie niet :z ). Wel leuke film trouwens.
Heb ik opgenomen van televisie, maar ben ik nog niet aan toegekomen - met dit lekkere weer ga ik liever rijden dan documentaires kijken...

Streets Of Fire
Aktiefilm over motorbende die liefje van de held heeft ontvoerd.
Deze documentaire laat zien hoe de broederschap van motorrijders door egoistische geile eikels kan worden ontwricht. En de verderfelijke werking van decolletees...
 
in 'transformers' zitten helden die zichzelf tot motorfiets kunnen ombouwen. kijk, dat is pas inspirerend! 8-)
 
Voor mij is nog steeds MADMAX 1 de absolute motorfilm, maarja ik ben dan ook opgegroeid met de Z900 Z1000 en alle daarbij behorende supersports van die tijd.
Lekker zoals die gasten helemaal voldoen aan het "profiel" en vooroordelen zoals wij ook vaak werden behandeld in de 70ers. Lekker losgeslagen en vooral schijt aan al het gezag.
Toen was de politie nog politie, geen graaiers en snaaiers zoals tegenwoordig.
 
In de fil Fled scheuren de twee hoofdrolspelers op twee leuke Ducati's rond , maar een beetje jammer is dat de achtervolgers hun bijhouden in een of andere amerikaan.
 
Hier is idd al een topic van :?
En Torque en Bikerboyz , nounounou .. als dat neit de slechste films ooit zijn |(
net effe bikerboyz voor de 2e keer gekeken, okay ik heb betere films gezien, maar er komen wel degelijk coole scenes voorbij met motoren! Ik denk dat je dit soort films ook op een andere manier moet gaan kijken als echte kaskrakers natuurlijk. Maar er zitten wel degelijk relaxt stunts bij *D die relaxt zijn om te zien die ik nog niet iedereen zie na doen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan