Motor filmpjes stunten

Wegpiraat

Die hard MF'er
22 feb 2002
267
0
Veenendaal
Zoals nu al velen weten heb ik jeremy gefilmd ( en nog een paar).
Veel commentaar op geweest + en -!!
Nu heb ik een vraag.

Ik hen nog geen eigenwebsite en wil wel meer filmpjes op het net zetten, hoe doe ik dat ???

Mailen lukte niet daar waren ze te groot voor !!

Wie helpt mij verder

Groetjes De Wegpiraat alias de cameraman
 
Volgens mij heeft iemand anders al jouw flimpjes al ergens neer gezet...
Want dat filmpje van jeremy heb ik al gezien...
 
Wegpiraat is een nette filmer

en wegpiraat... als je filmpjes tijdelijk op internet wilt kan je hem uploaden bij www.yousendit.com dan selecteer je de file, geef je je email en krijg je de link naar je email gestuurd...

verder kan je OF ruimte kopen... dus een domein ofzo of gewoon serverruimte ergens of bij iemand 'huren' die over heeft... of uh..verder weet niet

succes ;)
 
ja dat weet ik en dat is ook in goed overleg, maar ik wil in de toekomst nog meer van zulke films laten zien !!!

Mzzl De Wegpiraat
 
Wegpiraat is een nette filmer

en wegpiraat... als je filmpjes tijdelijk op internet wilt kan je hem uploaden bij www.yousendit.com dan selecteer je de file, geef je je email en krijg je de link naar je email gestuurd...

verder kan je OF ruimte kopen... dus een domein ofzo of gewoon serverruimte ergens of bij iemand 'huren' die over heeft... of uh..verder weet niet

succes ;)
Thnxs zal een kijken dankje
 
sjah sorry kerel.
Ik ga me vingers er niet (meer) aan branden. Ik heb met toestemming me eigen server bij m'n bedrijf. en die gebruik ik redelijk vaak voor hosting van films voor vrienden e.d. maar die server wil ik graag houden. ik maar daar gewoon alles opzetten zolang het niet aanstootgevend is. Hosting van jouw filmpje vond mijn bedrijf (mede door de aandacht van gs) op het randje. vandaar dat ik ff stop met hosting voor mf.
 
oke dan, als je iets moois en gratis vind.

laat mij dan ook ff weten oke? hehe

p.s. was dat je vrouwtje die je bij je had eergister bij Jeremy? ;)
 
ben lid sinds vandaag...

heb tijd over hier op stage dussuh ff hier kijken dacht ik zo..
 
LINK! LINK! LINK! UPLOAD! UPLOAD! UPLOAD! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


ik heb net dat filmpje gezien van jeremy, mooie kwaliteit!! doe je netjes..
 
Laatst bewerkt:
2 gig is vrij snel vol als je alle filmpjes wil hosten die er maar zijn..

maargoed. toch relaxt dat er ruimte beschikbaar wordt gesteld voor een aantal filmpjes :)
 
LINK! LINK! LINK! UPLOAD! UPLOAD! UPLOAD! :9~ :9~ :9~ :9~ :9~


ik heb net dat filmpje gezien van jeremy, mooie kwaliteit!! doe je netjes..
Dankje wel ik doe mijn best.

Heb er net weer 1 af moet alleen in overleg met de rijder kijken of we hem plaatsen en hoe ????
Vandaar deze topic ik weet niet hoe ?

Mzzl De Wegpiraat
 
Kun je het volgende filmpje zonder die irritante muziek doen? Vind het te gek om naar te kijken maar vind het veel leuker met het originele windgeraas en evetuele uitlaatherrie.
 
Dankje wel ik doe mijn best.

Heb er net weer 1 af moet alleen in overleg met de rijder kijken of we hem plaatsen en hoe ????
Vandaar deze topic ik weet niet hoe ?

Mzzl De Wegpiraat
hoeveel MB is hij? Heb nog 50 MB bij xs4all en wil hem wel plaatsen voor je. Je kunt hem sturen via http://www.yousendit.com/ Duurt alleen wel ff voordat hij er staat natuurlijk. Upload van 384 Kb

Moet je mij alleen ook ff filmen als ik op de volgende MM mijn keurige burgertrut ritje aan het maken ben (heb nog niet zoveel motorervaring) '(
 
Laatst bewerkt:
hoeveel MB is hij? Heb nog 50 MB bij xs4all en wil hem wel plaatsen voor je. Je kunt hem sturen via http://www.yousendit.com/ Duurt alleen wel ff voordat hij er staat natuurlijk. Upload van 384 Kb

Moet je mij alleen ook ff filmen als ik op de volgende MM mijn keurige burgertrut ritje aan het maken ben (heb nog niet zoveel motorervaring) '(
Dankjewel zal het morgenochtend gaan proberen, moet nu werken en het filmpje is 35 MB.
Als ik weet wie je bent (moet je de volgende MM maar ff aan mijn jas trekken) en dan zal ik je filmen.

En het maakt niet uit dat je rijdt als een burgertrut dat doe ik ook *d

Groetjes De Wegpiraat
 
Dankjewel zal het morgenochtend gaan proberen, moet nu werken en het filmpje is 35 MB.
Als ik weet wie je bent (moet je de volgende MM maar ff aan mijn jas trekken) en dan zal ik je filmen.

En het maakt niet uit dat je rijdt als een burgertrut dat doe ik ook *d

Groetjes De Wegpiraat
ik heb een mail ontvangen van de site maar krijg een server error. Ik probeer het straks nog wel even.

Nog niks, heel yousendit.com ligt uit de lucht.

je kunt me ook toevoegen aan je msn, email is gelijk aan msn naam.
 
Laatst bewerkt:
Waarom bouw je je niet een eigen site?

Ikzelf heb nu ongeveer 1 gb webspace bij www.pcextreme.nl.

Een pakketje voor een jaar + domeinnaam ben je ongeveer 25 euro voor kwijt.
Dataverkeer: FUP (Fair use policy)
 
heb nog even gekeken maar deze link heeft zijn maximale downloadsize bereikt.
komt natuurlijk omdat je hem ook hier gepost hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan