Motor filmpjes uit Zeeland...

Denser

MF veteraan
2 aug 2002
5.803
1
Mijnsheerenland
Facebook
Aangezien "we" bijna weer los gaan in Zeeland (morgen eerste grote rit) even wat filmpjes om op te warmen..

http://people.zeelandnet.nl/pwlak/film.html (LDS Film Archief)

Voor de liefhebbers in de buurt van Zeeland...om 13:00 verzamelen we op de boullevard van Vlissingen ter hoogte van het standbeeld van Michiel de Ruiter...
 
Ah damn! Mijn motor staat nog steeds bij m'n dealer! Anders was ik zeker langsgekomen! Misschien kom ik nog wel ff kijken, dus als je een bus van Installatiebedrijf Francke ziet dan weet je wie 't is ;)
 
Niks downloaden......gewoon meerijden :}
Het was vandaag weer toppie, ben ff lekker losgegaan op Circuit Veere, heerlijk met die oude Blade wat R6jes voor snot gereden :9~
Laat die zomer maar komen *D
 
Jammer dat de meeste niet op media player draaien :(
Zeeland ligt niet zo ver van mij!Kwist niet dat er daar zo mooie baantjes liggen!
Die vanvoor tot Terneuzen waar ik al gereden heb staat zo om de 5 meter een flitspaaltje :(
K ga moeten mn horizon veruimen lijkt mij?
 
Jammer dat de meeste niet op media player draaien :(
Zeeland ligt niet zo ver van mij!Kwist niet dat er daar zo mooie baantjes liggen!
Die vanvoor tot Terneuzen waar ik al gereden heb staat zo om de 5 meter een flitspaaltje :(
K ga moeten mn horizon veruimen lijkt mij?

zeker weten !!!!!!!!!
 
Niks downloaden......gewoon meerijden :}
Het was vandaag weer toppie, ben ff lekker losgegaan op Circuit Veere, heerlijk met die oude Blade wat R6jes voor snot gereden :9~
Laat die zomer maar komen *D
gelukkig heeft ie het niet over gixxers O-)
 
Beste MFérs,

Ik krijg alleen films afgespeeld via de windows media player. Ik heb zojuist het filmpje "eerste rit 2004" willen downloaden.
Aan het eind geeft de computer de opemerking dat hij de speler niet kent.

Hoe krijg ik het zover dat ik dit soort filmpjes wel kan downloaden en afspelen?

Alvast bedankt voor de gouden tip.

Jo
 
Terug
Bovenaan Onderaan