motor-forum app

Rob-z

Die hard MF'er
1 nov 2015
663
67
Ik heb de app gedownload (iOS) maar alles blijft leeg.

Is de app nog in ontwikkeling? Of moet ik iets apart instellen?
 
Is geloof ik niet officieel via mf maar een project van een gebruiker. Ff in het desbetreffende topic aan de TS vragen denk ik :)
 
Komt er nog eens een app (voor iOS) ?

Android is "open" platform. Dus een app maken en buiten playstore om installeren kan.
Iphone is "gesloten" platform. Dus buiten appstore kun je niet gemakkelijk installeren.

Dat betekend dat je 'gratis' android app kan aanbieden. Want playstore of appstore een app uploaden kost geld.
 
Android is "open" platform. Dus een app maken en buiten playstore om installeren kan.
Iphone is "gesloten" platform. Dus buiten appstore kun je niet gemakkelijk installeren.

Dat betekend dat je 'gratis' android app kan aanbieden. Want playstore of appstore een app uploaden kost geld.

Dit verhaal is niet helemaal waar.

Er is voor IOS toendertijd een APP ontwikkeld en deze was gewoon gratis via de appstore te downloaden en te gebruiken. Ik heb deze APP toendertijd ook gebruikt en dit werkte prima!

Ik meen me te herinneren dat de APP niet meer werkt doordat er een stukje software de gegevens uit de database van Motor-Forum haalde voor de APP en dat die software na een bepaalde proefperiode niet meer gratis was en omdat deze nu niet meer werkt, werkt de APP ook niet meer.

Er is op Motor-Forum een topic over te vinden en daar is dit verhaal ook een keer uitgelegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan