Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Als je tussen elf uur 's avonds en half twaalf van Noordwijk via Haarlem naar Amsterdam rijdt, en je rijdt te hard, is het dan normaal om drie bekeuringen te krijgen?
€112 om 23:06, €36 om 23:10, €130 om 23:34. 62km/h, 54, en 64. Ik vind dat raar. €278 omdat ik net wat te hard rijd.
 
€239,- inhalen over de doorgetrokken streep......
Manmanman wat een bedrag zeg.
1e bekeuring met de motor, hopelijk blijft het hier de komende jaren bij.
 
Als je tussen elf uur 's avonds en half twaalf van Noordwijk via Haarlem naar Amsterdam rijdt, en je rijdt te hard, is het dan normaal om drie bekeuringen te krijgen?
€112 om 23:06, €36 om 23:10, €130 om 23:34. 62km/h, 54, en 64. Ik vind dat raar. €278 omdat ik net wat te hard rijd.
Balen! Twee flitsers in Noordwijk, welke route heb je gereden?
Beeklaan naar het westen, boulevard en daarna Northgodreef?
 
Laatst bewerkt:
1...jawel 1 km te hard na correctie in Frankrijk...BAM! 90 euro, ze zijn niet kinderachtig daarzo. :X
full


En dan is het nog een verlaagde boete ook, het is normaal 135 euro
 
1...jawel 1 km te hard na correctie in Frankrijk...BAM! 90 euro, ze zijn niet kinderachtig daarzo. :X
[afbeelding]

En dan is het nog een verlaagde boete ook, het is normaal 135 euro

Binnen de bebouwde village..is duurder.
En de boete is na eerste vervaltermijn €135,=. Dus binnen eerste termijn betalen.
 
Laatst bewerkt:
Overigens wel apart dat stukje over bezwaar maken: uw auto????? |(
Duidelijk een vormfoutje :?

En ik maar denken dat de boetes in Nederland zo hoog waren..

Voorlopig bekeuren ze zo goed als niet meer vanwege stakingen.
Disclaimer: Dit geldt niet voor de vaste kastjes uiteraard. :+
 
Laatst bewerkt:
Vandaag staande gehouden na die geweldige weg van Bad Berleburg naar Bad fredeburg (Sauerland) wegens snelheid en mijn uitlaat zonder E-keur.....
Na overleg met zijn collega zegt ie: doe maar 25 euro......
Whoehahaha! Ik zeg, kan ik ook pinnen.....ja hoor dat kan.
Netjes betaald en ik mocht gewoon mijn weg vervolgen. Hatsjiekiedeeeeee!
 
2x 149 euro voor rijden op het fietspad.... 2x exact dezelfde plek en tijd maar met 2 dagen verschil.

Eerste keer was dus genoteerd door een gestapo buiten dienst en de tweede keer ben ik daadwerkelijk staande gehouden.

Weet iemand of je nog post thuis krijgt, als je de boete dezelfde dag van verschijnen op mijn cjib betaald hebt?
 
Bang dat Mrs Malagi het leest? :P

Maar bedankt voor de waarschuwing, vroeg me wel eens af of dat echt beboet zou worden.
 
Wellicht kun je bezwaar maken omdat je daar helemaal niet met de auto hebt gereden? _O-

Pff, heb ooit een boete gehad voor 10km te hard rijden binnen de bebouwde kom in een vrachtwagen/autobus...

Detail: Ik zat gewoon op m'n motor :')

Tabellen lezen is moeilijk, bewzwaarschriften ook B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan