Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Mijn eerste boete ooit...

62 waar je 50 mocht. Na correctie 59 over.
72€ incl 9€ administratiekosten....


Je komt daar vanaf een 70 weg..... Stom stom stom... |( '(
Dat was een dure actiefoto pfff
 
324 voor 117 waar je 80 mocht (A27 tussen Houten en Vianen). Aan de kant gezet door een stille in een VW Passat.

Komen natuurlijk ook nog administratiekosten bij...
 
Net voor het einde bebouwde kom (50 km/h) :

- 46km/h te hard na correctie.

- €679 + 9

1ooee2.jpg
 
Mijn eerste boete ooit...

62 waar je 50 mocht. Na correctie 59 over.
72€ incl 9€ administratiekosten....


Je komt daar vanaf een 70 weg..... Stom stom stom... |( '(
Dat was een dure actiefoto pfff

Daar bij wateringen? DAar heb ik hem zelf wel eens gehad. (met de auto)
 
340€ + 9 euro administratie kosten.

34 te hard bij Sint-Oedenrode naar Best. ( voor diegene die hier komen weten welke weg ik bedoel haha )
Gelukkig zag ik oom agent zijn gele helm in de verte en heb nog redelijk kunnen afremmen haha.

Kwam een andere motorrijder tegen en we zaten elkaar een beetje op te fokken haha.
 
mijn hoogste boete ooit, met 160 km/u voor Schiphol langs "tuffen" om na enkele kilometers er achter te komen dat er 1 auto wel erg precies mijn spoor volgde. Gas eraf, tussen auto's gaan rijden en afwachten...

Ja hoor! Auto komt voor mij rijden en daar is het bordje ook al. Mee aan de kant.

Verhaal aangehoord, bleek na correctie 149 km/u gereden te hebben gemiddeld. Gaat de agent een verhaal afsteken wat bij mij behoorlijk komisch overkwam. Zat er enigszins een beetje om te lachen en dat begon de agent iets te irriteren. Kreeg een boete mee van enkele honderden guldens (was nog in gulden tijdperk). Weet niet meer exact maar was best een malse boete! Voor dat geld kon je een hoop andere dingen doen!
 
Afgelopen maand 3 boetes, al jaren boete vrij. Mag nu wel weer even stoppen die ongein. 2x 4km te hard bij een flitspaal op de N211. Rij er al 3 jaar elke dag langs voor woon werk, nu was ik toch eens aan de beurt.
En een lasergun op de A12, 12 te hard na correctie.

Totaal bedrag iets van €210,- na correctie, die 3 bij elkaar.

Wel alle drie op de motor, dat dan weer wel :] 8-)
 
Ik calculeer jaarlijks €1000 in op mijn budget/jaarsalaris voor boetes. Tot nu toe nog niet zo'n last van een verzamelwoede, laatste boete was enkele maanden terug voor de motor, 60 waar 50 mag. Vorig jaar geen enkele boete en dacht ook het jaar daarvoor ook niet. Maar ik hou die 1000E in mijn achterhoofd en zolang ik daaronder blijf ben ik tevreden. Maar zoals ik al zei, heb niet echt een honger naar boetes dus die 1000E ook niet zo vaak aangesproken om de boetes te betalen.
 
Jammer heren. Je hoort wel eens dat mensen met een 50+ snelheid geflitst worden maar dan het rijbewijs niet ingenomen kan worden
 
Jammer heren. Je hoort wel eens dat mensen met een 50+ snelheid geflitst worden maar dan het rijbewijs niet ingenomen kan worden
Waar u op doelt is denk ik het feit dat bij 50+ snelheidsovertreding een rijbewijs ingehouden indien men staande gehouden wordt door de politie. Dan wordt bij 50 km/u en hoger het rijbewijs direct ingevorderd. Wordt u nu geflitst, dan zullen er andere radertjes gaan draaien. Wellicht een behoorlijke hoge boete anders via het OM oproep om voor een rechter te verschijnen. Dit laatste zou ik niet kunnen zeggen, ben nog nooit geflitst namelijk met zulke hoge snelheden.
 
Mijn eerste boete, 58 na correctie. 63 euries, geflitst door een undercover caddy.
Staat hier zeker 2x per week op dezelfde plek te flitsen, maar heb hem deze keer over het hoofd gezien.
 
He, wat een leuk item. Ik heb dit jaar 4 boetes gekregen. 2 in Nederland en 2 in Duitsland. Allemaal voor te hard rijden. In Nederland reed ik 57 en 58 waar 50 was toegestaan. De boetes waren zoals anderen hier aangaven 63€ en 68€ inclusief administratiekosten. Maar dan de twee boetes in Duitsland. Ik ben van "voren" geflits voor 80 en 90 waar 70 was toegestaan. In beide gevallen kreeg ik een schikkingsvoorstel van 10€. Ik heb deze per ommegaande betaald! Ik kon mijn ogen niet geloven dat de boetes in Duitsland zoveel lager zijn, dan in Nederland. Het is toch niet in verhouding, wel dan?
 
He, wat een leuk item. Ik heb dit jaar 4 boetes gekregen. 2 in Nederland en 2 in Duitsland. Allemaal voor te hard rijden. In Nederland reed ik 57 en 58 waar 50 was toegestaan. De boetes waren zoals anderen hier aangaven 63€ en 68€ inclusief administratiekosten. Maar dan de twee boetes in Duitsland. Ik ben van "voren" geflits voor 80 en 90 waar 70 was toegestaan. In beide gevallen kreeg ik een schikkingsvoorstel van 10€. Ik heb deze per ommegaande betaald! Ik kon mijn ogen niet geloven dat de boetes in Duitsland zoveel lager zijn, dan in Nederland. Het is toch niet in verhouding, wel dan?
Ik ben benieuwd hoe hoog mijn boete zal zijn. Enkele weken terug geflitst in Duitsland. Ik vermoed dat ik ergens 55 a 60 heb gereden waar je 50 mag, of waar je 30 mag. De straat waar ik over reed was deels 50, deels 30, slecht verlicht, kortom verwarring alom. Maar goed, zal mij benieuwen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan