Motor-Forum Boetepot V - Nieuwe poging!

Ik mag geloof ik bij de club van duizend.

1 staande houding, 400 euro snelheid, 2x doorgetrokken streep (a 230 ps) = 460 en 1x verdrijvingsvlak a 230.

Bij elkaar 1090.

En nee ik heb er niet van geleerd en ja ik was slim bezig en nee ik was niet zo vriendelijk tegen meneer agent. Oh en ja, het was misschien wat minder slim.
Heb ze overigens nog niet allemaal binnen, dus afwachten.
Koop je een mooie motor voor.
 
48 euro s'morgens om 5.30 op een doodstille weg. 6 km te hard.
Lees je dan die zelfde dag in de krant dat 2 rovende Romenen vrijgelaten worden door een formfout.
Heb ik nou nooit.
 
Nee, je rijdt te hard, en dan plaatsen ze een aantal flitsers en krijg je meerdere boetes. Je pleegt één moord, maar er zijn meerdere getuigen en meerdere officieren van justitie dus krijg je meedere keren de maximum straf.

Als ik even snel via streetview op de weg kijk zie ik zijwegen en inritten. Volgens mij zijn er dus genoeg moment en zelfs aparte wegvakken waar de overtreding gepleegd is.
 
Ach, wat jammer nou. Op de terugweg naar huis 2 x op de zelfde plek geflitst, met 4 uur er tussen... Met m'n ouwe motor kon ik over de streep weer op het gas maar met de nieuwe duidelijk niet ;)

9 km/h te hard: 64,-
7 km/h te hard: 50,-

Komt op een mooi totaal van 114,- inclusief 2x 7 euro boekengeld.
 
Laatst bewerkt:
Ow krijg nou tieten, je hebt gelijk... Dure boeken geworden joh...
Waren de eersten na een jaar of 5, rij een beetje schijterig na een voorwaardelijke ontzegging van 6 maanden met proeftijd en de nodige vinkjes achter je naam ;)
 
net een binnen uit thionville, 45 euro..dat gaat niet via CJIB, dat steken die fransen mooi zelf in de zak...
Aangezien ik daar met regelmaat kom, maar netjes overmaken
 
Om dan nog maar even mijn boete van 13-05-2016 te posten, wist niet dat hier een topic voor was.
77km/u op een 50-weg. 3 correctie eraf = 74km/u gecorrigeerd. 24km/u te hard = 234 boete + 9 administratie = €243,- aan het CJIB :Y :N
 
Laatst bewerkt:
Ik in bezwaar tegen n boete.

Krijg ik deze week een bericht van cvom dat ze mijn beroep hebben doorgezet naar de rechter en er aanvullend stukken zijn gebruikt, zijnde een pv opgemaakt een week geleden die op ambtseed mijn bezwaar tegenspreekt..
 
in juli met 185 gelaserd op de a15 in een 100 zone.... 79 te hard na correctie....
5 weken rijbewijs kwijt (rechter heeft m terug gegeven door mijn klaagschrift) en kon later schikken voor €1200 en dat geweigerd en 29nov gaan we het horen bij de kantonrechter wat die er van vind....

Toch lullig als je net 16dagen je motor heb en 3 weken je rijbewijs haha
 
Toch lullig als je net 16dagen je motor heb en 3 weken je rijbewijs haha


"lullig". Tsja. Ik zou eerder zeggen "ontzettend heel erg dom". 185 rijden als je net je rijbewijs hebt, wat vind je daar zelf van? Als je weet dat ook ervaren motorrijders wel 's verrast worden door een nietkijkende automobilist, en dan in het ziekenhuis belanden? Van mij mogen ze je rijbewijs voor een jaartje intrekken. Dan nieuw examen.
 
"lullig". Tsja. Ik zou eerder zeggen "ontzettend heel erg dom". 185 rijden als je net je rijbewijs hebt, wat vind je daar zelf van? Als je weet dat ook ervaren motorrijders wel 's verrast worden door een nietkijkende automobilist, en dan in het ziekenhuis belanden? Van mij mogen ze je rijbewijs voor een jaartje intrekken. Dan nieuw examen.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-



Das onzin.
Maar goed dat jij de straffen maar niet uit deelt.
En maar denken dat de straffen nu al buiten per porties waren :X :X :X

of je nu 3 weken je rijbewijs hebt of 10 jaar het enige verschil is ervaring absoluut.
neem aan dat de persoon in kwestie prima in staat is de situatie in te schatten. :+
 
hard rechtdoor kunnen we allemaal toch als de weg leeg is :P
:N ooit eens auto op een rechte stuk naast de baan zien staan met daarachter een mooi zwart spoor van rubber.
Dus niet iedereen kan het :+


ook wel eens met 250 over de snelweg richting almelo gereden.
toen was het ook leeg om 4 uur snachts O-)
 
van de week 1 van €237 binnen gekregen, niet opletten en lekker 130 door blijven rijden waar het 100 was.
Gemeten 131 en na correcte bleef er 26 teveel over.
 
Ik in bezwaar tegen n boete.

Krijg ik deze week een bericht van cvom dat ze mijn beroep hebben doorgezet naar de rechter en er aanvullend stukken zijn gebruikt, zijnde een pv opgemaakt een week geleden die op ambtseed mijn bezwaar tegenspreekt..


Hoe lang na jouw vergrijp Is dat pv opgemaakt ?
 
Dat zijn weer €79 euries voor 10km te snel (13-3=10) in Arnhem.

Wel heel triest dat je zelf nauwelijks nog weet dat je daar geweest bent. Dus enig berouw of gevoel van schuld is er vrijwel niet! Het heeft dus weinig te maken met verkeersveiligheid, maar vooral met cashen. Per slot van rekening moeten die feestjes in het Amstel-hotel door de politie-top ook betaald worden. Beetje wrang allemaal!

Ik schrok wel even toen ik envelop van CJIB op de mat zag liggen. Deze zomer weet ik zeker dat ik ernstig te snel langs een flitskast (geen flits/ mss IR?) in Frankrijk ben gereden. Ben ik er toch nog goed vanaf gekomen!
 
autsch! de eerste in ruim 2 jaar en meteen €239,- inc administratiekosten...
0,8 seconden rood bij de eerste foto en al volledig over de stopstreep met 54 km/u
even snel googlen doet mij niet teveel hoop opleveren dat bezwaar een kans maakt. '(
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan