Motor-Forum commercieel?

henkie999

Rookie
25 jul 2007
8
0
Hallo,

Ik vroeg mij af waarom deze druk bezochte website, nooit ingezet is als commercieel platform? Veel bezoekers en één bepaalde doelgroep.
Ik zie enkel wat Adsense bannertjes, maar dat zal ook niet meer dan +/- 500 dollar per maand opleveren.

Zonder het storend te maken lijkt het mij goed mogelijk om een aantrekkelijke plaats te bieden voor motorfabrikanten, dealers en motorzaken.

Hebben jullie dit nooit overwogen of is dit een bewuste keuze? Waar kan ik trouwens meer lezen over MotorForum en haar visie?

Zomaar even wat vragen die bij me opkwamen :]
 
Bewuste keuze.

Er zijn wel wat ideeën die momenteel worden uitgewerkt, maar die worden op subsites gebouwd, dus niet direct "in" Motor-Forum. Net zoiets als met Motormeuk, dus op een aparte domeinnaam.
 
Aha, allemaal onderdeel ´van´ dus.

Zag trouwens dat je MF wel kan sponsoren
MF introduceert donateurschap

Hoewel er natuurlijk niets mis mee is dat deze website zonder al teveel reclame draait, zou ik persoonlijk kiezen voor mooie banners of reclameblokken ipv die lelijke adsense linkjes. Wat mijn inziens ook veel meer inkomsten zou genereren.
 
Laatst bewerkt:
Aha, allemaal onderdeel ´van´ dus.

Zag trouwens dat je MF wel kan sponsoren
~MF introduceert donateurschap~

Hoewel er natuurlijk niets mis mee is dat deze website zonder al teveel reclame draait, zou ik persoonlijk kiezen voor mooie banners of reclameblokken ipv die lelijke adsense linkjes. Wat mijn inziens ook veel meer inkomsten zou genereren.
We doen momenteel niet actief aan acquisitie van adverteerders. Dus dan is AdSense een makkelijke oplossing. Sowieso zit MF momenteel goed genoeg bij kas om het een tijdje uit te kunnen zingen door met name de donateurs en eerdere bannerinkomsten. Het donateurssysteem zal misschien binnenkort dan ook een andere invulling gaan krijgen, aangezien het niet meer cruciaal is voor MF om te overleven.
 
Nou lekker houden zo,tot nu toe een site,die voor iedereen toegankelijk is :}

Ik denk juist dat ; motor forum daar sterk in is.
Voor een ieder die zich bezig houdt met motoren is er wel wat te vinden.

Maar vooral goede technische info in allerlei soorten.

En natuurlijk leker lachen _O-
 
Bedoel het ook zeker niet negatief. Wel zo fijn dat er nog sites zijn die niet vol banners en rotzooi staan! Was gewoon benieuwd. :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan