Motor-forum.. een club..

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Ik zit nu een weekje op het forum en merk dat het een gezellige boel is. Er word gegeind naar elkaar toe maar er is ook onderling respect en er is de nodige kennis aanwezig.

Dit is een basis voor een gruwelijk gezellige club.
Ik zelf was/ben een fanatiek auto fanaat. Maar zoals hier iemand al zei : ...and the motordevil made this poor man see the light. Let's praise the lord! HALLELUJA!!!

Nu is mijn vraag : hoeveel behoefte zou er zijn aan een internet based club ? ik bedoel er is een schitterend forum , complimenten daarvoor. Zou het iets zijn om een gratis internet based club op te starten met gegevens van alle leden (naam , motor etc.) en via die club meetings te organiseren. Dus een motor-club.nl ofzo. Zo krijgt het forum nog meer aandacht (als het maar niet TE groot word zou ik haast denken) en word het nog gezelliger. Zo krijgt men in real-life meer contact met elkaar en kan men samen es bijv. iets afhuren of een gezellige tourtocht maken.

Offcourse zijn er leden die lid zijn van de harley club of de FZR club of weet ik allemaal wat maar als een algemene club heeft meer kennis, zijn de mensen neutraler, zijn er meer verschillende motoren, etc. etc.

Het is maar een idee'tje. Ik kan dingen misschien helemaal verkeerd zien en zo maar niet geschoten is altijd mis.

(het is natuurlijk niet de bedoeling om op enige wijze het forum achter te stellen, laat dat duidelijk zijn.)

Nou laat je horen..

(ik zeg niet dat ik het meteen of start of dat ik het op zou gaan starten of weet ik wat maar het is een idee, mocht iemand er wat voor voelen is het mooi meegenomen. Nu moet ik wel eerlijk zijn dat ik niet mag werken en dus legio tijd heb om iets te beginnen en af te maken!! (en om te rijlessen en zo :P )

Maar wat is er nou mooier als een grote "vriendenclub" die allemaal weg zijn van motors en motor rijden ?
 
Er wordt al heel regelmating een "meeting" georganiseerd.
Er wordt een topic gestart en wie wil komen is welkom.
Verder kan je vaak in het profiel zien waar iemand woont. Emailadres en/of ICQ nummer erbij en het is snel geregeld.

Op een gegeven moment blijft er een vaste kliek over die vaker naar "meetings" komt dan anderen, maar dat neemt niet weg dat IEDEREEN WELKOM is en zal blijven.

Bijv De Stedendriehoek-->wonen aardig wat forummers en een "date" is zo geregeld.

Ik moet er persoonlijk niet aan denken dat iedereen maar zo aan mijn woonadres kan komen. Als ik wil dat mensen het weten dan vertel ik ze dat wel over ICQ of geef mijn mobiele nummer.

[edit]
Kijk eens in Waar Is Wat Te Doen
[/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is en wordt al veel afgesproken. Dus mensen in het 'echie' zien is er al bij.

Wat misschien wel mist is een soort ledenlijst (dus niet alleen gegevens, maar echt lijst) met gegevens (motor, foto van motor). En een overzicht van de agenda.

:?
 
Er is en wordt al veel afgesproken. Dus mensen in het 'echie' zien is er al bij.

Wat misschien wel mist is een soort ledenlijst (dus niet alleen gegevens, maar echt lijst) met gegevens (motor, foto van motor). En een overzicht van de agenda.

:?

Maar Martin...Ik wil niet dat iedereen weet dat ik een rode Diversion heb ;)

Aanvulling: Een "smoelenboek" (vrijblijvend).
Foto van jezelf/motor/nick- en realname en evt gegevens over je fiets (of ben ik nu weer erg vrouwelijk in de weer gheghe)
Mag ik deze :? er ook bij zetten :?
 
Maar Martin...Ik wil niet dat iedereen weet dat ik een rode Diversion heb ;)

Aanvulling: Een "smoelenboek" (vrijblijvend).
Foto van jezelf/motor/nick- en realname en evt gegevens over je fiets (of ben ik nu weer erg vrouwelijk in de weer gheghe)
Mag ik deze :? er ook bij zetten :?

Vrijblijvend uiteraard. :)
 
Vraagje, ben jij die MR2 rijder van GoT :?

Yes. Soon ex-MR2 rijder (of hij blijft voor als er sneeuw ligt)

Ben helemaal onderste boven van motor maar mocht het nooit halen van mijn ouders.

(tis niet de bedoeling dat ik hier ga spammen met mr2's :) dat doe ik wel op GoT :) )

 
Eeh, ik vind eig dat dit al best wel een soort van club is...

Er wordt genoeg afgesproken en mensen IRL zien kan altijd...

Wat jij bedoelt is zeker een soort van agenda waarin je de verschillende toer-data kunt lezen, maar zoiets is er hier al, nl. Waar is wat te doen.

Dus komt het er eig op neer dat wat jij voorstelt een kleinere versie van dit forum is.
(niet onaardig bedoeld) :)

Ik vind dat dit forum prima voldoet.
 
Tof.

Ik zie dingen dus verkeerd en ben nog niet lang genoeg hier :)

Ik ga denk ik maar op een stoeltje in de hoek zitten en even toe kijken ;)

Maar mooi dat ik dit topic opende nu hoort men meteen waar vraag naar is en weet ik meteen hoe dingen hier zijn :)
 
[Even offtopic]
Capoe, was jij ook niet diegene die een raar verhaal hadf over een busje en politie??
Leuk je hier te zien in ieder geval :)
[/even offtopic]

We zijn druk bezig met een echte club met leden (motor-forum heeft een vereniging achter zich staan), maar we zijn nu even druk met andere zaken...
 
Ik heb al :] contact genoeg. Het enige contact wat er nog bij zou kunnen komen is fysiek contact en dat mag niet van mijn moeder.......... |(
 
Ik vind de verenigings vorm, zoals we nu al hebben, al erg officieel en op dit moment zijn er al aardig wat meetings (de ene is nog niet over, of de ander wordt gepland *D ), dus laten we het a.u.b. niet te officieel maken. De open- en laagdrempeligheid (is dit een echt woord? ;) ), zoals deze nu bestaat is misschien juist wel 1 van de grote voordelen van dit forum.

Ik heb al :] contact genoeg. Het enige contact wat er nog bij zou kunnen komen is fysiek contact en dat mag niet van mijn moeder.......... |(

LOL :+
 
Laatst bewerkt:
[Even offtopic]
Capoe, was jij ook niet diegene die een raar verhaal hadf over een busje en politie??
Leuk je hier te zien in ieder geval :)
[/even offtopic]

Enigste rare verhaal dat ik heb gepost heb ik gecopyd past van bazza of mazza van GoT.

Leuk jouw naam weer es tegen te komen.

We zijn druk bezig met een echte club met leden (motor-forum heeft een vereniging achter zich staan), maar we zijn nu even druk met andere zaken...

Ik zeg verder helemaal niets :) het loopt goed hiero als ik het allemaal zie. Mag je best heel trots op zijn hoor!
 
Tof.
Ik zie dingen dus verkeerd en ben nog niet lang genoeg hier :)
Ik ga denk ik maar op een stoeltje in de hoek zitten en even toe kijken ;)
Maar mooi dat ik dit topic opende nu hoort men meteen waar vraag naar is en weet ik meteen hoe dingen hier zijn :)
Op een stoeltje? Hoe durf je, ga je schamen! Ga lekker rijden met je motor met dit mooie weer!
;)
 
Volgens mij is het forum goed genoeg, dus hoeven we geen club op te richten. Zo ver ik zie wordt er geregeld wat georganiseerd en komen veel leden daar naar toe, dus daar is geen club voor nodig. Ik ben zelf nog niet naar zo'n "meeting" geweest, maar dat gaat zeker nog wel gebeuren.
 
Whehe motor is er nog niet dus word moeilijk.

(eerste nacht dattie hier staat zal ik er de hele nacht op slapen ok ? is het dan weer goed ? :+ )
 
...
Maar zoals hier iemand al zei : ...and the motordevil made this poor man see the light. Let's praise the lord! HALLELUJA!!!
...

Ehm..., die iemand was ik in http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php?id=2876 (dit) topic 8-)

Mag ik je eraan herinneren dat er een copyright© rust op het gebruik van mijn quotes? :+

Soeptablet®
 
Terug
Bovenaan Onderaan