motor-forum en geen stijl

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
volgens mij is een filmpje van wat forumers in het verkeerde keelgat van bepaalde mensen geschoten... :+

www.geenstijl.nl

de reacties op het artikel zijn zowaar van ONDER michel vermaat niveau :+

Laatst bewerkt:

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
36
Heb mn mirror al tijdelijk plat moeten leggen :(

Opzich wel cool, al valt het moraalriddergehalte me ernstig tegen daar.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
idd... dacht dat die gasten het juist niet zo op moraalridderij hadden :?

kan geen-stijl ook wel in je "ik haat:..." lijstje :+

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
"Rij hem rustig in de vangrail, u bewijst uw medeweggebruikers een dienst en met dit filmpje als bewijs krijgt hij toch de schuld."

wat lijkt me erger? poging tot doodslag of een wheelie maken? B|

wat een stelletje hondekoppen.

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
ik hou me nog ff op de vlakte... ben er al 1x ingetrapt bij die eikels van geen-stijl O-)

Topicstarter heeft wat mij betreft 100% gelijk. Iemand die op deze manier rijdt brengt anderen onnodig in gevaar. Niet zozeer door de motor zelf, maar je kunt je voorstellen hoe erg iemand schrikt als hij op het achterwiel voorbij komt, of voor iemands neus onderuit klapt. Als diegene het zelf overleeft, is ie wel voor de rest van zijn/haar leven getekend. Zo'n motorrijder als deze kun je maar beter van de weg rijden, eigenlijk alle motorrijders wel, anders rijden ze zichzelf wel dood, wat is het verschil?

Kutvolk al die leernichten op hun brommertjes...

@Villie, het is wel degelijk verboden om op 1 wiel te rijden; roekeloos rijgedrag en zo...
waarom heb ik het idee dat dit zo'n kantoor-nul is waar ik er elke ochtend 1000en van inhaal... en die dan allemaal braaf voor me opzij gaan O-) :+ })

Laatst bewerkt:

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.097
2
53
spijkenisse
wat een smerige pisventjes daar zeg, we worden wel erg vaak de dood in gewenst. Ik dacht ook altijd dat die geen stijl lui redelijk cool waren.
Halen momenteel wel even het adrenalinegehalte omhoog. Helaas kan iedereen daar anoniem posten dus al die scooterboys en burgerhufters kunnen zeggen wat ze willen. :( :( :( :( :(

Laatst bewerkt:

BasE

Banned User
17 jul 2002
13.202
0
ik hou me nog ff op de vlakte... ben er al 1x ingetrapt bij die eikels van geen-stijl O-) waarom heb ik het idee dat dit zo'n kantoor-nul is waar ik er elke ochtend 1000en van inhaal... en die dan allemaal braaf voor me opzij gaan O-) :+ })

en stiekum hebben ze allemaal een nieuwe r1 als bureaublad-achtergrond en kwijlen ze bij de gedachte om zelf op zo'n motor te zitten. :X

stekman

MF veteraan
15 mei 2003
8.097
2
53
spijkenisse
Kan juridisch gezien geen-stijl aangepakt worden voor aanzetten tot moord/poging tot doodslag :?
ach, denk je dat iemand hier dat zal doen. Ik denk het niet. Wat we allemaal zouden doen als we hun gezichten zouden kennen weet ik wel.

Het is heel moeilijk maar ik denk dat het het beste is om niet te reageren op internet maar hopen dat je ooit iemand van geen stijl tegen het lijf loopt.

rikkie

MF veteraan
5 mrt 2004
4.565
0
40
Spaarndam
Bezoek site
heb maar effe gereageerd vind het wel grappig straks staan ze in de file en gaan er een paar het proberen en toen kwamen ze net de verkeerde tegen ik moet straks nog met jessy door de file naar huis en ik volg gestaag met de auto

P-Barry

MF veteraan
29 feb 2004
5.815
0
Omg. Eindhoven
Vind dit idd wel een erg triest stukje schrijfwerk. Geen stijl...
Ok het filmpje van de wegpiraat is nu niet echt een model voorbeeld van "hoe moet je defensief motor rijden" maar dat wil niet zeggen dat ie dan maar dood moet natuurlijk B|

FragDaddy

MF veteraan
8 sep 2002
2.478
0
holy shit wat een agressie tegen motorrijders daar zeg. je zou bijna niet meer de weg op durven.

gelukkig zijn het allemaal kleine schreeuwertjes die nog moeten fietsen naar school en tegen de tijd dat ze op iets snellers mogen rijden zijn ze hopelijk al wat verstandiger.

ff mijn frustraties hier luchten. ik heb een paar reply's gelezen dat ik denk: als je me dat in mijn gezicht zegt.... grrr

Remakil

Banned User
14 jun 2003
26.355
0
Culemborg
Sja, als je al niet eens meer wat mag sporten met je bike heb je iid weinig stijl... :P
Bij deze zijn ze daar dus stijlloos... |(

Den The Man

MF veteraan
18 jul 2003
12.845
21
Bezoek site
ach, denk je dat iemand hier dat zal doen. Ik denk het niet. Wat we allemaal zouden doen als we hun gezichten zouden kennen weet ik wel.

Het is heel moeilijk maar ik denk dat het het beste is om niet te reageren op internet maar hopen dat je ooit iemand van geen stijl tegen het lijf loopt.
Jah idd :^

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
en nu staat er weer een afzeik stukje over Spee en flitsen :?

make up your mind :+

Thun

Banned User
27 aug 2003
11.454
0
Laat me raden; bij de hoax over "De Chileen"??
Ach ja, je moet dat soort sneutjes misschien maar laten janken, want uiteindelijk komt 't toch hier op neer:

:+ :}

ach ze mogen het hier komen proberen ipv op die anonieme site van GS :+ we weten allemaal hoe het met mr. vermaat en z'n VW forum af is gelopen :+ })