Motor-Forum en geen Supersport-Forum

Goh, wat een intensief verhaal hier... Eigenlijk heb ik er niks van gemerkt.

Ik vind zeker niet dat de niet SS-rijders benadeeld worden. Een beetje pesten onderling is er wel. Dat hebben de Kawa's, maar ook Honda is wel eens de l*l, enne op moment de R1 }) .

En ja, d'r zijn gewoon veel meer SS-rijders hier, kan er ook niks aan doen.
 
Ja hoor, ik rij best vrijwillig 120 dus je bent niet de enige!
Ik rijd ook wel eens 120..Tenminste, de naald schiet er vaak even overheen :+ Daarnaast haal ik sommige cijfers ook wel eens door elkaar :)

Natuurlijk rijdt iemand op een supersport vaak "zoals het hoort".. Alleen als diegene een uur gaat rijden :] en daarvan 5 minuten even "gek" doet, dan hoor je vaak alleen het verhaal van die 5 minuten. En misschien geeft dat een wat vreemd beeld. Of praat ik poep nu :? :)
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 10 juni 2002 23:17 schreef Sander 900 RR het volgende:Ik rijd ook wel eens 120..Tenminste, de naald schiet er vaak even overheen :+ Daarnaast haal ik sommige cijfers ook wel eens door elkaar :)

Natuurlijk rijdt iemand op een supersport vaak "zoals het hoort".. Alleen als diegene een uur gaat rijden :] en daarvan 5 minuten even "gek" doet, dan hoor je vaak alleen het verhaal van die 5 minuten. En misschien geeft dat een wat vreemd beeld. Of praat ik poep nu :? :)
[/quote
120???????????? hoe durf je????? in 2 uur toch zeker??
 
Als mensen nu eens beginnen dan met aangeven wat ze minder prettig vinden op het forum.
Achteraf jammeren kan iedereen, maar dan is het (meestal) te laat.

in principe vind ik dat plagen mag, maar kwetsen absoluut verboden moet zijn !!
maar veelal weet je niet wanneer je iemand kwetst, het kan zo onnozel zijn. dat je er absoluut niet bij stil staat.
veelal zie je de onderwerpen aankomen , en veelal is het net hetzelfde als met een radio en tv, als het je niet aan staat, afzetten of volgende zender, ( lees volgend topic).
Ik geloof nooit dat het gros van de mensen hier zit om iemand belachelijk te maken, of om af te zeiken, of te kwetsen.

Ik zal een voorbeeld geven, en misschien wordt het dan duidelijk, dat je het niet iedereen naar de zin kan maken, en misschien ook niet iedereen het naar de zin MOET maken, waar ik me aan stoor kan voor de anderen groot feest zijn.

Ik lijd aan een burn-out, geen pretje, slaap en concentratie stoornissen, geestelijk zeer grote beperkingen inverhouding tot wat ik vroeger kon. ik kan maximaal 1 kantje A4 lezen in 1 keer, en daar doe ik langer over als mijn dochter in groep 7 !!!!
Als ik burn-out onderwerpen zie , maar dan met rokende banden , en lol, van hun die dit verwezenlijken, ben ik toch behoorlijk geraakt, bij het emotionele af, voor mij is het woord alleen al een hel. ( ik ben reeds 50% hierdoor afgekeurd, en het ziet er naar uit dat ik naar 100% ga, niet leuk voor mij en niet leuk voor mijn gezin !!) maar omdat andere daar op een schuldloze manier plezier aan beleven, kan ik daar nix van zeggen, en mag ik daar nix van zeggen, daar mee zou ik het forum te kort doen.
Zo'n band op stoken is ook een uitlaatklep, is ook spectaculair, is ook niet alledaags, dus fun( behalve voor mij)

ondanks dat blijf ik terugkomen, zie ik een onderwerp wat me niet aanstaat, dan zijn er nog diverse anderen waar ik me wel in kan vinden, en klik ik die ene dan bewust niet aan!!
Door het forum in een dwangbuis te manoevreren, wordt het forum een saai en onpersoonlijk iets.
Zoals het nu is , zie ik regelmatig mensen elkaar aanspreken op hun sociaal gedrag in het forum, daarvoor heb ik waardering volgens mij is dit forum een zelf lerend iets. Tja, en de verhoudingen van de soorten motoren, dat is net zoiets als politiek.Maar let wel , de keuze van motor van iemand zegt nix over persoonlijke kwaliteiten als MENS.
van de motoren hier, leer ik niets,,,,, wel van de mensen !!Denk daar eens over na !!

Het is eigenlijk een MOTORMENSEN-FORUM
 
Op maandag 10 juni 2002 23:52 schreef koga_xx het volgende:* Heel erg persoonlijk verhaal *

Misschien is het een idee om het kwetsende woord in jouw geval om te vormen tot "BO" ?

Tis maar een idee natuurlijk, maar wanneer ik dat woord hoor denk ik eerst aan achterbanden en veel rook enzo en daarna pas aan die 2e betekenis.

Voor bewust hard kwetsen zou idd een waarschuwing gegeven moeten worden, alhoewel ik nog niet een duidelijk geval heb kunnen zien op het forum. Misschien waren ze er wel en hebben de mensen daarvoor ook wel een waarschuwing gekregen.
Geen idee.

Wat minder geouwehoer enzo zou ook wel een keer prettig zijn maar dat is een nadeel aan een plek waar veel mensen (1800+) komen en iedereen de mogelijkheid heeft om zijn zegje te doen. Ik denk dat we dit maar voor lief te nemen hebben...
Je kunt er toch niemand uitpikken die dit struktureel doet omdat de volgorde elke keer anders is.

Voor de rest... :} :} :} :} :} :} :}

En keep up the good work.
 
Koga, laat ik hier maar reageren...

Ten eerste, beterschap gewenst! Het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken...succes.

Je verhaal...goed verhaal denk ik zo! Je kan het inderdaad niemand naar de zin maken, en wat voor de een geweldig is, is voor de ander verschrikkelijk.

Jij gaat daar verstandig (denk ik) mee om, maar er zijn er veel die anders reageren.
Het probleem is gewoon, dat wij als mods/admins het (bijna) nooit goed doen.
Als we een verhitte topic open laten, dan krijgen we allerlei icq-tjes, en als we 'm sluiten is het ook weer niet goed.

Dat is ook een van de redenen dat Poohbeer er mee is gestopt, en oa Helldesker heeft er ook problemen mee.

We zijn in het admin-forum nog bezig om regels/beleid op te stellen. Ik denk toch dat we het vrij strak moeten houden, want als je het vrij laat, dan loopt het nogal eens uit de hand.
er zijn wel een paar simpele dingen waar we "korte metten" mee maken (echt kwesten, flamen, discrimineren, etc etc).

Nou goed, heel verhaal...maar we proberen het gewoon zo goed en kwaad als het kan op te lossen voor iedereen...(als er een probleem is dan :) )
 
Koga, laat ik hier maar reageren...

Ten eerste, beterschap gewenst! Het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken...succes.

Je verhaal...goed verhaal denk ik zo! Je kan het inderdaad niemand naar de zin maken, en wat voor de een geweldig is, is voor de ander verschrikkelijk.

Jij gaat daar verstandig (denk ik) mee om, maar er zijn er veel die anders reageren.
Het probleem is gewoon, dat wij als mods/admins het (bijna) nooit goed doen.
Als we een verhitte topic open laten, dan krijgen we allerlei icq-tjes, en als we 'm sluiten is het ook weer niet goed.

Dat is ook een van de redenen dat Poohbeer er mee is gestopt, en oa Helldesker heeft er ook problemen mee.

We zijn in het admin-forum nog bezig om regels/beleid op te stellen. Ik denk toch dat we het vrij strak moeten houden, want als je het vrij laat, dan loopt het nogal eens uit de hand.
er zijn wel een paar simpele dingen waar we "korte metten" mee maken (echt kwesten, flamen, discrimineren, etc etc).

Nou goed, heel verhaal...maar we proberen het gewoon zo goed en kwaad als het kan op te lossen voor iedereen...(als er een probleem is dan :) )

Modjes succes! En jullie doen goed werk :}

Koga ook veel succes en beterschap toegewenst trouwens.
 
Koga, laat ik hier maar reageren...

Ten eerste, beterschap gewenst! Het lijkt me verschrikkelijk om mee te maken...succes.

Je verhaal...goed verhaal denk ik zo! Je kan het inderdaad niemand naar de zin maken, en wat voor de een geweldig is, is voor de ander verschrikkelijk.

Jij gaat daar verstandig (denk ik) mee om, maar er zijn er veel die anders reageren.
Het probleem is gewoon, dat wij als mods/admins het (bijna) nooit goed doen.
Als we een verhitte topic open laten, dan krijgen we allerlei icq-tjes, en als we 'm sluiten is het ook weer niet goed.

Dat is ook een van de redenen dat Poohbeer er mee is gestopt, en oa Helldesker heeft er ook problemen mee.

We zijn in het admin-forum nog bezig om regels/beleid op te stellen. Ik denk toch dat we het vrij strak moeten houden, want als je het vrij laat, dan loopt het nogal eens uit de hand.
er zijn wel een paar simpele dingen waar we "korte metten" mee maken (echt kwesten, flamen, discrimineren, etc etc).

Nou goed, heel verhaal...maar we proberen het gewoon zo goed en kwaad als het kan op te lossen voor iedereen...(als er een probleem is dan :) )
Het komt op mij een beetje flauw over als mensen gaan vragen of een topic op slot mag via de ICQ. Klinkt een beetje stiekum. Niet dat er niet ge-ICQ-ed mag worden, natuurlijk. Maar ik denk dat de mods gauw genoeg kunnen zien wanneer het over de schreef gaat.

En verder; als er vervelend op je gereageerd wordt, ga niet meteen tikken, maar haal even een kop koffie ofzo. En als je reply klaar is, lees 'm nog even door. Dat haalt de angel er al een beetje uit. Ik heb een keer meegemaakt dat een kapitein en reder elkaar zo'n beetje de hersens insloegen over de telex, alleen maar omdat ze meteen reageerden. Toen ik kappie had gevraagd even te wachten, ging het allemaal wel weer.

Maarreh modjes, succes, laat je niet gek maken. (Zal eens kijken of ik jullie niet eens kan ICQ-en met een paar zeik vragen :) )
 
Geen supersport forum maar wel een supersport banner!
toplogout.gif
:?
 
Op woensdag 12 juni 2002 13:35 schreef Bert.....of Henk het volgende:
Het komt op mij een beetje flauw over als mensen gaan vragen of een topic op slot mag via de ICQ. Klinkt een beetje stiekum. Niet dat er niet ge-ICQ-ed mag worden, natuurlijk. Maar ik denk dat de mods gauw genoeg kunnen zien wanneer het over de schreef gaat.
Ben ik het niet helemaal mee eens (maar das mijn mening). Als ik ergens een topic zie waarin iedereen elkaar loopt af te zeiken, dan kan ik dat toch gewoon melden bij een Mod? Die mensen doen ook nog wel eens andere dingen als motor-forummen, dus kunnen niet alles direct in de gaten hebben. Ik ga me niet mengen in trieste discussies (gisteravond nog), maar attendeer dan wel een mod er op (ja, via ICQ), en dan kunnen ze zelf kijken of er inderdaad een reden is om hem op slot te doen.
 
Het probleem is gewoon, dat wij als mods/admins het (bijna) nooit goed doen.
Als we een verhitte topic open laten, dan krijgen we allerlei icq-tjes, en als we 'm sluiten is het ook weer niet goed.

Dat is ook een van de redenen dat Poohbeer er mee is gestopt, en oa Helldesker heeft er ook problemen mee.

We zijn in het admin-forum nog bezig om regels/beleid op te stellen. Ik denk toch dat we het vrij strak moeten houden, want als je het vrij laat, dan loopt het nogal eens uit de hand.
er zijn wel een paar simpele dingen waar we "korte metten" mee maken (echt kwesten, flamen, discrimineren, etc etc).

hela, wel blijven he Helldesker, het is al genoeg dat Poohbeer ermee gestopt is, en ik vind persoonlijk dat je meer dan genoeg gezond verstand bezit om er hiermee door te gaan. Laat je niet opnaaien door de rest die vindt dat je je "job" soms niet goed doet, ik ben alleszins in 99% van de gevallen (je kan ook niet alles willen ;) ) akkoord met je beleid.
Keep up the good work Helldesker :} :} :} :} :} :} :}
 
Ben ik het niet helemaal mee eens (maar das mijn mening). Als ik ergens een topic zie waarin iedereen elkaar loopt af te zeiken, dan kan ik dat toch gewoon melden bij een Mod? Die mensen doen ook nog wel eens andere dingen als motor-forummen, dus kunnen niet alles direct in de gaten hebben. Ik ga me niet mengen in trieste discussies (gisteravond nog), maar attendeer dan wel een mod er op (ja, via ICQ), en dan kunnen ze zelf kijken of er inderdaad een reden is om hem op slot te doen.
Als je je zelf niet mengt in de discussie vind ik het wat anders. Ik bedoel meer je gelijk halen via een mod....
 
Als je je zelf niet mengt in de discussie vind ik het wat anders. Ik bedoel meer je gelijk halen via een mod....
Daar heb je gelijk in. Dan zou het wel een beetje kinderachtig zijn. Zo van: "ik kan me met woorden niet zo goed uitdrukken dat ik ze overtuig van mn gelijk, dus dan het topic maar op slot".

Maar ik vind zeker wel dat de modjes goed werk doen hoor!! Mag best wel eens gezegd worden. Ze zijn toch wel een drijvende kracht achter dit forum (samen met ons aller 'duderuud')

Keep up tha good work!!
 
Over het gedoe van kwetsen enzo wil ik 1 ding zeggen...

Het is geen kwestie van in de zeik gezet worden, het is een kwestie van in de zeik gaan staan

OVERAL wordt er ALTIJD gezeikt...of het nou op je werk is, op het forum, op een chatbox, zelfs in de Mac :P Alleen sommige zijn zo stom om erin te gaan staan... :P
 
Zullen we Ruud vragen of hij er een plaatje van een bos uien neer wil zetten dan?

LOL :+

Op donderdag 13 juni 2002 12:45 schreef Maximum het volgende:
Over het gedoe van kwetsen enzo wil ik 1 ding zeggen...

Het is geen kwestie van in de zeik gezet worden, het is een kwestie van in de zeik gaan staan

OVERAL wordt er ALTIJD gezeikt...of het nou op je werk is, op het forum, op een chatbox, zelfs in de Mac :P Alleen sommige zijn zo stom om erin te gaan staan... :P

Misschien kunnen we deze beste man vragen om een offerte te geven voor een cursus "Over de zeik heenlopen"
jesus.gif
;)

In princiepe ben ik het dus wel eens met de stelling die Maximum hier neerzet, maar er zijn dus mensen die niet zo goed uit hun woorden kunnen komen o.i.d. en dus 'beschermd' moeten worden tegen hun eigen 'onkunde'. Daar zijn dus duidelijke afspraken voor nodig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan