motor-forum ftp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het wordt wel heel erg he! :)

Ik denk inderdaad dat dit op een andere manier moet. Via icq/mail/chat ofzo.

Ik vind alles best, heb ook nog niks van de BSA gehoord...maar ik hoop maar dat ze dit niet zien.

Is het niet slimmer om de account te disablen.
En dat er maar aan een beperkt aantal mensen een account word gecommuniceerd?
Nu kan elke boerenlul erbij
 
Is het niet slimmer om de account te disablen.
En dat er maar aan een beperkt aantal mensen een account word gecommuniceerd?
Nu kan elke boerenlul erbij


Euhhm.. niemand die niet vertrouwd wordt zou op die ftp moeten kunnen. Er is namelijk meermaals gevraagd die login shit enkel door te geven aan mensen die te vertrouwen zijn.


Trouwens, als jullie toch alles hebben.. ik wacht al een hele poos op de dvd rip van Dark Angel, seizoen 1 en 2
 
Laatst bewerkt:
Bij deze gaat de ftp dicht.
Beslissing is genomen omwille van het te hoge profiel van deze ftp.

Sorry jongens, \'t was leuk zolang \'t duurde.
 
Laatst bewerkt:
Jammer maar ja, was wel duidelijk dat zoiets helaas nooit lang kan duren...

Alle leuke dingen in het leven mogen niet, te hard rijden, warez downloaden... \ '(
 
idd jammer, maar zolang het duurde heb ik tenminste wel 2 hele mooie motorfilms binnengehaald mijn dank daarvoor is groot :)
 
idd jammer, maar zolang het duurde heb ik tenminste wel 2 hele mooie motorfilms binnengehaald mijn dank daarvoor is groot :)

Zeker weten mooie filmpjes, ik ga dat zeker uitproberen bij een stoplicht met een motor maat van mij.
Ik tik hem aan, ik tik hem nog een keer aan, hij tokt mij aan en ik val met de motor om.... :}
Super, hoe zij dat deden...echt SUPER..!!!!
 
Inderdaad erg jammer.

Als er al mensen wareb begonnen met het downloaden van rar-bestandjes uit \'mijn\' map, laat me dan ff weten. Kunnen we misschien wel wat regelen (via MSN of via FTP van een collega).
 
Inderdaad erg jammer.

Als er al mensen wareb begonnen met het downloaden van rar-bestandjes uit \'mijn\' map, laat me dan ff weten. Kunnen we misschien wel wat regelen (via MSN of via FTP van een collega).
Ik heb je al gemailt\ '(
 
Jammer, maar ik had het wel aan zien komen... Dit soort dingen loopt met een groep van een paar honderd lui toch altijd uit de hand...

Vraagje: Voordat er alsnog zo\'n copyright makker komt, kan deze topic niet beter over 1 a 2 dagen verwijderd worden? Geen bewijs = opgelost... :)

Merel: Mail is on the way... :)
 
Jammer, maar ik had het wel aan zien komen... Dit soort dingen loopt met een groep van een paar honderd lui toch altijd uit de hand...

Vraagje: Voordat er alsnog zo\'n copyright makker komt, kan deze topic niet beter over 1 a 2 dagen verwijderd worden? Geen bewijs = opgelost... :)

Merel: Mail is on the way... :)

Dat was ook de bedoeling. Maar het topic bleef eerst open voor jullie reacties.
Anders krijgen de regelaars van honderden mensen e-mails over de FTP... vandaar dat dit topic effe open bleef.

Besides, die copywrite stakkers hebbe hier niks te zoeken, vind ik... :P :P :P :P
 
Groot gelijk... Geen copyright op bikers, dus weg met dat copyrightvolk....

Mooi dat jullie het zelfde dachten als ik... Nog effe open houden ter info en dan deleten... :)
 
Groot gelijk... Geen copyright op bikers, dus weg met dat copyrightvolk....

Mooi dat jullie het zelfde dachten als ik... Nog effe open houden ter info en dan deleten... :)

Jongens, illegaal software verspreiden mag niet! Je mag geen CD\'s kopieren. Ik vind dat jullie allemaal erg veel geld moeten neerleggen voor iets wat vaak het geld niet waard is !!!!
 
ok, \'t is genoeg geweest,
fun\'s over.

RIP m-f ftp\'tje \ '( ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan